POLLÁK, František a Peter MARKOVIČ. Customer age as a determinant of preferences for information sources: Empirical analysis of a case from Central Europe. Economics and Sociology. Szczecin, Poland: Centre of Sociological Research, roč. 15/2022, č. 2, s. 296-311. ISSN 2071-789X. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Customer age as a determinant of preferences for information sources: Empirical analysis of a case from Central Europe
Autoři POLLÁK, František (703 Slovensko, garant, domácí) a Peter MARKOVIČ.
Vydání Economics and Sociology, Szczecin, Poland, Centre of Sociological Research, 2022, 2071-789X.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/75081431:_____/22:00002421
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
UT WoS 000822686700019
Klíčová slova anglicky marketing communication; customer; efficiency; competitiveness; innovation
Štítky MAR_s, NE_MAN, RIV22, WOS
Změnil Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 21. 3. 2023 20:17.
Anotace
This study presents the results of an empirical analysis concerning the preferences of more than 5,000 Central Europeans aimed at identifying the customers´ preferred way of obtaining information depending on their age. The results of the analysis suggest that younger customers prefer online media, while middle-aged and older customers tend to prefer traditional information sources.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 07:42