2012
			
	    
	
	
    Nové trendy v CRM software
KUČERA, LukášZákladní údaje
Originální název
Nové trendy v CRM software
	Název anglicky
New trends in CRM software
		Autoři
KUČERA, Lukáš
			Vydání
 1. vyd. Jihlava, Trendy a technologie 2012 : sborník příspěvků, od s. 62-66, 5 s. 2012
			Nakladatel
Vysoká škola polytechnická Jihlava
		Další údaje
Jazyk
čeština
		Typ výsledku
Stať ve sborníku
		Obor
50200 5.2 Economics and Business
		Stát vydavatele
Česká republika
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
			ISBN
978-80-87035-63-4
		Klíčová slova česky
CRM; trendy; zákazník; software
		Klíčová slova anglicky
CRM; trends; customer; software
		
				
				Změněno: 25. 11. 2013 20:14, Ing. Lukáš Kučera
				
		V originále
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) představuje souhrn aktivit, procesů a postupů, jak vytvořit, rozvíjet a udržovat prospěšné vztahy se zákazníky. Celá řada firem si bohužel myslí, že CRM je pouhá implementace CRM software, který vyřeší vše - to bohužel není pravda. CRM software je však velmi důležitý nástroj, který může být firmám užitečným pomocníkem k řízení vztahů se zákazníky. Proto je nutné neustále sledovat trh s CRM software, který se stále vyvíjí, a snažit se o implementaci všech nových trendů, které mohou firmě pomoci zlepšit její pozici na trhu.
				Anglicky
Customer relationship management (CRM) is the sum of activities, processes and procedures which are necessary to create, develop and maintain profitable relationships with customers. A number of companies have unfortunately though that CRM is only an implementation of CRM software and this solves everithing - unfortunately it is not true. CRM software is a very important tool that can be a useful business tool for customer relationship management. Therefore, it is necessary to constantly monitor the market for CRM sofware that is still evolving, and try to implement all to implement all the new trends that can help the company to improve its market position