SLAVÍK, Jakub. Marketing a strategické řízení ve veřejných službách : jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s. 183 s. ISBN 978-80-247-4819-1. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing a strategické řízení ve veřejných službách : jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby
Autoři SLAVÍK, Jakub.
Vydání 1. vydání. Praha, 183 s. 2014.
Nakladatel Grada Publishing, a.s.
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-247-4819-1
Štítky MAM_1, MAM_1a, MAR, MAR_a
Změnil Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 6. 10. 2014 12:22.
VytisknoutZobrazeno: 12. 4. 2024 16:08