Filtrování publikací

    2021

    1. VOCHOZKA, Marek; Petr JUNGA; Jaromír VRBKA; Jakub HORÁK; Veronika MACHOVÁ a Tomáš KRULICKÝ. Expertní studie na určení průměrné životnosti staveb. České Budějovice: Expertní studie na určení průměrné životnosti staveb, 2021, 196 s.
      Název anglicky: Expert study to determine the average service life of buildings
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: service life of buildings; wear and tear; depreciation; life cycle of buildings

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 15. 11. 2022 13:28.

    2017

    1. MARTÍŠKOVÁ, Petra a Roman ŠVEC. E-shops and customer feedback: experience by Czech B2C customers. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2017, roč. 10, č. 1, s. 72-83. ISSN 1805-9112.
      Název česky: E-shopy a zákaznická zpětná vazba: zkušenosti českých B2C zákazníků
      Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: e-shops; Czech B2C customers; customer feedback; reply to customer feedback

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 08:28.
    2. HUMLEROVÁ, Veronika a Petra MARTÍŠKOVÁ. EVALUACE KARIÉRNÍCH KOTEV STUDENTŮ BAKALÁŘSKÉHO STUDIA EKONOMICKÉHO ZAMĚŘENÍ. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 39-44. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: AN EVALUATION OF CAREER ANCHORS OF BBA STUDENTS IN BUSINESS
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: career planning; career anchors; individual career management; self-management

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 08:27.
    3. MARTÍŠKOVÁ, Petra; Veronika HUMLEROVÁ a Antónia ŠTENSOVÁ. NOVÝ ZPŮSOB OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ V PODOBĚ „GDPR“ OČIMA VEŘEJNOSTI. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 1-11. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: NEW WAY OF DATA PROTECTION IN THE FORM OF„GDPR“ FROM THE POINT OF VIEW OF THE PUBLIC
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: GDPR; General Data Protection Regulation; content analysis of opinions

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 15:32.
    4. ŠVEC, Roman a Petra MARTÍŠKOVÁ. PREFERENCE ZÁKAZNÍKŮ PŘI VÝBĚRU POTRAVINÁŘSKÝCH PRODEJEN. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 3, s. 128-138. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: CUSTOMER PREFERENCES WHEN CHOOSING A FOOD STORE
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: customer preferences; choice of retail store; food store; Czech Republic

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 15:02.

    2016

    1. SOLAROVÁ, Petra a Roman ŠVEC. Customer relationship management (CRM) in small brick-and-mortar retail shops: Back to the essence of CRM. In Khalid S. Soliman. Innovation Management and Education Excellence Vision 2020: From Regional Development Sustainability to Global Economic Growth. 1. vydání. Norristown, USA: International Business Information Management Association (IBIMA), 2016, s. 1279-1286. ISBN 978-0-9860419-6-9.
      Název česky: Řízení vztahů se zákazníky (CRM) v malých kamenných maloobchodních prodejnách: Zpátky k podstatě CRM
      RIV/75081431:_____/16:00000946 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Spojené státy.
      Solarová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Švec, Roman (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: customer relationship management; CRM; B2C; retail
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 23. 2. 2017 09:21.
    2. SOLAROVÁ, Petra. Chinese e-shops from the Czech B2C customers’ point of view. In North China University Of Technology. Innovative Economic Symposium 2016: Trade and economic relations between China and Central Europe. China: Neuveden, 2016, s. 1-11, 12 s. ISBN 978-7-5103-1428-5.
      Název česky: Čínské e-shopy z pohledu českých B2C zákazníků
      Ekonomie. angličtina. Čína.
      Klíčová slova anglicky: Chinese e-shops; on-line shopping; e-commerce; B2C; Czech customers
      Druh sborníku: předkonferenční sborník

      Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 16. 3. 2017 10:26.
    3. DOLEŽALOVÁ, Hana; Kamil PÍCHA; Josef NAVRÁTIL; Mihaela VESELÁ a Roman ŠVEC. Perception of Quality in Decision Making regarding Purchase of Organic Food. Calitatea. Bucuresti, Romania: SRAC - Societatea Romana Pentru Asigurarea Calitatii, 2016, roč. 17, č. 153, s. 86-91. ISSN 1582-2559.
      Název česky: Vnímání kvality při rozhodování ohledně nákupu biopotravin
      RIV/75081431:_____/16:00000948 Článek v odborném periodiku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Rumunsko.
      Doležalová, Hana (203 Česká republika) -- Pícha, Kamil (203 Česká republika) -- Navrátil, Josef (203 Česká republika) -- Veselá, Mihaela (203 Česká republika) -- Švec, Roman (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Perception; Quality; Decision Making; purchase of Organic Food

      Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 27. 2. 2017 09:45.
    4. STELLNER, František a Lukáš POLANECKÝ. Vývoj jihočeského pivovarství na přelomu 20. a 21. století. Kvasný průmysl. Praha: Výzkumný ústav pivovarský a sladařský, a.s., 2016, roč. 62, č. 2, s. 67-70. ISSN 0023-5830. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18832/kp2016011.
      Název česky: Vývoj jihočeského pivovarství na přelomu 20. a 21. století
      Název anglicky: The Development of the Brewing Industry in South Bohemian Region in The Turn Of The 20th And 21st Centuries
      RIV/75081431:_____/16:00000621 Článek v odborném periodiku. Dějiny. čeština. Česká republika.
      Stellner, František (203 Česká republika, garant, domácí) -- Polanecký, Lukáš (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: beer production; brewing in Southern Bohemia; turn of 20th-21th Century
      Recenzováno: ano

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 9. 3. 2016 08:46.

    2015

    1. SOLAROVÁ, Petra. Customer feedback in B2C e-shops. Online. In Soliman, KS. 26th International-Business-Information-Management-Association Conference Location. 1. vyd. Norristown (USA): INT BUSINESS INFORMATION MANAGEMENT ASSOC-IBIMA, 2015, s. 321-330. ISBN 978-0-9860419-5-2.
      Název česky: Zpětná vazba od zákazníků v e-shopech B2C
      RIV/75081431:_____/15:00000589 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Spojené státy.
      Solarová, Petra (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: customer feedback; e-shops; B2C; retail industry

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 24. 2. 2016 17:49.
    2. SOLAROVÁ, Petra. Electronic records of sales in retail. In Innovative Economic Symposium 2015. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2015, s. 1-9, 10 s. ISSN 2464-6369.
      Název česky: Elektronická evidence tržeb v maloobchodě
      Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Electronic records of sales; Retail; E-shops; Czech Republic

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 4. 2. 2016 10:29.
    3. SLABÁ, Marie. Internet Banking as a Factor of Customer Loyalty: Case Study of the Internet Banking Users. Online. In Khalid S. Soliman. Proceedings of the 26th International Business Information Management Association Conference. INNOVATION MANAGEMENT AND SUSTAINABLE ECONOMIC COMPETITIVE ADVANTAGE: FROM REGIONAL DEVELOPMENT TO GLOBAL GROWTH. Norristown: International Business Information Management Association (IBIMA), 2015, s. 932-940. ISBN 978-0-9860419-5-2.
      Název česky: Internetové bankovnictví jako faktor loajality zákazníků: Případová studie uživatelů internetového bankovnictví
      RIV/75081431:_____/15:00001234 Stať ve sborníku. angličtina. Spojené státy.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: internet banking; bank; customer loyalty
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 12. 4. 2018 13:30.
    4. SOLAROVÁ, Petra. Loyalty programmes of selective grocery retailers in the Czech Republic. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensin. 2015, roč. 63(2), s. 617-625.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 09:53.
    5. KUČERA, Lukáš a Roman ŠVEC. Postavení Číny v mezinárodním obchodě : vysokoškolská učebnice. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2015, 137 s. ISBN 978-80-7468-085-4.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 6. 5. 2015 09:22.
    6. SOLAROVÁ, Petra. Zákazníci jako spolupracovníci v maloobchodním podnikání. Studentská vědecká a odborná činnost Ekonomické fakulty JU v ČB: SVOČ 2015, 23.4.2015 (v tisku). České Budějovice: Czechia, 2015.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:01.

    2014

    1. SOLAROVÁ, Petra. Angažovanost spotřebitelů v maloobchodě – získání námětů. Marketing Science & Inspirations. 2014, roč. 9(1), s. 16-25.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 09:59.
    2. SOLAROVÁ, Petra. Customer influence on the trading range of goods in retailing. In P. Drábik, & P. Krnáčová (Eds.), Merkúr 2014: The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, 4. 5. 12. Virt, Slovakia, 2014, s. 175-181.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:39.
    3. KOTOVA, Larissa; Maxim PONOMAREV; Petr MULAČ a Věra MULAČOVÁ. Impact of the Financial Crisis on the European Labour Market. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2014, Neuveden, č. 2, s. 10-20. ISSN 1805-9112.
      Název česky: Dopady finanční krize na evropský trh práce
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: labour market; unemployment; employment rate; unemployment rate; youth unemployment rate; average nominal and real wage

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 7. 1. 2015 13:56.
    4. KUČERA, Lukáš. Loyalty programs analysis in selected retail chains. Economics and politics. Magnitogorsk: Magnitogorskij zemědělskij technickij univerzita, 2014, Neuveden, č. 2, s. 131-138. ISSN 2310-4570.
      Název česky: Analýza věrnostních programů ve vybraných obchodních řetězcích
      Ekonomie. angličtina. Rusko.
      Klíčová slova anglicky: Retail chain; loyalty; loyalty program; Czech Republic; Russia; Poland; Germany

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 27. 1. 2015 09:27.
    5. KUČERA, Lukáš. New technology in Czech Retailing: Self-scaning system. In Dokbat 2014 : sborník příspěvků. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014, s. nestránkováno, 6 s. ISBN 978-80-7454-339-5.
      Název česky: Nové technologie v tuzemském retailingu – Systém Scan&Go
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Retailing; Self-checkout system; Scan & Go system; Customer; Mobile shopping

      Změnil: Ing. Lukáš Kučera, učo 10600. Změněno: 11. 7. 2014 08:54.
    6. MULAČOVÁ, Věra a Petr MULAČ. Podnikatelské prostředí a konkurenceschopnost. In Konkurence: sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2014, s. 155-163. ISBN 978-80-87035-91-7.
      Název anglicky: Business environment and Czech Republic competitiveness
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: business environment; Global Competitiveness Index

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 3. 12. 2014 11:29.
    7. KUČERA, Lukáš. Věrnostní program jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti hotelu. In Aktuální problémy cestovního ruchu : ”CESTOVNÍ RUCH A JEHO DOPADY NA SPOLEČNOST„ / Topical Issues of Tourism : ”TOURISM AND ITS IMPACTS ON SOCIETY„. 1. vyd. Jihlava: COLL POLYTECHNICS JIHLAVA, 2014, s. 119-125. ISBN 978-80-87035-87-0.
      Název anglicky: Loyalty program as a tool of competetivness increase in a hotel
      RIV/75081431:_____/14:00000399 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Kučera, Lukáš (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Competitiveness; hospitality market; independent regional hotel; loyalty program

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 13. 4. 2015 15:50.
    8. MULAČ, Petr a Věra MULAČOVÁ. Výsledky dotazníkového šetření k řízení kvality českých neuniverzitních vysokých škol. In Konkurence: sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2014, s. 165-173. ISBN 978-80-87035-91-7.
      Název anglicky: The results of the survey regarding quality management of Czech non-universities
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: quality assurance; non-university; results of questionnaire survey

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 3. 12. 2014 11:29.
    9. KUČERA, Lukáš. Využití manažerských informačních systémů ve sféře hotelnictví. In Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu : sborník příspěvků. 1. vyd. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová Brno, 2014, s. 97-102. ISBN 978-80-87300-55-8.
      Název anglicky: Management information system use in hotel industry
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Hotel industry; Management Information Systems (MIS); MIS Modules; Hotel Information Systems (HIS); HIS modules

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 10. 7. 2014 10:44.
    10. SOLAROVÁ, Petra. Způsoby angažování zákazníků v maloobchodních podnicích. In L. Čechurová, & M. Jiřincová (Eds.), Trendy v podnikání 2014 (mezinárodní vědecká konference), 13. - 14. 11. 2014. 2014.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:38.

    2013

    1. NAVRÁTIL, Josef; Kamil PÍCHA; Stanislav MARTINÁT; Jaroslav KNOTEK; Tomáš KUČERA; Zuzana BALOUNOVÁ; Vivian Lee WHITE; Roman ŠVEC a Josef RAJCHARD. A model for the identification of areas favourable for the development of tourism: A case study of the Šumava Mts. and South Bohemia tourist regions (Czech Republic). Moravian Geographical Reports. Brno: Academy of Sciences of the Czech Republic, 2013, roč. 21, č. 1, s. 25-40. ISSN 1210-8812.
      Název česky: Model identifikace rozvojových oblastí cestovního ruchu: Turistické regiony Šumava a Jižní Čechy (Česká Republika]
      RIV/75081431:_____/13:00000396 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Navrátil, Josef (203 Česká republika, garant) -- Pícha, Kamil (203 Česká republika) -- Martinát, Stanislav (203 Česká republika) -- Knotek, Jaroslav (203 Česká republika) -- Kučera, Tomáš (203 Česká republika) -- Balounová, Zuzana (203 Česká republika) -- White, Vivian Lee (380 Itálie, domácí) -- Švec, Roman (203 Česká republika) -- Rajchard, Josef (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: GIS; tourism; development; model; Šumava Mts. and South Bohemia tourist regions; Czech Republic

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 13. 4. 2015 16:00.
    2. MULAČOVÁ, Věra; Larissa KOTOVA a Maxim PONOMAREV. Basis of Innovational Development of Russian Economy – Restructuring of the labour market. Inovacii investicii. Moskva, 2013, roč. 2013, 3., s. 2-4. ISSN 2307-180X.
      Název česky: Základ inovačního rozvoje ruské ekonomiky – restrukturalizace trhu práce
      Ekonomie. angličtina. Rusko.
      Klíčová slova anglicky: labour market; average salary; unemployment

      Změnila: Jiřina Hřebečková, učo 8397. Změněno: 22. 7. 2013 13:33.
    3. MULAČOVÁ, Věra; Petr MULAČ; Petra BEDNÁŘOVÁ; Lukáš KUČERA; Vendula SIMOTOVÁ a Marie SLABÁ. Obchodní podnikání ve 21. století. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013, 520 s. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4780-4.
      Název anglicky: Trade Business in the 21st Century
      RIV/75081431:_____/13:00000341 Učebnice. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Mulačová, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mulač, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Bednářová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Kučera, Lukáš (203 Česká republika, domácí) -- Simotová, Vendula (203 Česká republika, domácí) -- Slabá, Marie (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: trade business; retail; wholesale; international trade; consumer behaviour
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 3. 4. 2014 14:17.
    4. VÁCHAL, Jan; Marek VOCHOZKA; Hana DOLEŽALOVÁ; Zita DRÁBKOVÁ; Ivana FALTOVÁ LEITMANOVÁ; Jan HRON; Lenka HRUŠKOVÁ; Petr KALLISTA; Martina KÖNIGOVÁ; Růžena KRNINSKÁ; Tomáš MACÁK; Ludmila OPEKAROVÁ; Marie OUBRECHTOVÁ; Ladislav ROLÍNEK; Jan SEDLÁK; Marie SLABÁ; Vojtěch STEHEL; Jarmila STRAKOVÁ; Dagmar ŠKODOVÁ PARMOVÁ; Petra PÁRTLOVÁ; Ivana TICHÁ; Drahoš VANĚČEK; Jaroslav VRCHOTA a Robert ZEMAN. Podnikové řízení. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013, 688 s. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4642-5.
      Název anglicky: Enterprise management
      RIV/75081431:_____/13:00000347 Učebnice. Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Váchal, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vochozka, Marek (203 Česká republika, domácí) -- Doležalová, Hana (203 Česká republika) -- Drábková, Zita (203 Česká republika) -- Faltová Leitmanová, Ivana (203 Česká republika) -- Hron, Jan (203 Česká republika) -- Hrušková, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Kallista, Petr (203 Česká republika) -- Königová, Martina (203 Česká republika) -- Krninská, Růžena (203 Česká republika) -- Macák, Tomáš (203 Česká republika) -- Opekarová, Ludmila (203 Česká republika, domácí) -- Oubrechtová, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Rolínek, Ladislav (203 Česká republika) -- Sedlák, Jan (203 Česká republika) -- Slabá, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Stehel, Vojtěch (203 Česká republika, domácí) -- Straková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Škodová Parmová, Dagmar (203 Česká republika) -- Pártlová, Petra (203 Česká republika) -- Tichá, Ivana (203 Česká republika) -- Vaněček, Drahoš (203 Česká republika) -- Vrchota, Jaroslav (203 Česká republika) -- Zeman, Robert (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: enterprise as a system; managerial functions in enterprise practice; strategic management; management of business processes; Performance Tuning in enterprise practice; financial management

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 4. 4. 2014 10:51.
    5. MULAČOVÁ, Věra; Petr MULAČ; Larissa KOTOVA a Maxim PONOMAREV. Trends of European labour market development in crisis and post crises period. Innovacii i investicii. Moskva, 2013, č. 7, s. 114-121. ISSN 2307-180X.
      Název česky: Trendy vývoje evropského trhu práce v krizovém a postkrizovém období
      Ekonomie. angličtina. Rusko.
      Klíčová slova anglicky: labour market; unemployment; employment rate; unemployment rate; youth unemployment rate; average nominal and real wage

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 20. 1. 2014 11:53.

    2012

    1. KUČERA, Lukáš. Analýza atraktivity věrnostních programů obchodních řetězců. Logos polytechnikos. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, roč. 3, č. 3, s. 69-78. ISSN 1804-3682.
      Název anglicky: The analysis of Loyalty Programs Attractiveness in retail chains
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Retail chain; customer loyalty; loyalty program attractiveness; benefits; questionnaire

      Změnil: Ing. Lukáš Kučera, učo 10600. Změněno: 25. 11. 2013 20:13.
    2. MULAČOVÁ, Věra a Ludmila OPEKAROVÁ. E-learningové moduly pro výuku i praxi. In Tvorba e-learningových opor na VŠ : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 91-97. ISBN 978-80-87035-54-2.
      Název anglicky: E-learning Modules for Education and Business
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: e-learning; learning modules; project; retail; sustainable development

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 25. 4. 2012 15:20.
    3. NAVRÁTIL, Josef; Kamil PÍCHA; Jana NAVRÁTILOVÁ; Roman ŠVEC a Hana DOLEŽALOVÁ. Image as the elements of attractiveness of the destinations of the nature-oriented tourism. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. Brno: Mendelova zemědělská a lesnická univerzita, 2012, roč. 60, č. 4, s. 281-288, 7 s. ISSN 1211-8516.
      Název anglicky: Image as the elements of attractiveness of the destinations of the nature-oriented tourism.
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 11. 5. 2015 10:34.
    4. ŠVEC, Roman; Kamil PÍCHA; Leoš VÍTEK; Hana DOLEŽALOVÁ a Josef NAVRÁTIL. Maloobchodní tržby v České republice a Evropské unii a komparace vývoje. Acta Universitatis Bohemiae Meridionales. 2012, Vol.15, No.2, s. 4-21. ISSN 1212-3285.
      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 11. 5. 2015 09:04.
    5. KUČERA, Lukáš. Nové trendy v CRM software. In Hana Vojáčková. Trendy a technologie 2012 : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 62-66. ISBN 978-80-87035-63-4.
      Název anglicky: New trends in CRM software
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: CRM; trends; customer; software

      Změnil: Ing. Lukáš Kučera, učo 10600. Změněno: 25. 11. 2013 20:14.
    6. MULAČOVÁ, Věra a Petr MULAČ. Obchodní podnikání II : studijní opora pro kombinované studium. 2. aktualiz. a dop. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, 81 s. ISBN 978-80-7468-023-6.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 16. 4. 2012 13:06.
    7. VOCHOZKA, Marek; Hana EZROVÁ; Tomáš KAFKA; Petr MULAČ; Věra MULAČOVÁ; Ludmila OPEKAROVÁ; Petra PÁRTLOVÁ; Jiří TUČEK a Jan VÁCHAL. Podniková ekonomika. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2012, 570 s. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4372-1.
      Název anglicky: Business Economics
      RIV/75081431:_____/12:00000319 Učebnice. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Vochozka, Marek (203 Česká republika, garant, domácí) -- Ezrová, Hana (203 Česká republika, domácí) -- Kafka, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Mulač, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Mulačová, Věra (203 Česká republika, domácí) -- Opekarová, Ludmila (203 Česká republika, domácí) -- Pártlová, Petra (203 Česká republika) -- Tuček, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Váchal, Jan (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Controlling; facility management; company; enterprise; marketing; costs

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 7. 4. 2014 09:54.
    8. KUČERA, Lukáš. Sociální sítě a cestovní ruch. In Aktuální problémy cestovního ruchu. “Nové trendy a technologie v cestovním ruchu“. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 121-126. ISBN 978-80-87035-56-6.
      Název anglicky: Social media and tourism
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Communication; social networks; marketing; tourism

      Změnil: Ing. Lukáš Kučera, učo 10600. Změněno: 25. 11. 2013 20:14.
    9. ŠVEC, Roman; Josef NAVRÁTIL a Kamil PÍCHA. The Impact of the Location on the Price Offered by Accommodation Establishments in Urban Areas. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. 2012.

      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 11. 5. 2015 10:33.
    10. ŠVEC, Roman; Josef NAVRÁTIL; Kamil PÍCHA a Vivian Lee WHITE. The perception of the quality of accommodation estabilishments´ porduct. Deturope - The central european journal of regional development and tourism. České Budějovice: JČU v ČB, Ekonomická fakulta, 2012, roč. 4, č. 2, s. 4-21. ISSN 1821-2506.
      Název anglicky: Vnímání kvality výrobků ubytovacích zařízení
      Sociologie, demografie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: quality perception; tourism; accommodation; catering; service

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 19. 4. 2013 07:37.
    11. KUČERA, Lukáš. Věrnost zákazníka jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti v retailových firmách. In Ladislav Šiška. Konkurence. sborník z konference. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 58-67. ISBN 978-80-87035-53-5.
      Název anglicky: Customer loyalty as a tool of competitiveness increase in retail chains
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: retail chain; customer; database; CRM; loyalty

      Změnil: Ing. Lukáš Kučera, učo 10600. Změněno: 25. 11. 2013 20:15.
    12. KUČERA, Lukáš. Výuka předmětu Projekt 2 Obchod na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích. In Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, s. nestránkováno, 10 s. ISBN 978-80-7468-053-3.
      Název anglicky: Project II Trade Teaching at the Institute of Technology and Business in České Budějovice
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: teaching; Project 2 Trade; didactic principles; project based learning; teamwork

      Změnil: Ing. Lukáš Kučera, učo 10600. Změněno: 25. 11. 2013 20:16.

    2011

    1. MULAČOVÁ, Věra a Petr MULAČ. Consumer perception of private label brands in the Czech Republic. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2011, roč. 4, č. 2, s. 43-52. ISSN 1802-503X.
      Název česky: Vnímání privátních značek spotřebiteli v České republice
      RIV/75081431:_____/11:00000250 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Mulačová, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mulač, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: private labels; retail; consumer; economic; standard and premium private labels; knowledge and awareness of private brands
      Recenzováno: ano

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 24. 1. 2012 16:36.
    2. MULAČ, Petr a Věra MULAČOVÁ. Consumer Perception of Private Label Brands in the Czech Republic. In Market Failure – the Role of Government and Enterprise Economy. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2011, 21 s. ISBN 978-80-87278-65-9.
      Název česky: Privátní značky a jejich vnímání spotřebiteli v České republice
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: private labels; retail; consumer

      Změnila: Mgr. Michaela Votavová, učo 6769. Změněno: 21. 12. 2011 12:09.
    3. MULAČOVÁ, Věra a Petr MULAČ. Obchodní podnikání I: Studijní opora pro kombinované studium. 2. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2011, 60 s. ISBN 978-80-87278-66-6.
      Název anglicky: Trade Business I
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: retail; retail management

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 12. 9. 2011 11:49.
    4. MULAČOVÁ, Věra a Petr MULAČ. Privátní značka - nástroj konkurenčního soupeření maloobchodu. In Hana Vojáčková. KONKURENCE 2011. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2011, s. 153-162. ISBN 978-80-87035-36-8.
      Název anglicky: Private labels - means of competitor's contest in retail
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Private labels; retail; consumer

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 15. 9. 2011 10:00.

    2010

    1. MULAČOVÁ, Věra a Hana EZROVÁ. Obaly v obchodě z pohledu trvale udržitelného rozvoje. In Odborný seminář katedry ekonomiky a managementu : sborník příspěvků. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2010, 7 s. ISBN 978-80-87278-48-2.
      Název anglicky: Packaging in retail and sustainable development
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: packaging; packaging concept; sustainable development
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Michaela Votavová, učo 6769. Změněno: 21. 12. 2011 13:14.
    2. MULAČOVÁ, Věra a Petr MULAČ. Obchodní podnikání II : studijní opora pro kombinované studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2010, 73 s. ISBN 978-80-87278-58-1.
      Název anglicky: Trade activity II
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: strategic management of trade activities; foreign trade

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 7. 3. 2011 14:57.
    3. MULAČOVÁ, Věra a Petr MULAČ. Projekt II Obchod : studijní opora pro kombinované studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2010, 25 s. ISBN 978-80-87278-59-8.
      Název anglicky: Project II Trade activities
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: trade activities; starting business

      Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 7. 3. 2011 15:01.
Zobrazeno: 28. 6. 2025 23:09