MULAČOVÁ, Věra a Petr MULAČ. Consumer perception of private label brands in the Czech Republic. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, roč. 4, č. 2, s. 43-52. ISSN 1802-503X. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Consumer perception of private label brands in the Czech Republic
Název česky Vnímání privátních značek spotřebiteli v České republice
Autoři MULAČOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) a Petr MULAČ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Littera Scripta, České Budějovice, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2011, 1802-503X.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/75081431:_____/11:00000250
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky privátní znaèka, maloobchod, spotøebitel, ekonomické, standardní a premiové privátní značky, znalost a vnímání privátních značek
Klíčová slova anglicky private labels; retail; consumer; economic; standard and premium private labels; knowledge and awareness of private brands
Štítky KCRM2, OBC, OBP_1, OBP_2, RIV11
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 24. 1. 2012 16:36.
Anotace
The very tough fight for customers in the retail trade is reflected by the strong growth in the number of products sold under private labels that are currently becoming an important factor in business competitiveness. These are brands that are produced and offered by retailers under their own name or brand. The range of retail brands is very extensive. While in the past, they were offered primarily as a low cost alternative to national and international brands, nowadays, these products have been competing with them at a higher price level as a so-called standard or premium private label. The aim of this paper is to analyze and discuss the relationship of Czech consumers to these private brands.
Anotace česky
Tvrdý boj o zákazníka v maloobchodě se projevuje výrazným růstem počtu výrobků prodávaných pod privátními značkami, které se v současné době stávají významným faktorem konkurenceschopnosti obchodu. Jedná se o značky výrobků, které jsou produkovány a nabízeny maloobchodem pod jeho vlastním jménem či značkou. Sortiment maloobchodních značek je velice obsáhlý. Zatímco v minulosti byly nabízeny především jako nízkonákladová alternativa značek národních či mezinárodních, v současné době jim konkurují ve vyšší cenové hladině jako "standardní nebo prémiové" privátní značky. Cílem příspěvku je analyzovat a diskutovat vztah českých spotřebitelů k těmto privátním značkám.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 00:38