KUČERA, Lukáš. Loyalty programs analysis in selected retail chains. Economics and politics. Magnitogorsk: Magnitogorskij zemědělskij technickij univerzita, Neuveden, č. 2, s. 131-138. ISSN 2310-4570. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Loyalty programs analysis in selected retail chains
Název česky Analýza věrnostních programů ve vybraných obchodních řetězcích
Autoři KUČERA, Lukáš.
Vydání Economics and politics, Magnitogorsk, Magnitogorskij zemědělskij technickij univerzita, 2014, 2310-4570.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Rusko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky obchodní řetězec; věrnost; věrnostní program; Česká republika; Rusko; Polsko; Německo
Klíčová slova anglicky Retail chain; loyalty; loyalty program; Czech Republic; Russia; Poland; Germany
Štítky KCRM2
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 27. 1. 2015 09:27.
Anotace
Loyalty programs are currently a widespread tool using by retailers to gain a loyal customer. The main aim of loyalty programs is to provide the customer an advantage for repeat purchases in particular retail units. The main aim of this article is to describe the loyalty programs importance and also to analyse and compare the loyalty programs of selected retail chains. Based on the analysis of the ten retailers with the largest turnover in the Czech Republic, Russia, Poland and Germany, it is clear that the most common type of loyalty programs are combined ones. These programs provide not only discounts (for members of loyalty club), but also other benefits. Very specific loyalty programs are offered in Germany, where a number of retail chains are grouped in one large partnership loyalty program.
Anotace česky
Věrnostní programy jsou dnes velmi rozšířeným způsobem, který používají obchodníci k získání věrných zákazníků. Hlavním cílem věrnostních programů je poskytnout zákazníkovi výhody za opakované nákupy ve stejné obchodní jednotce. Hlavním cílem tohoto článku je provedení analýzy a komparace věrnostních programů vybraných maloobchodních jednotek. Na základě analýzy největších obchodních řetězců (dle obratu) v České republice, Polsku, Rusku a Německu je zřejmé, že nejtypičtějším věrnostním programem je kombinovaný typ. Tyto programy poskytují nejen slevy (pro členy věrnostního klubu), ale též další výhody. Velmi specifický je věrnostní systém v Německu, kde se několik obchodních řetězců a dalších obchodníků dohodlo a vytvořilo jeden velký věrnostní program pro své zákazníky
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 09:58