BŘEZINOVÁ, Monika a Marie SLABÁ. EXTERNAL COMMUNICATION OF SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES IN THE REGION OF SOUTH BOHEMIA. Mladá veda (Young Science). Prešov, Slovensko: Vydavateľstvo UNIVERSUM, 2017, Roč. piaty, číslo 3, s. 1-8, 9 s. ISSN 1339-3189.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název EXTERNAL COMMUNICATION OF SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES IN THE REGION OF SOUTH BOHEMIA
Název česky VNĚJŠÍ KOMUNIKACE MALÝCH A STŘEDNÍCH FIREM V JIHOČESKÉM REGIONU
Autoři BŘEZINOVÁ, Monika a Marie SLABÁ.
Vydání Mladá veda (Young Science), Prešov, Slovensko, Vydavateľstvo UNIVERSUM, 2017, 1339-3189.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky komunikace; SME; proces; komunikační kanály
Klíčová slova anglicky Communication; SME; process; channels
Štítky A_IBW, A_MAM, ERIH, IBW, IBW_H, KCRM1, MAM_1, MAM_1a, MAZ, RIV17
Změnil Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 08:21.
Anotace
Communication with the public, external communication is an important part of management systems providing transmission of information in order to make them accessible to those concerned and to those it may concern. A part of such communication is communication with the media and through them with the professionals and the public in general. Communication is responsible for providing objective, comprehensive, accurate and understandable information about the corporate strategy, but also their services, which positively affect the image of an enterprise.
Anotace česky
Komunikace s veřejností, vnější komunikace je důležitou součástí systémů řízení, který zajišťuje přenos informací, tak aby byly přístupné dotčeným osobám a osobám, kterých se týkají. Součástí takové komunikace je komunikace s médii a prostřednictvím nich s odborníky a veřejností obecně. Komunikace je zodpovědná za poskytování objektivních, komplexních, přesných a srozumitelných informací o podnikové strategii, ale také o službách podniku. Správně realizovaná komunikace pozitivně ovlivňuje image podniku.
VytisknoutZobrazeno: 30. 3. 2023 16:14