SOLAROVÁ, Petra. Customer influence on the trading range of goods in retailing. Online. In P. Drábik, & P. Krnáčová (Eds.), Merkúr 2014: The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, 4. 5. 12. Virt, Slovakia, 2014. s. 175-181. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Customer influence on the trading range of goods in retailing
Autoři SOLAROVÁ, Petra
Vydání Virt, Slovakia, P. Drábik, & P. Krnáčová (Eds.), Merkúr 2014: The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, 4. 5. 12, od s. 175-181, 2014.
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Štítky KCRM2, S_OBCa
Změnil Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:39.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 04:19