POLLÁK, František, Ján DOBROVIČ, Jan VÁCHAL, Jarmila STRAKOVÁ a Petra PÁRTLOVÁ. Crisis management of corporate reputation-analysis of selected e-commerce entities in times of global pandemics. In Petr D., Gerhard C., Vaclav O. IDIMT 2020: Digitalized Economy, Society and Information Management - 28th Interdisciplinary Information Management Talks. Linz, Österreich: Trauner Verlag Universitat. s. 297-304. ISBN 978-3-99062-958-1. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Crisis management of corporate reputation-analysis of selected e-commerce entities in times of global pandemics
Název česky Krizové řízení podnikové reputační analýzy vybraných entit elektronického obchodování v době globální pandemie
Autoři POLLÁK, František (703 Slovensko, garant, domácí), Ján DOBROVIČ (703 Slovensko, domácí), Jan VÁCHAL (203 Česká republika, domácí), Jarmila STRAKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Petra PÁRTLOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Linz, Österreich, IDIMT 2020: Digitalized Economy, Society and Information Management - 28th Interdisciplinary Information Management Talks, od s. 297-304, 8 s. 2020.
Nakladatel Trauner Verlag Universitat
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Rakousko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/75081431:_____/20:00001884
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-3-99062-958-1
Klíčová slova česky krizový management; distribuce; elektronický obchod; globální pandemie; inovace; vedení; reputační management
Klíčová slova anglicky Crisis management; Distribution; E-commerce; Global pandemic; Innovations; Leadership; Reputation management
Štítky PRI, RIV20, SCOPUS
Změnil Změnila: Kateřina Nygrýnová, učo 23736. Změněno: 16. 12. 2020 17:11.
Anotace
The main aim of the paper is to present selected results of a comprehensive analysis of crisis management of corporate reputation of the best e-commerce entities operating on the Slovak internet market. On the sample of selected winners of the Heureka Group Shop of the year 2019 Quality Award poll, we conducted an in-depth analysis of their online reputation at the peak time of an ongoing pandemic. As part of the analysis, we examined the online environment from the perspective of all relevant determinants of reputation, the results were then clearly interpreted and offer a comprehensive view of crisis management of reputation in the online environment. The findings can serve as a basis for further research, or as a benchmark in the event of a recurrence of crises of a similar nature and magnitude in the future in order to eliminate shortcomings and maximize the effectiveness of marketing communication in brand building and brand protection.
Anotace česky
Hlavním cílem příspěvku je představit vybrané výsledky komplexní analýzy krizového řízení firemní reputace nejlepších subjektů elektronického obchodování působících na slovenském internetovém trhu. Na vzorku vybraných vítězů ankety Heureka Group Shop of the Year Award Quality 2019 jsme provedli hloubkovou analýzu jejich online reputace v době vrcholící pandemie. V rámci analýzy jsme zkoumali online prostředí z pohledu všech relevantních determinantů reputace, výsledky pak byly jasně interpretovány a nabízejí ucelený pohled na krizový management reputace v online prostředí. Zjištění mohou sloužit jako základ pro další výzkum nebo jako měřítko v případě opakování krizí podobné povahy a rozsahu v budoucnu s cílem eliminovat nedostatky a maximalizovat účinnost marketingové komunikace při budování značky a ochraně značky .
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 01:22