SLABÁ, Marie a Petra MARTÍŠKOVÁ. ZNAČKY JAKO KLÍČOVÁ SOUČÁST MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE A JEJICH VÝVOJ V KONTEXTU MEZINÁRODNÍCH ŽEBŘÍČKŮ. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 113-121. ISSN 1339-3189.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název ZNAČKY JAKO KLÍČOVÁ SOUČÁST MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE A JEJICH VÝVOJ V KONTEXTU MEZINÁRODNÍCH ŽEBŘÍČKŮ
Název anglicky BRANDS AS A KEY PART OF MARKETING COMMUNICATION AND THEIR DEVELOPEMENT IN THE CONTEXT OF INTERNATIONAL RANKINGS
Autoři SLABÁ, Marie a Petra MARTÍŠKOVÁ.
Vydání Mladá veda, Prešov, Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o. 2017, 1339-3189.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky marketingová komunikace; Interbrand; BrandZ; Brand Finance Global 500
Klíčová slova anglicky brand; promotion; Interbrand; BrandZ; Brand Finance Global 500
Štítky A_IBW, A_MAM, ERIH, IBW, IBW_H, KCRM1, MAK, MAM_1, MAM_1a, MAM_2, MAM_2a, MAR, MARK, MAR_a, MAV_a, MAZ, RIV17, S_MAV
Změnil Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 12:54.
Anotace
Značka a branding jsou považovány za jedny z klíčových prvků marketingové komunikace, které hrají v současnosti důležitou roli v každém oboru podnikání. Značka jednou z nejviditelnějších částí firmy jako takové a jejích produktů. Značky představují jedno z nejhodnotnějších nehmotných aktiv každé firmy. Měřením hodnoty značek se zabývá celá řada autorů i institucí a v praxi existuje několik světoznámých žebříčků hodnocení značek. Tento článek se zaměřuji na analýzu nejhodnotnějších značek světa v kontextu vybraných třech světoznámých žebříčků a to Interbrand, BrandZ, Brand Finance Global 500.
Anotace anglicky
Brand and branding are considered to be one of the key elements of marketing communication that currently plays an important role in every business. The brand is one of the most visible parts of the company as well as its products. Brands are one of the most valuable intangible assets of any institutions. Man authors and institutions focus on the brand value measurement, and in practice there are several world-famous international brand rankings. This article focuses on the analysis of the world's most valuable brands in the context of the selected three world-famous rankings, namely Interbrand, BrandZ, Brand Finance Global 500.
VytisknoutZobrazeno: 8. 12. 2022 06:28