-
POLLÁK, František, Peter MARKOVIČ, Róbert VILÁGI a Michal KONEČNÝ. CORPORATE REPUTATION IN THE CONTEXT OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT. Online. Frankfurt am Main: MCDP International UG, neowiss – Europäischer Wissenschaftsverlag, 2024, 267 s. Wissenschaftsedition. ISBN 978-3-945484-32-6.URL
Název česky: FIREMNÍ REPUTACE V KONTEXTU UDRŽITELNÉHO ROZVOJE
RIV/75081431:_____/24:00002795 Odborná kniha. angličtina. Německo.
Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí) -- Konečný, Michal (703 Slovensko, domácí)
Klíčová slova anglicky: corporate reputation; sustainable development; competitiveness; reputation management
Změnila: Ing. Barbora Langšádlová, učo 16591. Změněno: 24. 3. 2025 14:45.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/74241/cs -
POLLÁK, František, Peter MARKOVIČ, Kristián KALAMEN a Zuzana DZILSKÁ. Empirical Study of Online Reputation Management of Entities in the Field of Supply and Demand Chain in Slovakia in the Context of Interyear Development. Online. In Conference Proceedings of 11th Carpathian Logistics Congress (CLC 2023). 11. vyd. Neuveden: TANGER Ltd., 2024, s. 20-25. ISBN 978-80-88365-17-4.URL
Název česky: Empirická studie řízení online reputace subjektů v oblasti dodavatelského a poptávkového řetězce na Slovensku v kontextu meziročního vývoje
Název anglicky: Empirical Study of Online Reputation Management of Entities in the Field of Supply and Demand Chain in Slovakia in the Context of Interyear Development
angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: reputation; reputation management; competitiveness; supply and demand chain management; Slovakia
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Barbora Kroupová, učo 25655. Změněno: 19. 8. 2024 13:10.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/72541/cs -
POLLÁK, František a Peter MARKOVIČ. ONLINE REPUTATION OF CHATBOTS THROUGH THE LENS OF POST-PANDEMIC ACCELERATED DIGITIZATION IN E-COMMERCE. Online. In Douček P., Sonntag, M., Nedomová, L. IDIMT 2024: Changes to ICT, Management, and Business Processes through AI - 32nd Interdisciplinary Information Management Talks. 32. vyd. Neuveden: Trauner Verlag Universität, 2024, s. 369-376. ISBN 978-3-99151-527-2.URL
Název česky: ONLINE REPUTACE CHATBOTŮ Z POHLEDU POSTPANDEMICKÉ ZRYCHLENÉ DIGITALIZACE V ELEKTRONICKÉM OBCHODĚ.
Název anglicky: ONLINE REPUTATION OF CHATBOTS THROUGH THE LENS OF POST-PANDEMIC ACCELERATED DIGITIZATION IN E-COMMERCE
RIV/75081431:_____/24:00002737 Stať ve sborníku. angličtina. Česká republika.
Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: E-commerce; accelerated digitization; artificial intelligence; supply chain; COVID-19 pandemic; online reputation management
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Barbora Kroupová, učo 25655. Změněno: 13. 9. 2024 12:40.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/72741/cs -
DZILSKÁ, Zuzana, Kristián KALAMEN, František POLLÁK a Michal RUSCHAK. Perspective Chapter: Effective Management of Marketing Communication in Social Media. Online. In František Pollák, Taufiq Choudhry. Management in Marketing Communications. 1. vyd. Londýn: IntechOpen, 2024, s. 103-126. IntechOpen Series: Business, Management and Economics, Volume 22. ISBN 978-0-85466-619-5.URL
Název česky: Kapitola o perspektivě: Efektivní řízení marketingové komunikace v sociálních médiích
RIV/75081431:_____/24:00002806 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
Dzilská, Zuzana (garant) -- Pollák, František (703 Slovensko, domácí) -- Ruschak, Michal (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: social media; social networks; marketing communication; marketing tools; internet
Změnila: Ing. Barbora Langšádlová, učo 16591. Změněno: 26. 3. 2025 08:07.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/74501/cs -
POLLÁK, František, Peter MARKOVIČ, Michal KONEČNÝ a Mária Kmety BARTEKOVÁ. Reputation Analysis of Selected European and US Brands in the Context of the COVID-19 Pandemic. Online. In Sebastian Kot, Bilal Khalid, Adnan ul Haque. International Conference on Entrepreneurship and Economy in an Era of Uncertainty, EEEU 2023. 3. vyd. Singapur: Springer Nature, 2024, s. 895-915. ISBN 978-981-97-0995-3.URL
Název česky: Analýza reputace vybraných evropských a amerických značek v kontextu pandemie COVID-19
Název anglicky: Reputation Analysis of Selected European and US Brands in the Context of the COVID-19 Pandemic
RIV/75081431:_____/24:00002748 Stať ve sborníku. angličtina. Švýcarsko.
Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí) -- Konečný, Michal (703 Slovensko)
Klíčová slova anglicky: Online reputation; Premium brands; European market; US market; COVID-19; Triple transition
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Barbora Kroupová, učo 25655. Změněno: 24. 10. 2024 14:03.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/72961/cs -
KALAMEN, Kristián, Adrien AUDOIN, Rastislav SOLEJ a František POLLÁK. The market dance between the rhythm of bitcoin prices and the S&P 500 Index. Online. In Davidavičienė, Vida; Skvarciany, Viktorija; Jurevičienė, Daiva; Matuzevičiūtė-Balčiūnienė, Kristina; Lapinskaitė, Indrė; Meidutė-Kavaliauskienė, Ieva; Mačiulytė-Šniukienė, Alma; Korsakienė, Renata; Skačkauskienė, Ilona; Tamošiūnienė, Rima; Bublienė, Raim. International Scientific Conference “Business and Management 2024”: NEW TRENDS IN CONTEMPORARY ECONOMICS, BUSINESS AND MANAGEMENT. 14. vyd. Vilnius, Litva: Vilnius Gediminas Technical University, 2024, s. 378-384. ISBN 978-609-476-363-2.URL
Název česky: Tržní tanec mezi rytmem cen bitcoinu a indexem S&P 500
Název anglicky: The market dance between the rhythm of bitcoin prices and the S&P 500 Index
angličtina. Litva.
Klíčová slova anglicky: bitcoin; S&P 500; COVID-19; correlation; periodic returns
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Barbora Kroupová, učo 25655. Změněno: 24. 10. 2024 14:51.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/73001/cs -
POLLÁK, František. Editor. IntechOpen, 2023 - 2023. ISSN 2631-8261.URL
Název česky: člen ediční rady vydavatelství
Změnila: Barbora Kroupová, učo 25655. Změněno: 1. 9. 2023 09:11.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/68721/cs -
POLLÁK, František. Member of Editorial Board. Strategic Management, 2023 - 2023. ISSN 1821-3448.URL
Název česky: člen redakční rady odborného periodika
Změnila: Barbora Kroupová, učo 25655. Změněno: 1. 9. 2023 09:11.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/68741/cs -
POLLÁK, František. Online Reputation of Selected E-Commerce Entities Through the Lens of Pandemic and Post-Pandemic Comparison. Online. In Doucek P., Sonntag M., Nedomova L. IDIMT 2023: New Challenges for ICT and Management. 31. vyd. Linz: Trauner Verlag Universitat, 2023, s. 329-336, 411 s. ISBN 978-3-99151-176-2.URL
RIV/75081431:_____/23:00002591 Stať ve sborníku. angličtina. Rakousko.
Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Accelerated digitization; COVID-19 pandemic; Digital transformation; E-commerce; Online Reputation Management; Supply chain
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Barbora Kroupová, učo 25655. Změněno: 24. 10. 2023 15:04.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/69341/cs -
KALAMEN, Kristián, František POLLÁK a Peter MARKOVIČ. Pandemic Economic Crises. Encyclopedia. Basilej, Švýcarsko: MDPI, 2023, roč. 3, č. 4, s. 1489-1497. ISSN 2673-8392.URL
Název česky: Pandemické hospodářské krize
Název anglicky: Pandemic Economic Crises
angličtina. Švýcarsko.
Klíčová slova anglicky: market economy; economic crisis; financial market; pandemic; COVID-19
Změnila: Barbora Kroupová, učo 25655. Změněno: 24. 10. 2024 14:43.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/72981/cs -
POLLÁK, František a Peter MARKOVIČ. Reputation Management as a part of Online Branding Infrastructure of luxury hotels on the Adriatic Coast - pre and post Covid-19 perspective. Online. In Transportation Research Procedia - Conference Proceedings of TRANSCOM 2023: 15th International Scientific Conference on Sustainable, Modern and Safe Transport, Mikulov, 29 - 31 May 2023. Transportation Research Procedia - Conference Proceedings of TRANSCOM 2023: 15th International Scientific Conference on Sustainable, Modern and Safe Transport, Mikulov, 29 - 31 May 2023. Volume 74, 2023. Amsterdam: Elsevier B.V., 2023, s. 1546-1553, 1568 s. ISSN 2352-1457.URL
RIV/75081431:_____/23:00002674 Stať ve sborníku. angličtina. Nizozemské království.
Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: online infrastructure; branding; reputation; the Internet; tourism
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 28. 2. 2024 14:52.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/71181/cs -
POLLÁK, František, Peter MARKOVIČ a Helena MAJDÚCHOVÁ. Reputation of Electric Vehicles in the Environment of Carbon Reduction and Accelerated Digitization. Energies. Basel, Switzerland: MDPI, 2023, roč. 16, č. 9, s. 1-24. ISSN 1996-1073.URL
RIV/75081431:_____/23:00002558 Článek v odborném periodiku. angličtina. Švýcarsko.
Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí) -- Markovič, Peter (703 Slovensko) -- Majdúchová, Helena (703 Slovensko)
Klíčová slova anglicky: accelerated digitization; automotive; electric vehicle; greenhouse gases reduction; internal combustion engine vehicle; internet; low-carbon mobility; reputation; reputation management
Změnila: Barbora Kroupová, učo 25655. Změněno: 29. 6. 2023 09:17.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/68221/cs -
MARKOVIČ, Peter a František POLLÁK. Reputation of Family-Owned Businesses: Parent Companies vs. Their Brands in the Context of Global Pandemic. Online. In Sebastian Kot, Bilal Khalid, Adnan ul Haque. International Conference on Entrepreneurship and Economy in an Era of Uncertainty, EEEU 2023. 3. vyd. Neuveden: Springer Nature, 2023, s. 917-937. ISBN 978-981-97-0995-3.URL
Název česky: Pověst rodinných podniků: v kontextu globální pandemie: mateřské společnosti vs. jejich značky
Název anglicky: Reputation of Family-Owned Businesses: Parent Companies vs. Their Brands in the Context of Global Pandemic
RIV/75081431:_____/23:00002738 Stať ve sborníku. angličtina. Thajsko.
Markovič, Peter (garant) -- Pollák, František (703 Slovensko, domácí)
Klíčová slova anglicky: Reputation management; Brand development; Information distribution; Family-owned business; Global pandemic
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Ing. Barbora Langšádlová, učo 16591. Změněno: 31. 3. 2025 15:19.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/72761/cs -
POLLÁK, František, Peter MARKOVIČ, Jan VÁCHAL a Roman VAVREK. Analysis of E-Consumer Behavior During the COVID-19 Pandemic. Online. In Honghao Gao, Jung Yoon Kim, Walayat Hussain, Muddesar Iqbal, Yucong Duan. Intelligent Processing Practices and Tools for E-Commerce Data, Information, and Knowledge. 1. vyd. Cham, Switzerland: Springer Nature Switzerland AG, 2022, s. 95-114. Series 15427. ISBN 978-3-030-78303-7.URL
RIV/75081431:_____/22:00002437 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. angličtina. Švýcarsko.
Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí) -- Váchal, Jan (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: E-Commerce; Data; Information and Knowledge
Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 10. 11. 2022 08:38.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/65182/cs -
KONEČNÝ, Michal, Róbert VILÁGI, Yaroslava KOSTIUK a František POLLÁK. Analysis of the Czech Advertising Market and its Main Players. Online. In Zdeněk Caha, Michal Ruschak, Vendula Velková. SHS Web of Conferences, Volume 135 (2022): "International Conference on Entrepreneurial Competencies in a Changing World (ECCW 2021)". 1. vyd. Les Ulis, France: EDP Sciences, 2022, s. nestránkováno, 6 s. ISSN 2261-2424.URL
angličtina. Francie.
Klíčová slova anglicky: advertising market; investments; internet advertising; strategic management
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 30. 6. 2022 09:43.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/63581/cs -
POLLÁK, František a Peter MARKOVIČ. Customer age as a determinant of preferences for information sources: Empirical analysis of a case from Central Europe. Economics and Sociology. Szczecin, Poland: Centre of Sociological Research, 2022, roč. 15/2022, č. 2, s. 296-311. ISSN 2071-789X.URL
RIV/75081431:_____/22:00002421 Článek v odborném periodiku. angličtina. Polsko.
Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: marketing communication; customer; efficiency; competitiveness; innovation
Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 21. 3. 2023 20:17.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/64821/cs -
POLLÁK, František a Peter MARKOVIČ. Challenges for Corporate Reputation—Online Reputation Management in Times of Global Pandemic. Journal of Risk and Financial Management. Basel, Switzerland: MDPI, 2022, roč. 15/2022, č. 6, s. 1-18, 19 s. ISSN 1911-8074.URL
RIV/75081431:_____/22:00002423 Článek v odborném periodiku. angličtina. Švýcarsko.
Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: reputation; pandemic; COVID-19; business performance; reputational risk; market opportunities; e-commerce
Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 21. 3. 2023 20:19.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/64861/cs -
POLLÁK, František, Peter MARKOVIČ, Roman VAVREK a Yaroslava KOSTIUK. Impact of Coronavirus Pandemic on Changes in e-Consumer Behaviour: Empirical Analysis of Slovak e-Commerce Market. EKONOMICKÝ ČASOPIS/JOURNAL OF ECONOMICS. Bratislava, Slovakia: Ekonomický ústav SAV, v.v.i. a Prognostický ústav CSPV SAV, v.v.i, 2022, roč. 70/2022, č. 4, s. 368-389. ISSN 0013-3035.URL
RIV/75081431:_____/22:00002441 Článek v odborném periodiku. angličtina. Slovensko.
Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí) -- Kostiuk, Yaroslava (703 Slovensko, domácí)
Klíčová slova anglicky: COVID-19; pandemic; e-commerce; Facebook; internet; innovation; business management
Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 21. 3. 2023 20:38.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/65281/cs -
POLLÁK, František a Peter MARKOVIČ. Internet Marketing. In František Pollák, Peter Markovič. Brand Management. London, United Kingdom: IntechOpen, 2022, s. 11-33. ISBN 978-1-80356-000-7.URL
RIV/75081431:_____/22:00002444 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: e-marketing; digital marketing; online environment; Internet; marketing communication
Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 30. 11. 2022 12:29.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/65361/cs -
KOSÍKOVÁ, Michaela, Michal KONEČNÝ, Yaroslava KOSTIUK, Robert VILÁGI a František POLLÁK. Online reputation management of a selected tourism facility. Online. In Tomas Kliestik. 22th International Scientific Conference - Globalization and Its Socio-Economic Consequences. 1st. Zilina, Slovak Republic: UNIVERSITY OF ZILINA, 2022, s. 725-735, 1624 s. ISBN 978-80-8154-332-6.URL
angličtina. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: reputation management; covid-19; online ratings; reviews; hotel
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 7. 3. 2023 14:31.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/66481/cs -
POLLÁK, František, Peter MARKOVIC, Bozka MALINAK a Katarina BELOVODSKA. Reputation Management in Times of the Pandemic - Empirical Analysis of Selected Health Care Providers Operating in the Slovak Market. Online. In Zdeněk Caha, Michal Ruschak, Vendula Velková. SHS Web of Conferences, Volume 135 (2022): "International Conference on Entrepreneurial Competencies in a Changing World (ECCW 2021)", České Budějovice. 1. vyd. Les Ulis, France: EDP Sciences, 2022, s. nestránkováno, 8 s. ISSN 2261-2424.URL
angličtina. Francie.
Klíčová slova anglicky: corporate reputation; reputation management; pandemic; COVID-19; teaching hospital
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 1. 7. 2022 10:42.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/63661/cs -
POLLÁK, František, Peter MARKOVIČ, Roman VAVREK a Michal KONEČNÝ. Return to the New Normal: Empirical Analysis of Changes in E-Consumer Behavior during the COVID-19 Pandemic. Behavioral Sciences. Basel, Switzerland: MDPI, 2022, roč. 12/2022, č. 3, s. 1-19, 20 s. ISSN 2076-328X.URL
RIV/75081431:_____/22:00002420 Článek v odborném periodiku. angličtina. Švýcarsko.
Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí) -- Konečný, Michal (703 Slovensko, domácí)
Klíčová slova anglicky: consumer behavior; social networks; Facebook; COVID-19; social distancing
Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 21. 3. 2023 19:57.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/64802/cs -
POLLÁK, František, Peter MARKOVIČ a Róbert VILÁGI. Selected views on eating habits and lifestyle changes of consumers during the COVID-19 pandemic through the optics of supply chains. In Gerhard Chroust, Petr Doucek, Václav Oškrdal. IDIMT 2022 - Digitalization of Society, Business and Management in a Pandemic: 30th Interdisciplinary Information Management Talks, 2022; Praha, 07. 09. - 09.09. 2022. 51. vyd. Linz, Austria: TRAUNER Verlag + Buchservice GmbH, 2022, s. 235-242, 479 s. ISBN 978-3-99113-758-0.URL
RIV/75081431:_____/22:00002424 Stať ve sborníku. angličtina. Rakousko.
Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: pandemic; supply chain; food delivery; e-commerce; low carbon economy; reputation
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 21. 10. 2022 09:37.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/64881/cs -
SAULĪTE, Linda, Deniss ŠČEULOVS a František POLLÁK. The Influence of Non-Product-Related Attributes on Media Brands’ Consumption. Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity. Basel, Switzerland: MDPI, 2022, roč. 8/2022, č. 3, s. 1-26, 27 s. ISSN 2199-8531.URL
RIV/75081431:_____/22:00002422 Článek v odborném periodiku. angličtina. Švýcarsko.
Saulīte, Linda (garant) -- Pollák, František (703 Slovensko, domácí)
Klíčová slova anglicky: media branding; news media brands; media brand attributes; consumer-based brand equity
Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 20. 10. 2022 09:56.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/64841/cs -
POLLÁK, František, Roman VAVREK, Jan VÁCHAL, Peter MARKOVIČ a Michal KONEČNÝ. Analysis of Digital Customer Communities in terms of their interactions during the first wave of the COVID-19 pandemic. Management & Marketing. Challenges for the Knowledge Society. Varšava, Polsko: Sciendo, 2021, roč. 16/2021, č. 2, s. 134-151. ISSN 2069-8887.URL
RIV/75081431:_____/21:00002115 Článek v odborném periodiku. angličtina. Polsko.
Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí) -- Vavrek, Roman (203 Česká republika) -- Váchal, Jan (703 Slovensko, domácí) -- Konečný, Michal (703 Slovensko, domácí)
Klíčová slova anglicky: e-commerce; e-shop; market competitiveness; lockdown; Facebook; Czech Republic
Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 12. 8. 2021 07:18.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/59141/cs -
POLLÁK, František a Michal KONEČNÝ. Analysis of E-Consumer Behaviour – Selected Findings from an Analysis of Czech E-Shops and their Customers during the Global Pandemic. Online. In Zdeněk Caha, Michal Ruschak, Vendula Velková. " SHS Web Conf. Volume 90, 2021: International Conference on Entrepreneurial Competencies in a Changing World (ECCW 2020)". 1. vyd. Les Ulis, France: EDP Sciences, 2021, s. nestránkováno, nestránkov.URL
angličtina. Francie.
Klíčová slova anglicky: e-commerce; Facebook; COVID-19; customer interactions; consumer behaviour; lockdown; pandemic
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 2. 1. 2023 15:11.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/65821/cs -
POLLÁK, František, Peter DORČÁK a Peter MARKOVIČ. Corporate Reputation of Family-Owned Businesses: Parent Companies vs. Their Brands. Information. Basel: MDPI, 2021, roč. 12, č. 2, s. Nestránkováno, 16 s. ISSN 2078-2489. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3390/info12020089.URL
Název česky: Korporátní reputace rodinných podniků: Mateřské společnosti vs. jejich značky
RIV/75081431:_____/21:00001967 Článek v odborném periodiku. angličtina. Švýcarsko.
Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: reputation management; online reputation management; brand development; information distribution; family business; business succession
Změnila: Ing. Barbora Langšádlová, učo 16591. Změněno: 7. 4. 2021 09:01.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/57261/cs -
POLLÁK, František a Peter MARKOVIČ. Economic Activity as a Determinant for Customer Adoption of Social Media Marketing. Sustainability. Basilej, Švýcarsko: MDPI AG, 2021, roč. 13, č. 7, s. nestránkováno, 12 s. ISSN 2071-1050. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3390/su13073999.URL
Název česky: Ekonomická aktivita zákazníků jako determinant pro přijetí marketingu na sociálních médiích
Název anglicky: Economic Activity as a Determinant for Customer Adoption of Social Media Marketing
RIV/75081431:_____/21:00002037 Článek v odborném periodiku. angličtina. Švýcarsko.
Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí) -- Markovič, Peter (703 Slovensko)
Klíčová slova anglicky: business effectiveness; customer satisfaction; corporate responsibility; innovations; social media marketing; reputation risk
Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 12. 5. 2021 10:16.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/57621/cs -
POLLÁK, František, Michal KONEČNÝ a Deniss ŠČEULOVS. Innovations in the Management of E-Commerce: Analysis of Customer Interactions during the COVID-19 Pandemic. Sustainability. Basilej, Švýcarsko: MDPI AG, 2021, roč. 13, č. 14, s. nestránkováno, 22 s. ISSN 2071-1050.URL
RIV/75081431:_____/21:00002120 Článek v odborném periodiku. angličtina. Švýcarsko.
Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí) -- Konečný, Michal (703 Slovensko, domácí)
Klíčová slova anglicky: innovation; management; e-shop; social network; facebook; pandemic; e-consumer behavior; Czech Republic; Latvia; regional development
Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 19. 8. 2021 07:38.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/59301/cs -
POLLÁK, František, Bozka MALINAK, Peter MARKOVIČ a Robert VILAGI. Innovations in the Management of E-Commerce Entities Operating on the Slovak Market – Analysis of Customer Interactions during the COVID-19 Pandemic. Online. In Zdeněk Caha, Michal Ruschak, Vendula Velková. " SHS Web Conf. Volume 90, 2021: International Conference on Entrepreneurial Competencies in a Changing World (ECCW 2020)". 1. vyd. Les Ulis, France: EDP Sciences, 2021, s. nestránkováno, nestránkov.URL
angličtina. Francie.
Klíčová slova anglicky: facebook; e-commerce; COVID-19; customer interactions; customer behaviour; lockdown; Slovakia; pandemic
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 2. 1. 2023 15:42.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/65823/cs -
POLLÁK, František, Josef VODÁK, Jakub SOVIAR, Peter MARKOVIČ, Gianluca LENTINI, Valerio MAZZESCHI a Alessandro LUE. Promotion of Electric Mobility in the European Union—Overview of Project PROMETEUS from the Perspective of Cohesion through Synergistic Cooperation on the Example of the Catching-Up Region. Sustainability. Basel: MDPI, 2021, roč. 13, č. 3, s. Nestránkováno, 26 s. ISSN 2071-1050. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3390/su13031545.URL
Název česky: Podpora elektrické mobility v Evropské unii - přehled projektu PROMETEUS z pohledu soudržnosti prostřednictvím synergické spolupráce na příkladu dobíhajícího regionu
RIV/75081431:_____/21:00001968 Článek v odborném periodiku. angličtina. Švýcarsko.
Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí) -- Vodák, Josef (703 Slovensko) -- Soviar, Jakub (703 Slovensko) -- Markovič, Peter (703 Slovensko) -- Lentini, Gianluca (380 Itálie) -- Mazzeschi, Valerio (380 Itálie) -- Lue, Alessandro (380 Itálie)
Klíčová slova anglicky: low-carbon mobility; electric mobility; policy instruments; awareness raising; infrastructure
Změnila: Ing. Barbora Langšádlová, učo 16591. Změněno: 7. 4. 2021 09:07.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/57262/cs -
POLLÁK, František a Peter MARKOVIČ. Size of Business Unit as a Factor Influencing Adoption of Digital Marketing: Empirical Analysis of SMEs Operating in the Central European Market. Administrative Sciences. Bailej, Švýcarsko: MDPI AG, 2021, roč. 11, č. 3, s. nestránkováno, 16 s. ISSN 2076-3387.URL
RIV/75081431:_____/21:00002116 Článek v odborném periodiku. angličtina. Švýcarsko.
Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: innovations; competitiveness; small and mid-size enterprises; family businesses; internet; online marketing; electronic marketing; e-marketing
Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 13. 8. 2021 09:15.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/59161/cs -
STRAKOVÁ, Jarmila, Jan VÁCHAL, František POLLÁK, Milan TALÍŘ a Jaroslav KOLLMANN. Sustainable Development Economics of Enterprises in the Services Sector Based on Effective Management of Value Streams. Sustainability. Basilej, Švýcarsko: MDPI, 2021, roč. 13/2020, č. 16, s. nestránkováno, 15 s. ISSN 2071-1050.URL
RIV/75081431:_____/21:00002140 Článek v odborném periodiku. angličtina. Švýcarsko.
Straková, Jarmila (203 Česká republika, garant, domácí) -- Váchal, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Pollák, František (703 Slovensko, domácí) -- Talíř, Milan (203 Česká republika, domácí) -- Kollmann, Jaroslav (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Added value; Sustainability; Value for customer; Value stream models; Value-creating processes
Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 9. 9. 2021 12:35.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/59681/cs -
POLLÁK, František, Peter MARKOVIČ, Jarmila STRAKOVÁ a Petra PÁRTLOVÁ. Sustainable Development of Corporate Reputation – Reputation analysis of the selected brands owned by the family businesses. Online. In Tomáš Kliestik. SHS Web of Conf.Volume 92, 2021: The 20th International Scientific Conference Globalization and its Socio-Economic Consequences 2020. 1. vyd. Les Ulis, France: EDP Sciences, 2021, s. nestránkováno, nestránkov.URL
angličtina. Francie.
Klíčová slova anglicky: reputation; brand; business succession; family business
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 2. 1. 2023 15:26.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/65822/cs -
VILAGI, Robert, Michal KONEČNÝ a František POLLÁK. Transformation of communication policy of Slovak companies. Online. In Dana Hrušovská, Mária Kmety Barteková, Monika Raková, Mária Trúchliková. " SHS Web Conf. Volume 115, 2021: 18 th International Scientific Conference Current Problems of the Corporate Sector 2021". 1. vyd. Les Ulis, France: EDP Sciences, 2021, s. nestránkováno, nestránkov.URL
angličtina. Francie.
Klíčová slova anglicky: innovations; communication; Internet; Slovakia; competitiveness
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 2. 1. 2023 15:53.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/65824/cs -
POLLÁK, František, Ján DOBROVIČ, Jan VÁCHAL, Jarmila STRAKOVÁ a Petra PÁRTLOVÁ. Crisis management of corporate reputation-analysis of selected e-commerce entities in times of global pandemics. Online. In Petr D., Gerhard C., Vaclav O. IDIMT 2020: Digitalized Economy, Society and Information Management - 28th Interdisciplinary Information Management Talks. Linz, Österreich: Trauner Verlag Universitat, 2020, s. 297-304. ISBN 978-3-99062-958-1.URL
Název česky: Krizové řízení podnikové reputační analýzy vybraných entit elektronického obchodování v době globální pandemie
RIV/75081431:_____/20:00001884 Stať ve sborníku. angličtina. Rakousko.
Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí) -- Dobrovič, Ján (703 Slovensko, domácí) -- Váchal, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Straková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pártlová, Petra (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Crisis management; Distribution; E-commerce; Global pandemic; Innovations; Leadership; Reputation management
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Kateřina Nygrýnová, učo 23736. Změněno: 16. 12. 2020 17:11.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/55639/cs -
PÁRTLOVÁ, Petra, Jarmila STRAKOVÁ, Jan VÁCHAL, František POLLÁK a Ján DOBROVIČ. MANAGEMENT OF INNOVATION OF THE ECONOMIC POTENTIAL OF THE RURAL ENTERPRISES. MARKETING AND MANAGEMENT OF INNOVATIONS. Ukrajina: SUMY STATE UNIV, DEPT MARKETING, 2020, roč. 2020, č. 2, s. 340-353. ISSN 2218-4511.URL
Název česky: ŘÍZENÍ INOVACÍ EKONOMICKÉHO POTENCIÁLU PODNIKŮ VE VENKOVSKÉM PROSTORU
RIV/75081431:_____/20:00001804 Článek v odborném periodiku. angličtina. Ukrajina.
Pártlová, Petra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Straková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Váchal, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Pollák, František (703 Slovensko, domácí) -- Dobrovič, Ján (703 Slovensko, domácí)
Klíčová slova anglicky: municipality; economic potential; rural area; cluster; Stepwise backward regression; models; LAG of Trebonsko
Změnila: Kateřina Nygrýnová, učo 23736. Změněno: 17. 9. 2020 13:34.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/55243/cs -
HOLUBCIK, Martin, Jakub SOVIAR, František POLLÁK, Jarmila STRAKOVÁ a Petra PÁRTLOVÁ. Strategic Management and Logistic Operations of the Alliance of Airlines: Oneworld Case study. Online. In Šprajc, Podbregar, Maletič, Tomić, Ziegler, Uli, Arsenijević. 39th International Conference on Organizational Science Development - Organizations at Innovation and Digital Transformation Roundabout. Maribor, Slovinsko: University of Maribor, Slovinsko - University Press a Faculty of Organizational Sciences, 2020, s. 223 - 233. ISBN 978-961-286-388-3.
Název česky: Strategic Management and Logistic Operations of the Alliance of Airlines: Oneworld Case study
angličtina. Slovinsko.
Klíčová slova anglicky: logistics; strategy; management; competitiveness; cooperation
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Kateřina Nygrýnová, učo 23736. Změněno: 16. 12. 2020 17:22.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/55640/cs -
SVETOZAROVOVA, Nella, František POLLÁK, Zuzana KAŠČÁKOVÁ, Jarmila STRAKOVÁ a Petra PÁRTLOVÁ. Trust and faith as innovative marketing tools for providers in health care. European Journal of Science and Theology. Rumunsko: ACAD Organisation, 2020, roč. 16/2020, č. 2, s. 69-76. ISSN 1841-0464.URL
Název česky: Důvěra a víra jako inovativní marketingové nástroje pro poskytovatele zdravotní péče
RIV/75081431:_____/20:00001805 Článek v odborném periodiku. angličtina. Rumunsko.
Svetozarovova, Nella (703 Slovensko, garant) -- Pollák, František (703 Slovensko, domácí) -- Kaščáková, Zuzana (703 Slovensko) -- Straková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pártlová, Petra (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: reputation; business; performance; healthcare; innovations
Změnila: Kateřina Nygrýnová, učo 23736. Změněno: 25. 9. 2020 09:18.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/55261/cs
2024
2023
2022
2021
2020
Zobrazeno: 15. 4. 2025 05:05