SLABÁ, Marie a Petra MARTÍŠKOVÁ. ZNAČKY JAKO KLÍČOVÁ SOUČÁST MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE A JEJICH VÝVOJ V KONTEXTU MEZINÁRODNÍCH ŽEBŘÍČKŮ. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 113-121. ISSN 1339-3189. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{42081, author = {Slabá, Marie and Martíšková, Petra}, article_location = {Prešov}, article_number = {6}, keywords = {brand; promotion; Interbrand; BrandZ; Brand Finance Global 500}, language = {cze}, issn = {1339-3189}, journal = {Mladá veda}, title = {ZNAČKY JAKO KLÍČOVÁ SOUČÁST MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE A JEJICH VÝVOJ V KONTEXTU MEZINÁRODNÍCH ŽEBŘÍČKŮ}, volume = {5}, year = {2017} }
TY - JOUR ID - 42081 AU - Slabá, Marie - Martíšková, Petra PY - 2017 TI - ZNAČKY JAKO KLÍČOVÁ SOUČÁST MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE A JEJICH VÝVOJ V KONTEXTU MEZINÁRODNÍCH ŽEBŘÍČKŮ JF - Mladá veda VL - 5 IS - 6 SP - 113-121 EP - 113-121 PB - Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o. SN - 13393189 KW - brand KW - promotion KW - Interbrand KW - BrandZ KW - Brand Finance Global 500 N2 - Značka a branding jsou považovány za jedny z klíčových prvků marketingové komunikace, které hrají v současnosti důležitou roli v každém oboru podnikání. Značka jednou z nejviditelnějších částí firmy jako takové a jejích produktů. Značky představují jedno z nejhodnotnějších nehmotných aktiv každé firmy. Měřením hodnoty značek se zabývá celá řada autorů i institucí a v praxi existuje několik světoznámých žebříčků hodnocení značek. Tento článek se zaměřuji na analýzu nejhodnotnějších značek světa v kontextu vybraných třech světoznámých žebříčků a to Interbrand, BrandZ, Brand Finance Global 500. ER -
SLABÁ, Marie a Petra MARTÍŠKOVÁ. ZNAČKY JAKO KLÍČOVÁ SOUČÁST MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE A JEJICH VÝVOJ V KONTEXTU MEZINÁRODNÍCH ŽEBŘÍČKŮ. \textit{Mladá veda}. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč.~5, č.~6, s.~113-121. ISSN~1339-3189.
|