SOLAROVÁ, Petra. Chinese e-shops from the Czech B2C customers’ point of view. In North China University Of Technology. Innovative Economic Symposium 2016: Trade and economic relations between China and Central Europe. China: Neuveden, 2016, s. 1-11, 12 s. ISBN 978-7-5103-1428-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Chinese e-shops from the Czech B2C customers’ point of view
Název česky Čínské e-shopy z pohledu českých B2C zákazníků
Autoři SOLAROVÁ, Petra.
Vydání China, Innovative Economic Symposium 2016: Trade and economic relations between China and Central Europe, od s. 1-11, 12 s. 2016.
Nakladatel Neuveden
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Čína
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-7-5103-1428-5
Klíčová slova česky Čínské e-shopy; on-line nakupování; e-commerce; B2C; čeští zákazníci
Klíčová slova anglicky Chinese e-shops; on-line shopping; e-commerce; B2C; Czech customers
Štítky KCRM2
Změnil Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 16. 3. 2017 10:26.
Anotace
This paper deals with shopping in B2C Chinese e-shops and it focuses on Czech customers who have already made a purchase there. The aim of this paper is firstly to explore what influences and forms the Czech B2C customers’ point of view on Chinese e-shops, and secondly to identify advantages and disadvantages of buying in these e-shops. For purposes of the first and partially also of the second aim, data were obtained through Internet searching. The found materials were evaluated critically by means of content analysis principles. Besides this, two case studies were created in order to explain particular advantages and disadvantages more complexly.
Anotace česky
Článek se zabývá nákupy v čínských e-shopech. Zaměřuje se na české zákazníky, kteří již někdy v nějakém čínském e-shopu nakupovali. Cílem článku je nejprve prozkoumat, co ovlivňuje a formuje názor českých zákazníků na čínské e-shopy, a poté identifikovat výhody a nevýhody nakupování v těchto e-shopech. Pro účely prvního a částečně též druhého cíle byla získána data prostřednictvím vyhledávání na internetu. Takto nalezené materiály byly kriticky zhodnoceny za využití principů obsahové analýzy. Kromě toho byly vytvořeny dvě případové studie, které se snaží vysvětlit jednotlivé výhody a nevýhody mnohem komplexněji.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 13:52