POLLÁK, František, Peter MARKOVIČ, Jarmila STRAKOVÁ a Petra PÁRTLOVÁ. Sustainable Development of Corporate Reputation – Reputation analysis of the selected brands owned by the family businesses. In Tomáš Kliestik. SHS Web of Conf.Volume 92, 2021: The 20th International Scientific Conference Globalization and its Socio-Economic Consequences 2020. 1. vyd. Les Ulis, France: EDP Sciences. s. nestránkováno, nestránkov. 2021.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sustainable Development of Corporate Reputation – Reputation analysis of the selected brands owned by the family businesses
Autoři POLLÁK, František, Peter MARKOVIČ, Jarmila STRAKOVÁ a Petra PÁRTLOVÁ.
Vydání 1. vyd. Les Ulis, France, SHS Web of Conf.Volume 92, 2021: The 20th International Scientific Conference Globalization and its Socio-Economic Consequences 2020, od s. nestránkováno, nestránkov, 2021.
Nakladatel EDP Sciences
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Francie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova anglicky reputation; brand; business succession; family business
Štítky MAR_s, NE_MAN
Návaznosti TL 0200215, projekt VaV.
Změnil Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 2. 1. 2023 15:26.
Anotace
The paper discusses the issue of sustainable development of corporate reputation, more specifically discusses the issue of traditional and innovative approaches to reputation management of selected global brands owned by the family businesses.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 09:45