2012
Sociální sítě a cestovní ruch
KUČERA, LukášBasic information
Original name
Sociální sítě a cestovní ruch
Name (in English)
Social media and tourism
Authors
KUČERA, Lukáš
Edition
Jihlava, Aktuální problémy cestovního ruchu. “Nové trendy a technologie v cestovním ruchu“ p. 121-126, 6 pp. 2012
Publisher
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Proceedings paper
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN
978-80-87035-56-6
Keywords (in Czech)
Komunikace; sociální sítě; marketing; cestovní ruch
Keywords in English
Communication; social networks; marketing; tourism
Changed: 25/11/2013 20:14, Ing. Lukáš Kučera
V originále
Sociální sítě se staly v posledních letech celosvětovým trendem a je jasné, že přitahují pozornost podnikatelských i jiných subjektů, které se snaží pomocí těchto sítí komunikovat se zákazníky. Mezi základní sociální sítě lze zařadit Facebook, Twitter, Google+, YouTube a mnohé další. Většina sociálních sítí umožňuje firmám sdílení článků, fotografií, videí atd. Díky tomu se sociální sítě staly velmi populární i v odvětví cestovního ruchu, kde fotografie a videa tvoří základ úspěšné propagace produktu. V České republice je nejvíce rozšířena sociální síť Facebook, kde má v současné době založen profil každý třetí občan. Je tedy zřejmé, že pro firmu je dnes téměř nezbytné komunikovat se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí.