SLABÁ, Marie. Perception of Chinese brands in the Czech Republic. In North China University Of Technology. Innovative Economic Symposium 2016: Trade and economic relations between China and Central Europe. China: Neuveden. s. 21-29. ISBN 978-7-5103-1428-5. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Perception of Chinese brands in the Czech Republic
Název česky Vnímání čínských značek v České republice
Autoři SLABÁ, Marie.
Vydání China, Innovative Economic Symposium 2016: Trade and economic relations between China and Central Europe, od s. 21-29, 9 s. 2016.
Nakladatel Neuveden
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Čína
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-7-5103-1428-5
Klíčová slova česky značka; vnímání značky; čínské značky
Klíčová slova anglicky brand; brand perception; Chinese brands
Štítky A_IBW, A_MAM, IBW, IBW_H, KCRM7, MAK, MAM_1, MAM_1a, MAM_2, MAM_2a, MARK, MAZ, S_MAM
Změnil Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 16. 3. 2017 10:28.
Anotace
China has been considered as the largest growing market in the world for several years. Lots of foreign companies have been attracted by this market and have been tried to be successful with their world known brand at the Chinese market. On the other hand the Chinese companies have tried to benefit from the new open door policy and they have tried to launch their Chinese brands to foreign markets. This article focuses on brand awareness and brand perception of Chinese brands in the Czech Republic. Author established three research hypotheses that were tested by chi-square test.
Anotace česky
Čína je považována za největší rostoucí trh na světě již několik let. Celá řada zahraničních firem považuje tento trh za atraktivní a pokouší se svými světoznámými značkami na čínském trhu uspět. Na druhé straně se však také čínské společnosti pokouší těžit z nové open-door politiky a snaží se uspět s čínskými značkami na trzích mezinárodních. Tento článek se zaměřuje na povědomí a znalost čínských značek a vnímání čínských značek v České republice. Autorka si stanovila tři výzkumné hypotézy, které byly testovány chi-kvadrát testem.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 06:27