Informační systém VŠTE

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2015

  1. TIŠLEROVÁ, Kamila. Segmentace kupujících podle vnímané hodnoty v podmínkách e-commerce. Ekonomické listy, 2015, roč. 6(1). ISSN 1804-4166.
  2. 2013

  3. ŠVEC, Roman, Josef NAVRÁTIL, Stanislav MARTINÁT, Jaroslav KNOTEK, Tomáš KUČERA, Zuzana BALOUNOVÁ, White BARAVALLE a Josef RAJCHARD. A model for the identification of areas favourable for the development of tourism: A case study of the Šumava Mts. and South Bohemia tourist regions (Czech Republic). Moravian Geographical Reports, Brno: Academy of Sciences of the Czech Republic, 2013, roč.21, č.1, s. 25-40. ISSN 1210-8812.
  4. SLABÁ, Marie. Analýza klíčových skupin stakeholderů komerčních subjektů v České Republice. Littera Scripta, České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2013, roč. 6, č. 2, s. 143-151. ISSN 1805-9112.
  5. SLABÁ, Marie. Evaluation of selected universities websites. In Rojík Stanislav. Konkurence : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2013. s. 251-262, 12 s. ISBN 978-80-87035-73-3.
  6. MULAČOVÁ, Věra, Petr MULAČ, Petra BEDNÁŘOVÁ, Lukáš KUČERA, Vendula SIMOTOVÁ a Marie SLABÁ. Obchodní podnikání ve 21. století. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013. 520 s. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4780-4.
  7. SLABÁ, Marie. Theoretical aspect of univerzity marketing. In Drive your knowledge be a scientist, 9th International Bata Conference : sborník příspěvků. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2013. s. nestránkováno, 7 s. ISBN 978-80-7454-248-0.
  8. SLABÁ, Marie. Vyhodnocení předvýzkumu klíčových skupin stakeholderů vysokých škol. Littera Scripta, České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějoivcích, 2013, Neuveden, č. 1, s. 140-157. ISSN 1802-503X.
  9. 2012

  10. SLABÁ, Marie. Analysis of stakeholders at public universities. In Modern and current trends in the public sector research. 2012. ISBN 978-80-210-5715-9.
  11. SLABÁ, Marie. Analysis of stakeholders at Public Universities. In 16th International Conference on Modern and Current Trends in the Public Sector Research. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012. s. 269-277, 9 s. ISBN 978-80-210-5822-4.
  12. SLABÁ, Marie a Kamila ZELINKOVÁ. Kommunikationsmix der Hochschuleinrichtungen. In Katedrový sborník 1/2012 – Odborný seminář katedry ekonomiky a managementu. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012. s. 117-128, 12 s. ISBN 978-80-7468-049-6.
  13. SLABÁ, Marie. Marketing as a tool of escalation of competitiveness of universities. In Šiška Vladislav. Konkurence : sborník příspěvků. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012. s. 143-151, 9 s. ISBN 978-80-87035-53-5.
  14. STUCHLÝ, Jaroslav. Marketingový výzkum : studijní opora pro kombinované studium : bakalářské studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická, 2012. 97 s. ISBN 978-80-7468-022-9.
  15. STUCHLÝ, Jaroslav. Marketingový výzkum : studijní opora pro kombinované studium : bakalářské studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012. 97 s. ISBN 978-80-7468-022-9.
  16. SLABÁ, Marie. Websites as an effective tool of marketing communication of universities. In Nové trendy 2012 : sborník příspěvků. 1. vyd. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o., 2012. s. 233-242, 10 s. ISBN 978-80-87314-29-6.
  17. TIŠLEROVÁ, Kamila. What are the advantages of Internet shopping as perceived by customers? ACC Journal, 2012, roč. 18 (2), s. 188–195. ISSN 1803-9782.
  18. TIŠLEROVÁ, Kamila. Who Are the Customers Sharing Knowledge in Terms of Internet Shopping? In Cegarra, J. G. (ed.) Proceedings of the 13th European Conference on Knowledge Management. Spain, Academic Publishing: Universidad Politécnica de Cartagena, 2012. s. 1186-91. ISBN 978-1-908272-63-8.
  19. 2011

  20. SLABÁ, Marie. Internet: Effective tool of marketing communication of universities. In Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011. 12 s. ISBN 978-80-7454-013-4.
  21. TIŠLEROVÁ, Kamila a Marta ŽAMBOCHOVÁ. Marketing segmentation of students willing to study abroad based on cluster analysis. World Academy of Science, Engineering and Technology, 2011, roč. 7 (77), s. 795-799. ISSN 2010-376X.
  22. KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2011. 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
  23. 2010

  24. SLABÁ, Marie. Marketing educational institutions - history and current situation in the present chaotic market environment. In Infusing Research and Knowledge in South-East Europe. Thessaloniki: South-East European Research Centre, 2010. s. 296-313, 18 s. ISBN 978-960-9416-03-0.
  25. SLABÁ, Marie. Stakeholder Circle Methodology. In Míková Irena. Sborník příspěvků z vědecké konference doktorandů, studentů magisterského studia a mladých vědeckých pracovníků pořádané na Fakultě managementu VŠE. 1. vyd. Jindřichův Hradec: Oeconomica, 2010. s. 84-92, 9 s. ISBN 978-80-245-1750-6.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 29. 2. 2020 10:36