Informační systém VŠTE

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2018

    1. SLABÁ, Marie, Petra MARTÍŠKOVÁ, Roman ŠVEC a Michaela KOUBKOVÁ. Faktory ovlivňující využívání internetového bankovnictví pro stanovení profilu cílového segmentu internetového bankovnictví. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2018, roč. 6, č. 4, s. 115-121. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: Factors influencing the use of internet banking to determine the profile of the target segment of internet banking
      čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: internet banking; factors influencing use of internet banking; customer

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 6. 8. 2018 11:35.
    2. ŠVEC, Roman, Petra MARTÍŠKOVÁ, Marie SLABÁ a Valentýna ŠKRABÁLKOVÁ. Preference seniorů na trhu cestovního ruchu. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2018, roč. 6, č. 4, s. 104-114. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: Seniors' preferences in the tourism market
      čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: senior tourism market; seniors’ preferences; seniors’ travelling

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 6. 8. 2018 11:45.
    3. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Roman ŠVEC, Marie SLABÁ a Jana ŘÍHOVÁ. Vnímaná citlivost vybraných osobních údajů: údaje o sociokulturních faktorech a osobní ekonomické situaci. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2018, roč. 6, č. 4, s. 95-103. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: Perceived sensitivity of selected personal data: socio-cultural data and personal economic situation data
      čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: socio-cultural factors; personal economic data; sensitive personal data

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 6. 8. 2018 11:53.

    2017

    1. SLABÁ, Marie. APLIKACE STAKEHOLDER MANAGEMENTU A TEORIE STAKEHOLDER SALIENCE V MANAGEMENTU VYSOKÝCH ŠKOL. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 3, s. 101-110. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: APLICATION OF STAKEHOLDER MANAGEMENT A STAKEHOLDER SALIENCE THEORY IN UNIVERSITY MANAGEMENT
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: stakeholder theory; stakeholder salience theory; university management
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Změněno: 18. 4. 2018 08:10.
    2. BŘEZINOVÁ, Monika a Marie SLABÁ. EXTERNAL COMMUNICATION OF SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES IN THE REGION OF SOUTH BOHEMIA. Mladá veda (Young Science). Prešov, Slovensko: Vydavateľstvo UNIVERSUM, 2017, Roč. piaty, číslo 3, s. 1-8, 9 s. ISSN 1339-3189.
      Název česky: VNĚJŠÍ KOMUNIKACE MALÝCH A STŘEDNÍCH FIREM V JIHOČESKÉM REGIONU
      Ekonomie. angličtina. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: Communication; SME; process; channels

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 08:21.
    3. SLABÁ, Marie. Komparace postoje firem A JEJICH ZÁKAZNÍKŮ K CSR AKTIVITÁM. Mladá veda (Young Science). Prešov, Slovensko: Vydavateľstvo UNIVERSUM, 2017, roč. 5, č. 1, s. 105-112. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: comparison of attitude of companies and their customers to CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: Corporate Social Responsibility (CSR); CSR dimensions; customers

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 07:58.
    4. SLABÁ, Marie a Petra MARTÍŠKOVÁ. ZNAČKY JAKO KLÍČOVÁ SOUČÁST MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE A JEJICH VÝVOJ V KONTEXTU MEZINÁRODNÍCH ŽEBŘÍČKŮ. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 113-121. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: BRANDS AS A KEY PART OF MARKETING COMMUNICATION AND THEIR DEVELOPEMENT IN THE CONTEXT OF INTERNATIONAL RANKINGS
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: brand; promotion; Interbrand; BrandZ; Brand Finance Global 500

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 12:54.

    2016

    1. SLABÁ, Marie. Analýza marketingových aktivit a řízení vztahů se stakeholdery malých a středních podniků. In Jihočeský kraj v globální ekonomice. 1. vydání. Praha: SETOUTBOOKS.CZ, 2016, s. 169-178. ISBN 978-80-86277-82-0.
      Název anglicky: Analysis of Marketing Activities and Management of Relationships with Stakeholders of Small and Medium Enterprises
      RIV/75081431:_____/16:00000679 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: stakeholder; marketing; SMEs

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 21. 7. 2016 12:01.
    2. SLABÁ, Marie. Perception of Chinese brands in the Czech Republic. In North China University Of Technology. Innovative Economic Symposium 2016: Trade and economic relations between China and Central Europe. China: Neuveden, 2016, s. 21-29. ISBN 978-7-5103-1428-5.
      Název česky: Vnímání čínských značek v České republice
      Řízení, správa a administrativa. angličtina. Čína.
      Klíčová slova anglicky: brand; brand perception; Chinese brands
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 16. 3. 2017 10:28.
    3. SLABÁ, Marie. Stakeholder profile and stakeholder mapping of SMEs. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2016, Vol. 9, č. 1, s. 124-139. ISSN 1805-9112.
      Název česky: Stakeholder profil a mapování stakeholderů malých a středních podniků
      RIV/75081431:_____/16:00000685 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: stakeholder; stakeholder identification; stakeholder profile; stakeholder prioritisation; stakeholder mapping

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 21. 7. 2016 10:39.

    2015

    1. SLABÁ, Marie. Internet Banking as a Factor of Customer Loyalty: Case Study of the Internet Banking Users. Online. In Khalid S. Soliman. Proceedings of the 26th International Business Information Management Association Conference. INNOVATION MANAGEMENT AND SUSTAINABLE ECONOMIC COMPETITIVE ADVANTAGE: FROM REGIONAL DEVELOPMENT TO GLOBAL GROWTH. Norristown: International Business Information Management Association (IBIMA), 2015, s. 932-940. ISBN 978-0-9860419-5-2.
      Název česky: Internetové bankovnictví jako faktor loajality zákazníků: Případová studie uživatelů internetového bankovnictví
      RIV/75081431:_____/15:00001234 Stať ve sborníku. angličtina. Spojené státy.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: internet banking; bank; customer loyalty
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 12. 4. 2018 13:30.
    2. SLABÁ, Marie. Multidimensional maps in Stakeholder Circle Methodology: case study in the tertiary education in the Czech Republic. In Khalid S. Soliman. Innovation Management and Education Excellence Vision 2020: From Regional Development Sustainability to Global Economic Growth. 1. vydání. Norristown, USA: International Business Information Management Association (IBIMA), 2015, s. 557-564. ISBN 978-0-9860419-4-5.
      Název česky: Multidimenzionální mapy v Stakeholder Circle Methodology: case study terciárního vzdělávání v České republice
      RIV/75081431:_____/15:00001012 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Nizozemské království.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Stakeholder Circle Methodology; stakeholder; multidimensional maps; stakeholders visualization
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 27. 4. 2017 16:47.
    3. SLABÁ, Marie. Podnikové řízení I. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2015, 133 s. ISBN 978-80-7468-077-9.
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 9. 7. 2015 11:36.
    4. SLABÁ, Marie. Projekt 1. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2015, 143 s. ISBN 978-80-7468-078-6.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 9. 7. 2015 11:28.
    5. SLABÁ, Marie. Strategický management. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2015, 162 s. ISBN 978-80-7468-076-2.
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 9. 7. 2015 11:43.

    2014

    1. SLABÁ, Marie a Roman FIALA. Application of power-interest matrix and influence-attitude matrix in stakeholder mapping of universities. In Dagmar Špalková, Lenka Matějová. Current Trends in Public Sector Research : proceedings of the 18th international conference. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s. 318-325. ISBN 978-80-210-6611-3.
      Název anglicky: Využití matice power-interest a matice influence-attitude při mapování stakeholderů výsokých škol
      RIV/75081431:_____/14:00000945 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Fiala, Roman (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: Stakeholder mapping; stakeholder; power-interest matrix; influence-attitude matrix
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 21. 2. 2017 11:04.
    2. SLAVÍK, Jakub. Marketing a strategické řízení ve veřejných službách : jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2014, 183 s. ISBN 978-80-247-4819-1.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 6. 10. 2014 12:22.
    3. SLABÁ, Marie. STAKEHOLDER ANALYSIS OF SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES. Online. In Pavel Jedlička. The International Conference Hradec Economic Days 2014. 1. vydání. Hradec Králové: Gaudeamus, 2014, s. 277-283. ISBN 978-80-7435-370-3.
      Název česky: Analýza stakeholderů malých a středních podniků
      RIV/75081431:_____/14:00001018 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: small and medium-sized enterprises; stakeholder; stakeholder analysis; stakeholder prioritisation; stakeholder identification
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 11. 5. 2017 08:43.

    2013

    1. ŠVEC, Roman, Josef NAVRÁTIL, Stanislav MARTINÁT, Jaroslav KNOTEK, Tomáš KUČERA, Zuzana BALOUNOVÁ, White BARAVALLE a Josef RAJCHARD. A model for the identification of areas favourable for the development of tourism: A case study of the Šumava Mts. and South Bohemia tourist regions (Czech Republic). Moravian Geographical Reports. Brno: Academy of Sciences of the Czech Republic, 2013, roč.21, č.1, s. 25-40. ISSN 1210-8812.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 11. 5. 2015 10:35.
    2. SLABÁ, Marie. Analýza klíčových skupin stakeholderů komerčních subjektů v České Republice. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2013, roč. 6, č. 2, s. 143-151. ISSN 1805-9112.
      Název anglicky: Analysis of Key Stakeholder Groups of Commer- cial Entities in the Czech Republic
      RIV/75081431:_____/13:00000362 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: stakeholder; stakeholder analysis; stakeholder identiffication; enterprises

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 7. 4. 2014 10:48.
    3. SLABÁ, Marie. Analýza stakeholderů v bankovním sektoru. Online. In FINANCIAL MANAGEMENT OF FIRMS AND FINANCIAL INSTITUTIONS: 9TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE PROCEEDINGS. 1. vyd. Ostrava: VŠB - Technical University Ostrava, 2013, s. 817-826. ISBN 978-80-248-3172-5.
      Název anglicky: Stakeholder analysis in the bank sector
      RIV/75081431:_____/13:00000462 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Stakeholder; stakeholder identification; stakeholder prioritisation; Stakeholder Index; Stakeholder Circle Methodology

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 13. 4. 2015 16:27.
    4. SLABÁ, Marie. Business plán : studijní skripta. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2013, 180 s. ISBN 978-80-7468-062-5.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 7. 5. 2014 11:22.
    5. SLABÁ, Marie. Evaluation of selected universities websites. In Rojík Stanislav. Konkurence : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2013, s. 251-262. ISBN 978-80-87035-73-3.
      Název česky: Hodnocení webových stran vybraných vysokých škol
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: university; marketing communication; internet; websites evaluation

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 7. 5. 2014 14:48.
    6. KOTLER, Philip a Levin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
      Název česky: Marketing management

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 6. 10. 2014 08:57.
    7. MULAČOVÁ, Věra, Petr MULAČ, Petra BEDNÁŘOVÁ, Lukáš KUČERA, Vendula SIMOTOVÁ a Marie SLABÁ. Obchodní podnikání ve 21. století. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013, 520 s. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4780-4.
      Název anglicky: Trade Business in the 21st Century
      RIV/75081431:_____/13:00000341 Učebnice. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Mulačová, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mulač, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Bednářová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Kučera, Lukáš (203 Česká republika, domácí) -- Simotová, Vendula (203 Česká republika, domácí) -- Slabá, Marie (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: trade business; retail; wholesale; international trade; consumer behaviour
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 3. 4. 2014 14:17.
    8. VÁCHAL, Jan, Marek VOCHOZKA, Hana DOLEŽALOVÁ, Zita DRÁBKOVÁ, Ivana FALTOVÁ LEITMANOVÁ, Jan HRON, Lenka HRUŠKOVÁ, Petr KALLISTA, Martina KÖNIGOVÁ, Růžena KRNINSKÁ, Tomáš MACÁK, Ludmila OPEKAROVÁ, Marie OUBRECHTOVÁ, Ladislav ROLÍNEK, Jan SEDLÁK, Marie SLABÁ, Vojtěch STEHEL, Jarmila STRAKOVÁ, Dagmar ŠKODOVÁ PARMOVÁ, Petra PÁRTLOVÁ, Ivana TICHÁ, Drahoš VANĚČEK, Jaroslav VRCHOTA a Robert ZEMAN. Podnikové řízení. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013, 688 s. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4642-5.
      Název anglicky: Enterprise management
      RIV/75081431:_____/13:00000347 Učebnice. Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Váchal, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vochozka, Marek (203 Česká republika, domácí) -- Doležalová, Hana (203 Česká republika) -- Drábková, Zita (203 Česká republika) -- Faltová Leitmanová, Ivana (203 Česká republika) -- Hron, Jan (203 Česká republika) -- Hrušková, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Kallista, Petr (203 Česká republika) -- Königová, Martina (203 Česká republika) -- Krninská, Růžena (203 Česká republika) -- Macák, Tomáš (203 Česká republika) -- Opekarová, Ludmila (203 Česká republika, domácí) -- Oubrechtová, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Rolínek, Ladislav (203 Česká republika) -- Sedlák, Jan (203 Česká republika) -- Slabá, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Stehel, Vojtěch (203 Česká republika, domácí) -- Straková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Škodová Parmová, Dagmar (203 Česká republika) -- Pártlová, Petra (203 Česká republika) -- Tichá, Ivana (203 Česká republika) -- Vaněček, Drahoš (203 Česká republika) -- Vrchota, Jaroslav (203 Česká republika) -- Zeman, Robert (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: enterprise as a system; managerial functions in enterprise practice; strategic management; management of business processes; Performance Tuning in enterprise practice; financial management

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 4. 4. 2014 10:51.
    9. SLABÁ, Marie. Theoretical aspect of univerzity marketing. In Drive your knowledge be a scientist, 9th International Bata Conference : sborník příspěvků. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2013, s. nestránkováno, 7 s. ISBN 978-80-7454-248-0.
      Název česky: Teoretické aspekty marketingu vysokých škol
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Marketing; university; marketing mix; marketing mix tools

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 29. 7. 2013 10:14.
    10. SLABÁ, Marie. Vyhodnocení předvýzkumu klíčových skupin stakeholderů vysokých škol. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějoivcích, 2013, Neuveden, č. 1, s. 140-157. ISSN 1802-503X.
      Název anglicky: Evaluation of Pre-Research of Key Stakeholder Groups of Universities
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: stakeholder; stakeholder analysis; Stakeholder Circle Methodology; university; marketing communication

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 24. 10. 2013 14:06.

    2012

    1. SLABÁ, Marie. Analysis of stakeholders at public universities. In Modern and current trends in the public sector research. 2012. ISBN 978-80-210-5715-9.
      Název česky: Analýza stakeholderů veřejných vysokých škol
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: stakeholder, public university; analysis of stakeholders, basic groups of stakeholders of public universities
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:15.
    2. SLABÁ, Marie. Analysis of stakeholders at Public Universities. In 16th International Conference on Modern and Current Trends in the Public Sector Research. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 269-277. ISBN 978-80-210-5822-4.
      Název česky: Analýza stakeholderů na veřejných vysokých školách
      RIV/75081431:_____/12:00000398 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Stakeholder; public university; analysis of stakeholders; basic groups of stakeholders of public universities

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 13. 4. 2015 16:31.
    3. SIMOTOVÁ, Vendula a Marie SLABÁ. Inflation and inflation perceptions in the original twelve euro area countries. In Drive your knowledge be a scientist : 8th International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers : sborník příspěvků. 1.vyd. Zlín: Tomas Bata University in Zlín : Faculty of Management and Economics, 2012, 8 s. ISBN 978-80-7454-013-4.
      Název česky: Inflace a inflační vnímání v původních zemích eurozóny
      Název anglicky: Inflation and inflation perceptions in the original twelve euro area countries
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: inflation; inflation perceptions; euro area

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:23.
    4. SLABÁ, Marie a Kamila ZELINKOVÁ. Kommunikationsmix der Hochschuleinrichtungen. In Katedrový sborník 1/2012 – Odborný seminář katedry ekonomiky a managementu. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, s. 117-128. ISBN 978-80-7468-049-6.
      Název česky: Komunikační mix vysokoškolských institucí
      Název anglicky: Communication mix in higher education institutions
      Ekonomie. němčina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: marketing; marketing communication; university; marketing communication mix

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 18. 11. 2014 07:55.
    5. SLABÁ, Marie. Marketing as a tool of escalation of competitiveness of universities. In Šiška Vladislav. Konkurence : sborník příspěvků. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 143-151. ISBN 978-80-87035-53-5.
      Název česky: Marketing jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti vysokých škol
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: marketing; marketing mix; communication mix; university

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:28.
    6. SLABÁ, Marie. Marketing models. In Hojdarová Marie, Hanáček Miroslav. Konference – Matematika v ekonomické praxi : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 191-198. ISBN 978-80-87035-62-7.
      Název česky: Marketingové modely
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: marketing; marketing models; marketing mix Introduction

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:29.
    7. SLABÁ, Marie. Websites as an effective tool of marketing communication of universities. In Nové trendy 2012 : sborník příspěvků. 1. vyd. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o., 2012, s. 233-242. ISBN 978-80-87314-29-6.
      Název česky: Webové stránky jako efektivní nástroj marketingové komunikace
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Marketing communication; universities; websites; internet

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:32.

    2011

    1. SLABÁ, Marie a Vendula SIMOTOVÁ. Analýza stakeholderů malých a středních podniků. Logos polytechnikos. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2011, roč. 2, č. 4, s. 65-75. ISSN 1804-3682.
      Název anglicky: Analysis of stakeholders of small and medium enterprises
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Stakeholder; small and medium enterprises; basic stakeholder groups; analysis of stakeholders

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:19.
    2. SLABÁ, Marie. Internet: Effective tool of marketing communication of universities. In Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011, 12 s. ISBN 978-80-7454-013-4.
      Název česky: Internet: Efektivní nástroj marketingové komunikace vysokých škol
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: marketing communication; electronic communication; Internet; university

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:33.
    3. SLABÁ, Marie. Marketing management I : studijní opora pro kombinované studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2011, 156 s. ISBN 978-80-87278-84-0.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:21.
    4. ŠVEJDOVÁ, Gabriela. Marketingová komunikace a bezpečnost internetového platebního systému. In Manažérstvo bezpečnosti : zborník vedeckých prác. Košice: Vysoká škola bezpečnostného manažérstva v Košiciach, 2011, s. 240-245. ISBN 978-80-89282-43-2.
      Název anglicky: Marketing Communication and Safety of Internet Playment System
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: advertising campaign; effectiveness; electronic wallet; financial literacy; sklik; outsourcing; safety and security of personal data

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 22. 1. 2015 08:53.
    5. SLABÁ, Marie. Stakeholder management a analýza stakeholderů jako efektivní nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků a organizací. 2011.
      Název anglicky: Stakeholder management and analysis of stakeholders as an effective tool of improvement of competitiveness of firms and organisations
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: stakeholder; stakeholder management; stakeholder mapping; stakeholder analysis
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 22. 11. 2011 14:49.

    2010

    1. ŠVEJDOVÁ, Gabriela. Efektivita marketingové komunikace internetového platebního systému. In Zborník príspevkov z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie Medzinárodné vzťahy 2010 - Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. Bratislava: Vydavatel’stvo Ekonóm, 2010, s. 873-879. ISBN 978-80-225-3172-6.
      Název anglicky: Marketing Communication’s Effectiveness of Internet Payment System
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: advertising campaign; effectiveness; electronic wallet; financial literacy; sklik; outsourcing; safetyt and security of personal data

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 22. 1. 2015 08:50.
    2. SLABÁ, Marie. Marketing educational institutions - history and current situation in the present chaotic market environment. In Infusing Research and Knowledge in South-East Europe. Thessaloniki: South-East European Research Centre, 2010, s. 296-313. ISBN 978-960-9416-03-0.
      Řízení, správa a administrativa. angličtina. Řecko.
      Klíčová slova anglicky: Marketing; marketing communication; educational institution; internet; turbulence

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:34.
    3. SLABÁ, Marie. Stakeholder Circle Methodology. In Míková Irena. Sborník příspěvků z vědecké konference doktorandů, studentů magisterského studia a mladých vědeckých pracovníků pořádané na Fakultě managementu VŠE. 1. vyd. Jindřichův Hradec: Oeconomica, 2010, s. 84-92. ISBN 978-80-245-1750-6.
      Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Stakeholder; stakeholder management; stakeholder mapping; stakeholder analysis; Stakeholder Circle; marketing communication

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:35.

    2009

    1. ŠOLC, Ladislav, Gabriela ŠVEJDOVÁ a Tsolmon JAMBAL. Kalkulace nákladů a její význam pro tvorbu cen. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2009, roč. 2, č. 2, s. 23-34. ISSN 1802-503X.
      Název anglicky: Costs calculation and its importance for determination of prices
      RIV/75081431:_____/09:00000171 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Šolc, Ladislav (203 Česká republika, garant, domácí) -- Švejdová, Gabriela (203 Česká republika, domácí) -- Jambal, Tsolmon (496 Mongolsko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: cost structuring; costing model; total costs; absorption costing; purchase and sales calculation; lower price transmission; business margin; the great of sales; selling expenses; price politicy; cover contribution; fix costs; variable costs; revenues
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 22. 1. 2015 08:47.

    2008

    1. SLABÁ, Marie. Analýza konkurenčního trhu vysokých škol manažerskoekonomického zaměření - dílčí výsledky marketingového šetření. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008, 9 s. ISBN 978-80-7318-663-0.
      Název anglicky: Analysis of competitive market of managerial-economic universities - partial results of marketing research
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Marketing strategy; marketing research; universities; marketing communication; Web sites

      Změnila: Ing. Marie Slabá, Ph.D., učo 7719. Změněno: 22. 1. 2011 18:01.
    2. SLABÁ, Marie. Public Private Partnership in Tourism. In The Third Annual Conference on Public Policy and Management. Indie – Bnagalore: Indian Institute of Management, 2008, 27 s.
      Název anglicky: Public Private Partnership in Tourism
      Ekonomie. angličtina.
      Klíčová slova anglicky: Public Private Partnership; Tourism; Destination Management; Project; Principles

      Změnila: Ing. Marie Slabá, Ph.D., učo 7719. Změněno: 5. 1. 2011 15:58.

    2007

    1. SLABÁ, Marie a Marie HESKOVÁ. Čtyřicet let od vydání knihy Marketing Management. Marketing inspirations. 2007, roč. 1/2, č. 1, 3 s. ISSN 1336-796X.
      Název anglicky: Forty Years Since the Edition of Marketing Management
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: marketing management; brand management; social responsibility marketing; holistic marketing

      Změnila: Ing. Marie Slabá, Ph.D., učo 7719. Změněno: 5. 1. 2011 09:48.
Zobrazeno: 22. 11. 2024 07:13