KOTLER, Philip a Levin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s. 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing management
Název česky Marketing management
Autoři KOTLER, Philip a Levin Lane KELLER.
Vydání 14. vyd. Praha, 814 s. 2013.
Nakladatel Grada Publishing, a.s.
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-247-4150-5
Štítky MAM_1, MAM_1a
Změnil Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 6. 10. 2014 08:57.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 04:46