SOLAROVÁ, Petra. Customer feedback in B2C e-shops. In Soliman, KS. 26th International-Business-Information-Management-Association Conference Location. 1. vyd. Norristown (USA): INT BUSINESS INFORMATION MANAGEMENT ASSOC-IBIMA. s. 321-330. ISBN 978-0-9860419-5-2. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Customer feedback in B2C e-shops
Název česky Zpětná vazba od zákazníků v e-shopech B2C
Autoři SOLAROVÁ, Petra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Norristown (USA), 26th International-Business-Information-Management-Association Conference Location, od s. 321-330, 10 s. 2015.
Nakladatel INT BUSINESS INFORMATION MANAGEMENT ASSOC-IBIMA
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Kód RIV RIV/75081431:_____/15:00000589
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-0-9860419-5-2
UT WoS 000366872700035
Klíčová slova česky zpětná vazba od zákazníků; e-shopy; B2C; maloobchod
Klíčová slova anglicky customer feedback; e-shops; B2C; retail industry
Štítky IF, KCRM2, RIV15
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 24. 2. 2016 17:49.
Anotace
For every business organisation, customer feedback means a usable source for further development and improvement of its offer (in general for its business activities). The obtained feedback can have the character of an opinion, a suggestion, an evaluation, a comment or a complaint. This paper deals with customer feedback in B2C e-shops because e-shops have nowadays become more and more important in consumers' everyday lives. The aim is to identify how selective e-shops obtain customer feedback in a direct way (i.e. customers send his/her opinion directly to the particular e-shop). As a result, some schematic depictions are in this paper presented. These depictions can be used in business practice as inspiration for implementing methods that lead to obtaining customer feedback.
Anotace česky
Pro každou obchodní organizaci je zákaznická zpětná vazba významným zdrojem pro její další rozvoj a zlepšování její nabídky (resp. není to pouze nabídka, nýbrž všeobecně může jít o veškeré aktivity). Získaná zpětná vazba může mít podobu názoru, návrhu, hodnocení, komentáře nebo stížností. Tento článek se zabývá zákaznickou zpětnou vazbou v B2C e-shopech, protože e-shopy v dnešní době nabývají na důležitosti a jsou stále významnější v běžném životě spotřebitelů. Cílem článku je identifikovat, jak vybrané e-shopy získávají zpětnou vazbu přímo (tj. zákazník pošle svůj názor přímo konkrétnímu e-shopu). Výsledek má podobu schématického znázornění, které může být využito pro praktické účely jako inspirace, jak získávat zpětnou vazbu od zákazníků.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 23:10