SOLAROVÁ, Petra. Způsoby angažování zákazníků v maloobchodních podnicích. Online. In L. Čechurová, & M. Jiřincová (Eds.), Trendy v podnikání 2014 (mezinárodní vědecká konference), 13. - 14. 11. 2014. 2014, [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Způsoby angažování zákazníků v maloobchodních podnicích
Autoři SOLAROVÁ, Petra
Vydání L. Čechurová, & M. Jiřincová (Eds.), Trendy v podnikání 2014 (mezinárodní vědecká konference), 13. - 14. 11. 2014, 2014.
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Štítky KCRM2, S_OBCa
Změnil Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 10. 9. 2015 10:38.
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 12:54