KUČERA, Lukáš. Sociální sítě a cestovní ruch. In Aktuální problémy cestovního ruchu. “Nové trendy a technologie v cestovním ruchu“. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava. s. 121-126. ISBN 978-80-87035-56-6. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sociální sítě a cestovní ruch
Název anglicky Social media and tourism
Autoři KUČERA, Lukáš.
Vydání Jihlava, Aktuální problémy cestovního ruchu. “Nové trendy a technologie v cestovním ruchu“ od s. 121-126, 6 s. 2012.
Nakladatel Vysoká škola polytechnická Jihlava
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-87035-56-6
Klíčová slova česky Komunikace; sociální sítě; marketing; cestovní ruch
Klíčová slova anglicky Communication; social networks; marketing; tourism
Štítky KCRM2, RVS
Změnil Změnil: Ing. Lukáš Kučera, učo 10600. Změněno: 25. 11. 2013 20:14.
Anotace
Sociální sítě se staly v posledních letech celosvětovým trendem a je jasné, že přitahují pozornost podnikatelských i jiných subjektů, které se snaží pomocí těchto sítí komunikovat se zákazníky. Mezi základní sociální sítě lze zařadit Facebook, Twitter, Google+, YouTube a mnohé další. Většina sociálních sítí umožňuje firmám sdílení článků, fotografií, videí atd. Díky tomu se sociální sítě staly velmi populární i v odvětví cestovního ruchu, kde fotografie a videa tvoří základ úspěšné propagace produktu. V České republice je nejvíce rozšířena sociální síť Facebook, kde má v současné době založen profil každý třetí občan. Je tedy zřejmé, že pro firmu je dnes téměř nezbytné komunikovat se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí.
Anotace anglicky
In recent years the social networks has become global trends and it is clear that they attract the attention of business and other entities. These subjects seek to use these networks to communicate with their customers. The basic social networks are Facebook, Twitter, Google+, YouTube and many others. Most of the social networks allow companies to share articles, videos or photos. As a result, social networks have become very popular also in tourism, where photos and videos form the basis for a successful product promotion. In the Czech Republic Facebook is the most widespread social network, where is aleready registered each third citizen. It is obvious that for each company is now almost essential to communicate with customers through social networks.
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 09:48