Information System VŠTE

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2013

    1. SLABÁ, Marie. Analýza klíčových skupin stakeholderů komerčních subjektů v České Republice (Analysis of Key Stakeholder Groups of Commer- cial Entities in the Czech Republic). Online. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, roč. 6, No 2, p. 143-151. ISSN 1805-9112
    2. SLABÁ, Marie. Evaluation of selected universities websites. Online. In Rojík Stanislav. Konkurence : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava. p. 251-262. ISBN 978-80-87035-73-3
    3. MULAČOVÁ, Věra, Petr MULAČ, Petra BEDNÁŘOVÁ, Lukáš KUČERA, Vendula SIMOTOVÁ and Marie SLABÁ. Obchodní podnikání ve 21. století (Trade Business in the 21st Century). Online. 1. vyd. Praha: Grada Publishing. 520 pp. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4780-4
    4. SLABÁ, Marie. Theoretical aspect of univerzity marketing. Online. In Drive your knowledge be a scientist, 9th International Bata Conference : sborník příspěvků. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. p. nestránkováno, 7 pp. ISBN 978-80-7454-248-0

    2012

    1. SLABÁ, Marie. Analysis of stakeholders at public universities. Online. In Modern and current trends in the public sector research. ISBN 978-80-210-5715-9
    2. SLABÁ, Marie. Analysis of stakeholders at Public Universities. Online. In 16th International Conference on Modern and Current Trends in the Public Sector Research. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. p. 269-277. ISBN 978-80-210-5822-4
    3. TIŠLEROVÁ, Kamila. Information Interaction in Terms of e-Commerce. Online. In agle, T. (ed.) Proceedings of the 6th European Conference on Information Management and Evaluation. p. 307-12. ISBN 978-1-908272-65-2
    4. SLABÁ, Marie and Kamila ZELINKOVÁ. Kommunikationsmix der Hochschuleinrichtungen (Communication mix in higher education institutions). Online. In Katedrový sborník 1/2012 – Odborný seminář katedry ekonomiky a managementu. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. p. 117-128. ISBN 978-80-7468-049-6
    5. SLABÁ, Marie. Marketing as a tool of escalation of competitiveness of universities. Online. In Šiška Vladislav. Konkurence : sborník příspěvků. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava. p. 143-151. ISBN 978-80-87035-53-5
    6. SLABÁ, Marie. Websites as an effective tool of marketing communication of universities. Online. In Nové trendy 2012 : sborník příspěvků. 1. vyd. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o. p. 233-242. ISBN 978-80-87314-29-6

    2011

    1. TIŠLEROVÁ, Kamila and Marta ŽAMBOCHOVÁ. Classification of individuals: willingness to start their own business based on franchise system. Online. In Proceedings of APLIMAT conference. Technical University, Bratislava. ISBN 978-80-89313-52-5
    2. TIŠLEROVÁ, Kamila. Customers´ profitability: methodological approaches. Online. In Kocourek, A. (ed.) Proceedings of the 10th International Conference Liberec Economic Forum 2011. Liberec. p. 497-506. ISBN 978-80-7372-755-0
    3. SLABÁ, Marie. Internet: Effective tool of marketing communication of universities. Online. In Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. 12 pp. ISBN 978-80-7454-013-4
    4. SLABÁ, Marie. Marketing management I : studijní opora pro kombinované studium. Online. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 156 pp. ISBN 978-80-87278-84-0
    5. TIŠLEROVÁ, Kamila. Measurement of customer knowledge value. Online. In Proceedings of the 12th European Conference on Knowledge Management. p. 982-987. ISBN 978-1-908272-10-2

    2010

    1. SLABÁ, Marie. Marketing educational institutions - history and current situation in the present chaotic market environment. Online. In Infusing Research and Knowledge in South-East Europe. Thessaloniki: South-East European Research Centre. p. 296-313. ISBN 978-960-9416-03-0
    2. SLABÁ, Marie. Stakeholder Circle Methodology. Online. In Míková Irena. Sborník příspěvků z vědecké konference doktorandů, studentů magisterského studia a mladých vědeckých pracovníků pořádané na Fakultě managementu VŠE. 1. vyd. Jindřichův Hradec: Oeconomica. p. 84-92. ISBN 978-80-245-1750-6

    2009

    1. TIŠLEROVÁ, Kamila. Marketing innovation – success and failure. Online. In Proceedings of the 4th European Conference on Technology Management. University of the West Scotland, Glasgow. ISBN 1-903978-41-6
Display details
Displayed: 24/4/2024 07:48