SLABÁ, Marie. Internet Banking as a Factor of Customer Loyalty: Case Study of the Internet Banking Users. In Khalid S. Soliman. Proceedings of the 26th International Business Information Management Association Conference. INNOVATION MANAGEMENT AND SUSTAINABLE ECONOMIC COMPETITIVE ADVANTAGE: FROM REGIONAL DEVELOPMENT TO GLOBAL GROWTH. Norristown: International Business Information Management Association (IBIMA), 2015. s. 932-940. ISBN 978-0-9860419-5-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Internet Banking as a Factor of Customer Loyalty: Case Study of the Internet Banking Users
Název česky Internetové bankovnictví jako faktor loajality zákazníků: Případová studie uživatelů internetového bankovnictví
Autoři SLABÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Norristown, Proceedings of the 26th International Business Information Management Association Conference. INNOVATION MANAGEMENT AND SUSTAINABLE ECONOMIC COMPETITIVE ADVANTAGE: FROM REGIONAL DEVELOPMENT TO GLOBAL GROWTH, od s. 932-940, 9 s. 2015.
Nakladatel International Business Information Management Association (IBIMA)
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50800 5.8 Media and communications
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Kód RIV RIV/75081431:_____/15:00001234
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-0-9860419-5-2
UT WoS 000366872700090
Klíčová slova česky internetové bankovnictví; banka; věrnost zákazníků
Klíčová slova anglicky internet banking; bank; customer loyalty
Štítky A_IBW, A_MAM, IBW, IBW_H, KCRM2, MAM_1, MAM_1a, MAZ, RIV17, S_IBW_A, S_MAM, WOS
Změnil Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 12. 4. 2018 13:30.
Anotace
Because of changes in lifestyle trends that tend to increase of usage of internet, internet and mobile applications; a key issue for bank institutions is the implementation of internet banking. The aim of this paper is to analyze internet banking usage and the importance of internet banking as a factor of customer loyalty. Through using data from author's research; demographic and other characteristics of internet banking users were examined. The results of author's research propose that demographic factors (mainly age) impact the internet banking usage. The results of the author's research revealed significant differences in the level of internet banking usage among different age groups from 5 % to 58 %. Regression analysis and correlation coefficient was employed to test the hypothesis.
Anotace česky
Kvůli změnám trendů v životním stylu, které mají tendenci zvyšovat využívání internetu, internet a mobilní aplikace; Klíčovou otázkou pro bankovní instituce je zavedení internetového bankovnictví. Cílem práce je analyzovat využití internetového bankovnictví a význam internetového bankovnictví jako faktoru loajality zákazníků. Použitím údajů z výzkumu autora; demografické a jiné charakteristiky uživatelů internetového bankovnictví. Výsledky autorského výzkumu naznačují, že demografické faktory (především věk) ovlivňují využití internetového bankovnictví. Výsledky výzkumu autora odhalily významné rozdíly v úrovni používání internetového bankovnictví u různých věkových skupin z 5% na 58%. Pro testování hypotézy byla použita regresní analýza a korelační koeficient.
VytisknoutZobrazeno: 6. 12. 2022 10:30