Informační systém VŠTE

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2023

    1. POLLÁK, František. Editor. IntechOpen, 2023 - 2023. ISSN 2631-8261.
      URL
      Název česky: člen ediční rady vydavatelství

      Změnila: Barbora Kroupová, učo 25655. Změněno: 1. 9. 2023 09:11.
    2. POLLÁK, František. Member of Editorial Board. Strategic Management, 2023 - 2023. ISSN 1821-3448.
      URL
      Název česky: člen redakční rady odborného periodika

      Změnila: Barbora Kroupová, učo 25655. Změněno: 1. 9. 2023 09:11.
    3. POLLÁK, František. Online Reputation of Selected E-Commerce Entities Through the Lens of Pandemic and Post-Pandemic Comparison. Online. In Doucek P., Sonntag M., Nedomova L. IDIMT 2023: New Challenges for ICT and Management. 31. vyd. Linz: Trauner Verlag Universitat, 2023, s. 329-336, 411 s. ISBN 978-3-99151-176-2.
      URL
      RIV/75081431:_____/23:00002591 Stať ve sborníku. angličtina. Rakousko.
      Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Accelerated digitization; COVID-19 pandemic; Digital transformation; E-commerce; Online Reputation Management; Supply chain
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Barbora Kroupová, učo 25655. Změněno: 24. 10. 2023 15:04.
    4. POLLÁK, František a Peter MARKOVIČ. Reputation Management as a part of Online Branding Infrastructure of luxury hotels on the Adriatic Coast - pre and post Covid-19 perspective. Online. In Transportation Research Procedia - Conference Proceedings of TRANSCOM 2023: 15th International Scientific Conference on Sustainable, Modern and Safe Transport, Mikulov, 29 - 31 May 2023. Transportation Research Procedia - Conference Proceedings of TRANSCOM 2023: 15th International Scientific Conference on Sustainable, Modern and Safe Transport, Mikulov, 29 - 31 May 2023. Volume 74, 2023. Amsterdam: Elsevier B.V., 2023, s. 1546-1553, 1568 s. ISSN 2352-1457.
      URL
      RIV/75081431:_____/23:00002674 Stať ve sborníku. angličtina. Nizozemské království.
      Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: online infrastructure; branding; reputation; the Internet; tourism
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 28. 2. 2024 14:52.
    5. POLLÁK, František, Peter MARKOVIČ a Helena MAJDÚCHOVÁ. Reputation of Electric Vehicles in the Environment of Carbon Reduction and Accelerated Digitization. Energies. Basel, Switzerland: MDPI, 2023, roč. 16, č. 9, s. 1-24. ISSN 1996-1073.
      URL
      RIV/75081431:_____/23:00002558 Článek v odborném periodiku. angličtina. Švýcarsko.
      Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí) -- Markovič, Peter (703 Slovensko) -- Majdúchová, Helena (703 Slovensko)
      Klíčová slova anglicky: accelerated digitization; automotive; electric vehicle; greenhouse gases reduction; internal combustion engine vehicle; internet; low-carbon mobility; reputation; reputation management

      Změnila: Barbora Kroupová, učo 25655. Změněno: 29. 6. 2023 09:17.

    2022

    1. POLLÁK, František, Peter MARKOVIČ, Jan VÁCHAL a Roman VAVREK. Analysis of E-Consumer Behavior During the COVID-19 Pandemic. Online. In Honghao Gao, Jung Yoon Kim, Walayat Hussain, Muddesar Iqbal, Yucong Duan. Intelligent Processing Practices and Tools for E-Commerce Data, Information, and Knowledge. 1. vyd. Cham, Switzerland: Springer Nature Switzerland AG, 2022, s. 95-114. Series 15427. ISBN 978-3-030-78303-7.
      URL
      RIV/75081431:_____/22:00002437 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. angličtina. Švýcarsko.
      Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí) -- Váchal, Jan (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: E-Commerce; Data; Information and Knowledge

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 10. 11. 2022 08:38.
    2. KONEČNÝ, Michal, Róbert VILÁGI, Yaroslava KOSTIUK a František POLLÁK. Analysis of the Czech Advertising Market and its Main Players. Online. In Zdeněk Caha, Michal Ruschak, Vendula Velková. SHS Web of Conferences, Volume 135 (2022): "International Conference on Entrepreneurial Competencies in a Changing World (ECCW 2021)". 1. vyd. Les Ulis, France: EDP Sciences, 2022, s. nestránkováno, 6 s. ISSN 2261-2424.
      URL
      angličtina. Francie.
      Klíčová slova anglicky: advertising market; investments; internet advertising; strategic management
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 30. 6. 2022 09:43.
    3. POLLÁK, František a Peter MARKOVIČ. Customer age as a determinant of preferences for information sources: Empirical analysis of a case from Central Europe. Economics and Sociology. Szczecin, Poland: Centre of Sociological Research, 2022, roč. 15/2022, č. 2, s. 296-311. ISSN 2071-789X.
      URL
      RIV/75081431:_____/22:00002421 Článek v odborném periodiku. angličtina. Polsko.
      Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: marketing communication; customer; efficiency; competitiveness; innovation

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 21. 3. 2023 20:17.
    4. POLLÁK, František a Peter MARKOVIČ. Challenges for Corporate Reputation—Online Reputation Management in Times of Global Pandemic. Journal of Risk and Financial Management. Basel, Switzerland: MDPI, 2022, roč. 15/2022, č. 6, s. 1-18, 19 s. ISSN 1911-8074.
      URL
      RIV/75081431:_____/22:00002423 Článek v odborném periodiku. angličtina. Švýcarsko.
      Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: reputation; pandemic; COVID-19; business performance; reputational risk; market opportunities; e-commerce

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 21. 3. 2023 20:19.
    5. POLLÁK, František, Peter MARKOVIČ, Roman VAVREK a Yaroslava KOSTIUK. Impact of Coronavirus Pandemic on Changes in e-Consumer Behaviour: Empirical Analysis of Slovak e-Commerce Market. EKONOMICKÝ ČASOPIS/JOURNAL OF ECONOMICS. Bratislava, Slovakia: Ekonomický ústav SAV, v.v.i. a Prognostický ústav CSPV SAV, v.v.i, 2022, roč. 70/2022, č. 4, s. 368-389. ISSN 0013-3035.
      URL
      RIV/75081431:_____/22:00002441 Článek v odborném periodiku. angličtina. Slovensko.
      Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí) -- Kostiuk, Yaroslava (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: COVID-19; pandemic; e-commerce; Facebook; internet; innovation; business management

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 21. 3. 2023 20:38.
    6. POLLÁK, František a Peter MARKOVIČ. Internet Marketing. In František Pollák, Peter Markovič. Brand Management. London, United Kingdom: IntechOpen, 2022, s. 11-33. ISBN 978-1-80356-000-7.
      URL
      RIV/75081431:_____/22:00002444 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: e-marketing; digital marketing; online environment; Internet; marketing communication

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 30. 11. 2022 12:29.
    7. KOSÍKOVÁ, Michaela, Michal KONEČNÝ, Yaroslava KOSTIUK, Robert VILÁGI a František POLLÁK. Online reputation management of a selected tourism facility. Online. In Tomas Kliestik. 22th International Scientific Conference - Globalization and Its Socio-Economic Consequences. 1st. Zilina, Slovak Republic: UNIVERSITY OF ZILINA, 2022, s. 725-735, 1624 s. ISBN 978-80-8154-332-6.
      URL
      angličtina. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: reputation management; covid-19; online ratings; reviews; hotel
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 7. 3. 2023 14:31.
    8. POLLÁK, František, Peter MARKOVIC, Bozka MALINAK a Katarina BELOVODSKA. Reputation Management in Times of the Pandemic - Empirical Analysis of Selected Health Care Providers Operating in the Slovak Market. Online. In Zdeněk Caha, Michal Ruschak, Vendula Velková. SHS Web of Conferences, Volume 135 (2022): "International Conference on Entrepreneurial Competencies in a Changing World (ECCW 2021)", České Budějovice. 1. vyd. Les Ulis, France: EDP Sciences, 2022, s. nestránkováno, 8 s. ISSN 2261-2424.
      URL
      angličtina. Francie.
      Klíčová slova anglicky: corporate reputation; reputation management; pandemic; COVID-19; teaching hospital
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 1. 7. 2022 10:42.
    9. POLLÁK, František, Peter MARKOVIČ, Roman VAVREK a Michal KONEČNÝ. Return to the New Normal: Empirical Analysis of Changes in E-Consumer Behavior during the COVID-19 Pandemic. Behavioral Sciences. Basel, Switzerland: MDPI, 2022, roč. 12/2022, č. 3, s. 1-19, 20 s. ISSN 2076-328X.
      URL
      RIV/75081431:_____/22:00002420 Článek v odborném periodiku. angličtina. Švýcarsko.
      Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí) -- Konečný, Michal (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: consumer behavior; social networks; Facebook; COVID-19; social distancing

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 21. 3. 2023 19:57.
    10. POLLÁK, František, Peter MARKOVIČ a Róbert VILÁGI. Selected views on eating habits and lifestyle changes of consumers during the COVID-19 pandemic through the optics of supply chains. In Gerhard Chroust, Petr Doucek, Václav Oškrdal. IDIMT 2022 - Digitalization of Society, Business and Management in a Pandemic: 30th Interdisciplinary Information Management Talks, 2022; Praha, 07. 09. - 09.09. 2022. 51. vyd. Linz, Austria: TRAUNER Verlag + Buchservice GmbH, 2022, s. 235-242, 479 s. ISBN 978-3-99113-758-0.
      URL
      RIV/75081431:_____/22:00002424 Stať ve sborníku. angličtina. Rakousko.
      Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: pandemic; supply chain; food delivery; e-commerce; low carbon economy; reputation
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 21. 10. 2022 09:37.
    11. SAULĪTE, Linda, Deniss ŠČEULOVS a František POLLÁK. The Influence of Non-Product-Related Attributes on Media Brands’ Consumption. Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity. Basel, Switzerland: MDPI, 2022, roč. 8/2022, č. 3, s. 1-26, 27 s. ISSN 2199-8531.
      URL
      RIV/75081431:_____/22:00002422 Článek v odborném periodiku. angličtina. Švýcarsko.
      Saulīte, Linda (garant) -- Pollák, František (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: media branding; news media brands; media brand attributes; consumer-based brand equity

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 20. 10. 2022 09:56.

    2021

    1. POLLÁK, František, Roman VAVREK, Jan VÁCHAL, Peter MARKOVIČ a Michal KONEČNÝ. Analysis of Digital Customer Communities in terms of their interactions during the first wave of the COVID-19 pandemic. Management & Marketing. Challenges for the Knowledge Society. Varšava, Polsko: Sciendo, 2021, roč. 16/2021, č. 2, s. 134-151. ISSN 2069-8887.
      URL
      RIV/75081431:_____/21:00002115 Článek v odborném periodiku. angličtina. Polsko.
      Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí) -- Vavrek, Roman (203 Česká republika) -- Váchal, Jan (703 Slovensko, domácí) -- Konečný, Michal (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: e-commerce; e-shop; market competitiveness; lockdown; Facebook; Czech Republic

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 12. 8. 2021 07:18.
    2. POLLÁK, František a Michal KONEČNÝ. Analysis of E-Consumer Behaviour – Selected Findings from an Analysis of Czech E-Shops and their Customers during the Global Pandemic. Online. In Zdeněk Caha, Michal Ruschak, Vendula Velková. " SHS Web Conf. Volume 90, 2021: International Conference on Entrepreneurial Competencies in a Changing World (ECCW 2020)". 1. vyd. Les Ulis, France: EDP Sciences, 2021, s. nestránkováno, nestránkov.
      URL
      angličtina. Francie.
      Klíčová slova anglicky: e-commerce; Facebook; COVID-19; customer interactions; consumer behaviour; lockdown; pandemic
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 2. 1. 2023 15:11.
    3. POLLÁK, František, Peter DORČÁK a Peter MARKOVIČ. Corporate Reputation of Family-Owned Businesses: Parent Companies vs. Their Brands. Information. Basel: MDPI, 2021, roč. 12, č. 2, s. Nestránkováno, 16 s. ISSN 2078-2489. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3390/info12020089.
      URL
      Název česky: Korporátní reputace rodinných podniků: Mateřské společnosti vs. jejich značky
      RIV/75081431:_____/21:00001967 Článek v odborném periodiku. angličtina. Švýcarsko.
      Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: reputation management; online reputation management; brand development; information distribution; family business; business succession

      Změnila: Ing. Barbora Langšádlová, učo 16591. Změněno: 7. 4. 2021 09:01.
    4. POLLÁK, František a Peter MARKOVIČ. Economic Activity as a Determinant for Customer Adoption of Social Media Marketing. Sustainability. Basilej, Švýcarsko: MDPI AG, 2021, roč. 13, č. 7, s. nestránkováno, 12 s. ISSN 2071-1050. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3390/su13073999.
      URL
      Název česky: Ekonomická aktivita zákazníků jako determinant pro přijetí marketingu na sociálních médiích
      Název anglicky: Economic Activity as a Determinant for Customer Adoption of Social Media Marketing
      RIV/75081431:_____/21:00002037 Článek v odborném periodiku. angličtina. Švýcarsko.
      Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí) -- Markovič, Peter (703 Slovensko)
      Klíčová slova anglicky: business effectiveness; customer satisfaction; corporate responsibility; innovations; social media marketing; reputation risk

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 12. 5. 2021 10:16.
    5. POLLÁK, František, Michal KONEČNÝ a Deniss ŠČEULOVS. Innovations in the Management of E-Commerce: Analysis of Customer Interactions during the COVID-19 Pandemic. Sustainability. Basilej, Švýcarsko: MDPI AG, 2021, roč. 13, č. 14, s. nestránkováno, 22 s. ISSN 2071-1050.
      URL
      RIV/75081431:_____/21:00002120 Článek v odborném periodiku. angličtina. Švýcarsko.
      Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí) -- Konečný, Michal (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: innovation; management; e-shop; social network; facebook; pandemic; e-consumer behavior; Czech Republic; Latvia; regional development

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 19. 8. 2021 07:38.
    6. POLLÁK, František, Bozka MALINAK, Peter MARKOVIČ a Robert VILAGI. Innovations in the Management of E-Commerce Entities Operating on the Slovak Market – Analysis of Customer Interactions during the COVID-19 Pandemic. Online. In Zdeněk Caha, Michal Ruschak, Vendula Velková. " SHS Web Conf. Volume 90, 2021: International Conference on Entrepreneurial Competencies in a Changing World (ECCW 2020)". 1. vyd. Les Ulis, France: EDP Sciences, 2021, s. nestránkováno, nestránkov.
      URL
      angličtina. Francie.
      Klíčová slova anglicky: facebook; e-commerce; COVID-19; customer interactions; customer behaviour; lockdown; Slovakia; pandemic
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 2. 1. 2023 15:42.
    7. POLLÁK, František, Josef VODÁK, Jakub SOVIAR, Peter MARKOVIČ, Gianluca LENTINI, Valerio MAZZESCHI a Alessandro LUE. Promotion of Electric Mobility in the European Union—Overview of Project PROMETEUS from the Perspective of Cohesion through Synergistic Cooperation on the Example of the Catching-Up Region. Sustainability. Basel: MDPI, 2021, roč. 13, č. 3, s. Nestránkováno, 26 s. ISSN 2071-1050. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3390/su13031545.
      URL
      Název česky: Podpora elektrické mobility v Evropské unii - přehled projektu PROMETEUS z pohledu soudržnosti prostřednictvím synergické spolupráce na příkladu dobíhajícího regionu
      RIV/75081431:_____/21:00001968 Článek v odborném periodiku. angličtina. Švýcarsko.
      Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí) -- Vodák, Josef (703 Slovensko) -- Soviar, Jakub (703 Slovensko) -- Markovič, Peter (703 Slovensko) -- Lentini, Gianluca (380 Itálie) -- Mazzeschi, Valerio (380 Itálie) -- Lue, Alessandro (380 Itálie)
      Klíčová slova anglicky: low-carbon mobility; electric mobility; policy instruments; awareness raising; infrastructure

      Změnila: Ing. Barbora Langšádlová, učo 16591. Změněno: 7. 4. 2021 09:07.
    8. POLLÁK, František a Peter MARKOVIČ. Size of Business Unit as a Factor Influencing Adoption of Digital Marketing: Empirical Analysis of SMEs Operating in the Central European Market. Administrative Sciences. Bailej, Švýcarsko: MDPI AG, 2021, roč. 11, č. 3, s. nestránkováno, 16 s. ISSN 2076-3387.
      URL
      RIV/75081431:_____/21:00002116 Článek v odborném periodiku. angličtina. Švýcarsko.
      Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: innovations; competitiveness; small and mid-size enterprises; family businesses; internet; online marketing; electronic marketing; e-marketing

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 13. 8. 2021 09:15.
    9. STRAKOVÁ, Jarmila, Jan VÁCHAL, František POLLÁK, Milan TALÍŘ a Jaroslav KOLLMANN. Sustainable Development Economics of Enterprises in the Services Sector Based on Effective Management of Value Streams. Sustainability. Basilej, Švýcarsko: MDPI, 2021, roč. 13/2020, č. 16, s. nestránkováno, 15 s. ISSN 2071-1050.
      URL
      RIV/75081431:_____/21:00002140 Článek v odborném periodiku. angličtina. Švýcarsko.
      Straková, Jarmila (203 Česká republika, garant, domácí) -- Váchal, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Pollák, František (703 Slovensko, domácí) -- Talíř, Milan (203 Česká republika, domácí) -- Kollmann, Jaroslav (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Added value; Sustainability; Value for customer; Value stream models; Value-creating processes

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 9. 9. 2021 12:35.
    10. POLLÁK, František, Peter MARKOVIČ, Jarmila STRAKOVÁ a Petra PÁRTLOVÁ. Sustainable Development of Corporate Reputation – Reputation analysis of the selected brands owned by the family businesses. Online. In Tomáš Kliestik. SHS Web of Conf.Volume 92, 2021: The 20th International Scientific Conference Globalization and its Socio-Economic Consequences 2020. 1. vyd. Les Ulis, France: EDP Sciences, 2021, s. nestránkováno, nestránkov.
      URL
      angličtina. Francie.
      Klíčová slova anglicky: reputation; brand; business succession; family business
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 2. 1. 2023 15:26.
    11. VILAGI, Robert, Michal KONEČNÝ a František POLLÁK. Transformation of communication policy of Slovak companies. Online. In Dana Hrušovská, Mária Kmety Barteková, Monika Raková, Mária Trúchliková. " SHS Web Conf. Volume 115, 2021: 18 th International Scientific Conference Current Problems of the Corporate Sector 2021". 1. vyd. Les Ulis, France: EDP Sciences, 2021, s. nestránkováno, nestránkov.
      URL
      angličtina. Francie.
      Klíčová slova anglicky: innovations; communication; Internet; Slovakia; competitiveness
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 2. 1. 2023 15:53.

    2020

    1. POLLÁK, František, Ján DOBROVIČ, Jan VÁCHAL, Jarmila STRAKOVÁ a Petra PÁRTLOVÁ. Crisis management of corporate reputation-analysis of selected e-commerce entities in times of global pandemics. Online. In Petr D., Gerhard C., Vaclav O. IDIMT 2020: Digitalized Economy, Society and Information Management - 28th Interdisciplinary Information Management Talks. Linz, Österreich: Trauner Verlag Universitat, 2020, s. 297-304. ISBN 978-3-99062-958-1.
      URL
      Název česky: Krizové řízení podnikové reputační analýzy vybraných entit elektronického obchodování v době globální pandemie
      RIV/75081431:_____/20:00001884 Stať ve sborníku. angličtina. Rakousko.
      Pollák, František (703 Slovensko, garant, domácí) -- Dobrovič, Ján (703 Slovensko, domácí) -- Váchal, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Straková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pártlová, Petra (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Crisis management; Distribution; E-commerce; Global pandemic; Innovations; Leadership; Reputation management
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Kateřina Nygrýnová, učo 23736. Změněno: 16. 12. 2020 17:11.
    2. PÁRTLOVÁ, Petra, Jarmila STRAKOVÁ, Jan VÁCHAL, František POLLÁK a Ján DOBROVIČ. MANAGEMENT OF INNOVATION OF THE ECONOMIC POTENTIAL OF THE RURAL ENTERPRISES. MARKETING AND MANAGEMENT OF INNOVATIONS. Ukrajina: SUMY STATE UNIV, DEPT MARKETING, 2020, roč. 2020, č. 2, s. 340-353. ISSN 2218-4511.
      URL
      Název česky: ŘÍZENÍ INOVACÍ EKONOMICKÉHO POTENCIÁLU PODNIKŮ VE VENKOVSKÉM PROSTORU
      RIV/75081431:_____/20:00001804 Článek v odborném periodiku. angličtina. Ukrajina.
      Pártlová, Petra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Straková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Váchal, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Pollák, František (703 Slovensko, domácí) -- Dobrovič, Ján (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: municipality; economic potential; rural area; cluster; Stepwise backward regression; models; LAG of Trebonsko

      Změnila: Kateřina Nygrýnová, učo 23736. Změněno: 17. 9. 2020 13:34.
    3. HOLUBCIK, Martin, Jakub SOVIAR, František POLLÁK, Jarmila STRAKOVÁ a Petra PÁRTLOVÁ. Strategic Management and Logistic Operations of the Alliance of Airlines: Oneworld Case study. Online. In Šprajc, Podbregar, Maletič, Tomić, Ziegler, Uli, Arsenijević. 39th International Conference on Organizational Science Development - Organizations at Innovation and Digital Transformation Roundabout. Maribor, Slovinsko: University of Maribor, Slovinsko - University Press a Faculty of Organizational Sciences, 2020, s. 223 - 233. ISBN 978-961-286-388-3.
      Název česky: Strategic Management and Logistic Operations of the Alliance of Airlines: Oneworld Case study
      angličtina. Slovinsko.
      Klíčová slova anglicky: logistics; strategy; management; competitiveness; cooperation
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Kateřina Nygrýnová, učo 23736. Změněno: 16. 12. 2020 17:22.
    4. SVETOZAROVOVA, Nella, František POLLÁK, Zuzana KAŠČÁKOVÁ, Jarmila STRAKOVÁ a Petra PÁRTLOVÁ. Trust and faith as innovative marketing tools for providers in health care. European Journal of Science and Theology. Rumunsko: ACAD Organisation, 2020, roč. 16/2020, č. 2, s. 69-76. ISSN 1841-0464.
      URL
      Název česky: Důvěra a víra jako inovativní marketingové nástroje pro poskytovatele zdravotní péče
      RIV/75081431:_____/20:00001805 Článek v odborném periodiku. angličtina. Rumunsko.
      Svetozarovova, Nella (703 Slovensko, garant) -- Pollák, František (703 Slovensko, domácí) -- Kaščáková, Zuzana (703 Slovensko) -- Straková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pártlová, Petra (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: reputation; business; performance; healthcare; innovations

      Změnila: Kateřina Nygrýnová, učo 23736. Změněno: 25. 9. 2020 09:18.
Zobrazeno: 7. 5. 2024 12:26