SAULĪTE, Linda, Deniss ŠČEULOVS a František POLLÁK. The Influence of Non-Product-Related Attributes on Media Brands’ Consumption. Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity. Basel, Switzerland: MDPI, roč. 8/2022, č. 3, s. 1-26, 27 s. ISSN 2199-8531. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Influence of Non-Product-Related Attributes on Media Brands’ Consumption
Autoři SAULĪTE, Linda (garant), Deniss ŠČEULOVS a František POLLÁK (703 Slovensko, domácí).
Vydání Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, Basel, Switzerland, MDPI, 2022, 2199-8531.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Švýcarsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/75081431:_____/22:00002422
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova anglicky media branding; news media brands; media brand attributes; consumer-based brand equity
Štítky MAR_s, NE_MAN, RIV22, SCOPUS
Změnil Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 20. 10. 2022 09:56.
Anotace
The authors analyse media consumption trends in Latvia and determine how media brands increase their equity and the consumption of media regarding younger audiences. This research was designed to understand media consumption trends via secondary information analyses and employs a quantitative survey to identify non-product-related brand attitudes. The research question of this paper is concerned with defining how media brand associations affect content consumption and engagement.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 11:17