-
SLABÁ, Marie; Petra MARTÍŠKOVÁ; Roman ŠVEC a Michaela KOUBKOVÁ. Faktory ovlivňující využívání internetového bankovnictví pro stanovení profilu cílového segmentu internetového bankovnictví. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2018, roč. 6, č. 4, s. 115-121. ISSN 1339-3189.
Název anglicky: Factors influencing the use of internet banking to determine the profile of the target segment of internet banking
čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: internet banking; factors influencing use of internet banking; customer
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 6. 8. 2018 11:35.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/44602/cs -
ŠVEC, Roman; Petra MARTÍŠKOVÁ; Marie SLABÁ a Valentýna ŠKRABÁLKOVÁ. Preference seniorů na trhu cestovního ruchu. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2018, roč. 6, č. 4, s. 104-114. ISSN 1339-3189.
Název anglicky: Seniors' preferences in the tourism market
čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: senior tourism market; seniors’ preferences; seniors’ travelling
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 6. 8. 2018 11:45.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/44603/cs -
MARTÍŠKOVÁ, Petra; Roman ŠVEC; Marie SLABÁ a Jana ŘÍHOVÁ. Vnímaná citlivost vybraných osobních údajů: údaje o sociokulturních faktorech a osobní ekonomické situaci. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2018, roč. 6, č. 4, s. 95-103. ISSN 1339-3189.
Název anglicky: Perceived sensitivity of selected personal data: socio-cultural data and personal economic situation data
čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: socio-cultural factors; personal economic data; sensitive personal data
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 6. 8. 2018 11:53.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/44604/cs -
SLABÁ, Marie. APLIKACE STAKEHOLDER MANAGEMENTU A TEORIE STAKEHOLDER SALIENCE V MANAGEMENTU VYSOKÝCH ŠKOL. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 3, s. 101-110. ISSN 1339-3189.
Název anglicky: APLICATION OF STAKEHOLDER MANAGEMENT A STAKEHOLDER SALIENCE THEORY IN UNIVERSITY MANAGEMENT
Ekonomie. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: stakeholder theory; stakeholder salience theory; university management
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Změněno: 18. 4. 2018 08:10.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/39501/cs -
BŘEZINOVÁ, Monika a Marie SLABÁ. EXTERNAL COMMUNICATION OF SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES IN THE REGION OF SOUTH BOHEMIA. Mladá veda (Young Science). Prešov, Slovensko: Vydavateľstvo UNIVERSUM, 2017, Roč. piaty, číslo 3, s. 1-8, 9 s. ISSN 1339-3189.
Název česky: VNĚJŠÍ KOMUNIKACE MALÝCH A STŘEDNÍCH FIREM V JIHOČESKÉM REGIONU
Ekonomie. angličtina. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: Communication; SME; process; channels
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 08:21.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/38423/cs -
SLABÁ, Marie. Komparace postoje firem A JEJICH ZÁKAZNÍKŮ K CSR AKTIVITÁM. Mladá veda (Young Science). Prešov, Slovensko: Vydavateľstvo UNIVERSUM, 2017, roč. 5, č. 1, s. 105-112. ISSN 1339-3189.
Název anglicky: comparison of attitude of companies and their customers to CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY
Řízení, správa a administrativa. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: Corporate Social Responsibility (CSR); CSR dimensions; customers
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 07:58.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/37081/cs -
ZNAČKY JAKO KLÍČOVÁ SOUČÁST MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE A JEJICH VÝVOJ V KONTEXTU MEZINÁRODNÍCH ŽEBŘÍČKŮSLABÁ, Marie a Petra MARTÍŠKOVÁ. ZNAČKY JAKO KLÍČOVÁ SOUČÁST MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE A JEJICH VÝVOJ V KONTEXTU MEZINÁRODNÍCH ŽEBŘÍČKŮ. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 113-121. ISSN 1339-3189.
Název anglicky: BRANDS AS A KEY PART OF MARKETING COMMUNICATION AND THEIR DEVELOPEMENT IN THE CONTEXT OF INTERNATIONAL RANKINGS
Ekonomie. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: brand; promotion; Interbrand; BrandZ; Brand Finance Global 500
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 12:54.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/42081/cs -
SLABÁ, Marie. Analýza marketingových aktivit a řízení vztahů se stakeholdery malých a středních podniků. In Jihočeský kraj v globální ekonomice. 1. vydání. Praha: SETOUTBOOKS.CZ, 2016, s. 169-178. ISBN 978-80-86277-82-0.
Název anglicky: Analysis of Marketing Activities and Management of Relationships with Stakeholders of Small and Medium Enterprises
RIV/75081431:_____/16:00000679 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Ekonomie. čeština. Česká republika.
Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: stakeholder; marketing; SMEs
Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 21. 7. 2016 12:01.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/32683/cs -
SLABÁ, Marie. Perception of Chinese brands in the Czech Republic. In North China University Of Technology. Innovative Economic Symposium 2016: Trade and economic relations between China and Central Europe. China: Neuveden, 2016, s. 21-29. ISBN 978-7-5103-1428-5.
Název česky: Vnímání čínských značek v České republice
Řízení, správa a administrativa. angličtina. Čína.
Klíčová slova anglicky: brand; brand perception; Chinese brands
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 16. 3. 2017 10:28.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/36441/cs -
SLABÁ, Marie. Stakeholder profile and stakeholder mapping of SMEs. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2016, Vol. 9, č. 1, s. 124-139. ISSN 1805-9112.
Název česky: Stakeholder profil a mapování stakeholderů malých a středních podniků
RIV/75081431:_____/16:00000685 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: stakeholder; stakeholder identification; stakeholder profile; stakeholder prioritisation; stakeholder mapping
Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 21. 7. 2016 10:39.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/32721/cs -
SLABÁ, Marie. Internet Banking as a Factor of Customer Loyalty: Case Study of the Internet Banking Users. Online. In Khalid S. Soliman. Proceedings of the 26th International Business Information Management Association Conference. INNOVATION MANAGEMENT AND SUSTAINABLE ECONOMIC COMPETITIVE ADVANTAGE: FROM REGIONAL DEVELOPMENT TO GLOBAL GROWTH. Norristown: International Business Information Management Association (IBIMA), 2015, s. 932-940. ISBN 978-0-9860419-5-2.
Název česky: Internetové bankovnictví jako faktor loajality zákazníků: Případová studie uživatelů internetového bankovnictví
RIV/75081431:_____/15:00001234 Stať ve sborníku. angličtina. Spojené státy.
Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: internet banking; bank; customer loyalty
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 12. 4. 2018 13:30.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/43762/cs -
SLABÁ, Marie. Multidimensional maps in Stakeholder Circle Methodology: case study in the tertiary education in the Czech Republic. In Khalid S. Soliman. Innovation Management and Education Excellence Vision 2020: From Regional Development Sustainability to Global Economic Growth. 1. vydání. Norristown, USA: International Business Information Management Association (IBIMA), 2015, s. 557-564. ISBN 978-0-9860419-4-5.
Název česky: Multidimenzionální mapy v Stakeholder Circle Methodology: case study terciárního vzdělávání v České republice
RIV/75081431:_____/15:00001012 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Nizozemské království.
Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Stakeholder Circle Methodology; stakeholder; multidimensional maps; stakeholders visualization
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 27. 4. 2017 16:47.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/37221/cs -
SLABÁ, Marie. Podnikové řízení I. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2015, 133 s. ISBN 978-80-7468-077-9.
Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 9. 7. 2015 11:36.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/28366/cs -
SLABÁ, Marie. Projekt 1. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2015, 143 s. ISBN 978-80-7468-078-6.
Ekonomie. čeština. Česká republika.
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 9. 7. 2015 11:28.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/28364/cs -
SLABÁ, Marie. Strategický management. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2015, 162 s. ISBN 978-80-7468-076-2.
Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 9. 7. 2015 11:43.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/28367/cs -
SLABÁ, Marie a Roman FIALA. Application of power-interest matrix and influence-attitude matrix in stakeholder mapping of universities. In Dagmar Špalková, Lenka Matějová. Current Trends in Public Sector Research : proceedings of the 18th international conference. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s. 318-325. ISBN 978-80-210-6611-3.
Název anglicky: Využití matice power-interest a matice influence-attitude při mapování stakeholderů výsokých škol
RIV/75081431:_____/14:00000945 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
Slabá, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Fiala, Roman (203 Česká republika)
Klíčová slova anglicky: Stakeholder mapping; stakeholder; power-interest matrix; influence-attitude matrix
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 21. 2. 2017 11:04.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/36061/cs -
SLAVÍK, Jakub. Marketing a strategické řízení ve veřejných službách : jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2014, 183 s. ISBN 978-80-247-4819-1.
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 6. 10. 2014 12:22.
Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/25004/cs -
SLABÁ, Marie. STAKEHOLDER ANALYSIS OF SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES. Online. In Pavel Jedlička. The International Conference Hradec Economic Days 2014. 1. vydání. Hradec Králové: Gaudeamus, 2014, s. 277-283. ISBN 978-80-7435-370-3.
Název česky: Analýza stakeholderů malých a středních podniků
RIV/75081431:_____/14:00001018 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: small and medium-sized enterprises; stakeholder; stakeholder analysis; stakeholder prioritisation; stakeholder identification
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 11. 5. 2017 08:43.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/37341/cs -
ŠVEC, Roman; Josef NAVRÁTIL; Stanislav MARTINÁT; Jaroslav KNOTEK; Tomáš KUČERA; Zuzana BALOUNOVÁ; White BARAVALLE a Josef RAJCHARD. A model for the identification of areas favourable for the development of tourism: A case study of the Šumava Mts. and South Bohemia tourist regions (Czech Republic). Moravian Geographical Reports. Brno: Academy of Sciences of the Czech Republic, 2013, roč.21, č.1, s. 25-40. ISSN 1210-8812.
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 11. 5. 2015 10:35.
Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/25447/cs -
SLABÁ, Marie. Analýza klíčových skupin stakeholderů komerčních subjektů v České Republice. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2013, roč. 6, č. 2, s. 143-151. ISSN 1805-9112.
Název anglicky: Analysis of Key Stakeholder Groups of Commer- cial Entities in the Czech Republic
RIV/75081431:_____/13:00000362 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: stakeholder; stakeholder analysis; stakeholder identiffication; enterprises
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 7. 4. 2014 10:48.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/23122/cs -
SLABÁ, Marie. Analýza stakeholderů v bankovním sektoru. Online. In FINANCIAL MANAGEMENT OF FIRMS AND FINANCIAL INSTITUTIONS: 9TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE PROCEEDINGS. 1. vyd. Ostrava: VŠB - Technical University Ostrava, 2013, s. 817-826. ISBN 978-80-248-3172-5.
Název anglicky: Stakeholder analysis in the bank sector
RIV/75081431:_____/13:00000462 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Stakeholder; stakeholder identification; stakeholder prioritisation; Stakeholder Index; Stakeholder Circle Methodology
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 13. 4. 2015 16:27.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/27061/cs -
SLABÁ, Marie. Business plán : studijní skripta. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2013, 180 s. ISBN 978-80-7468-062-5.
Ekonomie. čeština. Česká republika.
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 7. 5. 2014 11:22.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/22843/cs -
SLABÁ, Marie. Evaluation of selected universities websites. In Rojík Stanislav. Konkurence : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2013, s. 251-262. ISBN 978-80-87035-73-3.
Název česky: Hodnocení webových stran vybraných vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: university; marketing communication; internet; websites evaluation
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 7. 5. 2014 14:48.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/21425/cs -
KOTLER, Philip a Levin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
Název česky: Marketing management
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 6. 10. 2014 08:57.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/24982/cs -
MULAČOVÁ, Věra; Petr MULAČ; Petra BEDNÁŘOVÁ; Lukáš KUČERA; Vendula SIMOTOVÁ a Marie SLABÁ. Obchodní podnikání ve 21. století. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013, 520 s. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4780-4.
Název anglicky: Trade Business in the 21st Century
RIV/75081431:_____/13:00000341 Učebnice. Ekonomie. čeština. Česká republika.
Mulačová, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mulač, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Bednářová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Kučera, Lukáš (203 Česká republika, domácí) -- Simotová, Vendula (203 Česká republika, domácí) -- Slabá, Marie (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: trade business; retail; wholesale; international trade; consumer behaviour
Recenzováno: ano
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 3. 4. 2014 14:17.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/21538/cs -
VÁCHAL, Jan; Marek VOCHOZKA; Hana DOLEŽALOVÁ; Zita DRÁBKOVÁ; Ivana FALTOVÁ LEITMANOVÁ; Jan HRON; Lenka HRUŠKOVÁ; Petr KALLISTA; Martina KÖNIGOVÁ; Růžena KRNINSKÁ; Tomáš MACÁK; Ludmila OPEKAROVÁ; Marie OUBRECHTOVÁ; Ladislav ROLÍNEK; Jan SEDLÁK; Marie SLABÁ; Vojtěch STEHEL; Jarmila STRAKOVÁ; Dagmar ŠKODOVÁ PARMOVÁ; Petra PÁRTLOVÁ; Ivana TICHÁ; Drahoš VANĚČEK; Jaroslav VRCHOTA a Robert ZEMAN. Podnikové řízení. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013, 688 s. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4642-5.
Název anglicky: Enterprise management
RIV/75081431:_____/13:00000347 Učebnice. Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
Váchal, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vochozka, Marek (203 Česká republika, domácí) -- Doležalová, Hana (203 Česká republika) -- Drábková, Zita (203 Česká republika) -- Faltová Leitmanová, Ivana (203 Česká republika) -- Hron, Jan (203 Česká republika) -- Hrušková, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Kallista, Petr (203 Česká republika) -- Königová, Martina (203 Česká republika) -- Krninská, Růžena (203 Česká republika) -- Macák, Tomáš (203 Česká republika) -- Opekarová, Ludmila (203 Česká republika, domácí) -- Oubrechtová, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Rolínek, Ladislav (203 Česká republika) -- Sedlák, Jan (203 Česká republika) -- Slabá, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Stehel, Vojtěch (203 Česká republika, domácí) -- Straková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Škodová Parmová, Dagmar (203 Česká republika) -- Pártlová, Petra (203 Česká republika) -- Tichá, Ivana (203 Česká republika) -- Vaněček, Drahoš (203 Česká republika) -- Vrchota, Jaroslav (203 Česká republika) -- Zeman, Robert (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: enterprise as a system; managerial functions in enterprise practice; strategic management; management of business processes; Performance Tuning in enterprise practice; financial management
Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 4. 4. 2014 10:51.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/21861/cs -
SLABÁ, Marie. Theoretical aspect of univerzity marketing. In Drive your knowledge be a scientist, 9th International Bata Conference : sborník příspěvků. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2013, s. nestránkováno, 7 s. ISBN 978-80-7454-248-0.
Název česky: Teoretické aspekty marketingu vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Marketing; university; marketing mix; marketing mix tools
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 29. 7. 2013 10:14.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/21484/cs -
SLABÁ, Marie. Vyhodnocení předvýzkumu klíčových skupin stakeholderů vysokých škol. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějoivcích, 2013, Neuveden, č. 1, s. 140-157. ISSN 1802-503X.
Název anglicky: Evaluation of Pre-Research of Key Stakeholder Groups of Universities
Ekonomie. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: stakeholder; stakeholder analysis; Stakeholder Circle Methodology; university; marketing communication
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 24. 10. 2013 14:06.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/22188/cs -
SLABÁ, Marie. Analysis of stakeholders at public universities. In Modern and current trends in the public sector research. 2012. ISBN 978-80-210-5715-9.
Název česky: Analýza stakeholderů veřejných vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: stakeholder, public university; analysis of stakeholders, basic groups of stakeholders of public universities
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:15.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/18224/cs -
SLABÁ, Marie. Analysis of stakeholders at Public Universities. In 16th International Conference on Modern and Current Trends in the Public Sector Research. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 269-277. ISBN 978-80-210-5822-4.
Název česky: Analýza stakeholderů na veřejných vysokých školách
RIV/75081431:_____/12:00000398 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Stakeholder; public university; analysis of stakeholders; basic groups of stakeholders of public universities
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 13. 4. 2015 16:31.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/24542/cs -
SIMOTOVÁ, Vendula a Marie SLABÁ. Inflation and inflation perceptions in the original twelve euro area countries. In Drive your knowledge be a scientist : 8th International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers : sborník příspěvků. 1.vyd. Zlín: Tomas Bata University in Zlín : Faculty of Management and Economics, 2012, 8 s. ISBN 978-80-7454-013-4.
Název česky: Inflace a inflační vnímání v původních zemích eurozóny
Název anglicky: Inflation and inflation perceptions in the original twelve euro area countries
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: inflation; inflation perceptions; euro area
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:23.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/19501/cs -
SLABÁ, Marie a Kamila ZELINKOVÁ. Kommunikationsmix der Hochschuleinrichtungen. In Katedrový sborník 1/2012 – Odborný seminář katedry ekonomiky a managementu. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012, s. 117-128. ISBN 978-80-7468-049-6.
Název česky: Komunikační mix vysokoškolských institucí
Název anglicky: Communication mix in higher education institutions
Ekonomie. němčina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: marketing; marketing communication; university; marketing communication mix
Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 18. 11. 2014 07:55.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/19866/cs -
SLABÁ, Marie. Marketing as a tool of escalation of competitiveness of universities. In Šiška Vladislav. Konkurence : sborník příspěvků. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 143-151. ISBN 978-80-87035-53-5.
Název česky: Marketing jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: marketing; marketing mix; communication mix; university
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:28.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/19642/cs -
SLABÁ, Marie. Marketing models. In Hojdarová Marie, Hanáček Miroslav. Konference – Matematika v ekonomické praxi : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, s. 191-198. ISBN 978-80-87035-62-7.
Název česky: Marketingové modely
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: marketing; marketing models; marketing mix Introduction
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:29.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/20621/cs -
SLABÁ, Marie. Websites as an effective tool of marketing communication of universities. In Nové trendy 2012 : sborník příspěvků. 1. vyd. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o., 2012, s. 233-242. ISBN 978-80-87314-29-6.
Název česky: Webové stránky jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Marketing communication; universities; websites; internet
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:32.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/20801/cs -
SLABÁ, Marie a Vendula SIMOTOVÁ. Analýza stakeholderů malých a středních podniků. Logos polytechnikos. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2011, roč. 2, č. 4, s. 65-75. ISSN 1804-3682.
Název anglicky: Analysis of stakeholders of small and medium enterprises
Ekonomie. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Stakeholder; small and medium enterprises; basic stakeholder groups; analysis of stakeholders
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:19.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/18221/cs -
SLABÁ, Marie. Internet: Effective tool of marketing communication of universities. In Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011, 12 s. ISBN 978-80-7454-013-4.
Název česky: Internet: Efektivní nástroj marketingové komunikace vysokých škol
Ekonomie. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: marketing communication; electronic communication; Internet; university
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:33.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/16901/cs -
SLABÁ, Marie. Marketing management I : studijní opora pro kombinované studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2011, 156 s. ISBN 978-80-87278-84-0.
Ekonomie. čeština. Česká republika.
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:21.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/17824/cs -
ŠVEJDOVÁ, Gabriela. Marketingová komunikace a bezpečnost internetového platebního systému. In Manažérstvo bezpečnosti : zborník vedeckých prác. Košice: Vysoká škola bezpečnostného manažérstva v Košiciach, 2011, s. 240-245. ISBN 978-80-89282-43-2.
Název anglicky: Marketing Communication and Safety of Internet Playment System
Ekonomie. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: advertising campaign; effectiveness; electronic wallet; financial literacy; sklik; outsourcing; safety and security of personal data
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 22. 1. 2015 08:53.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/15681/cs -
SLABÁ, Marie. Stakeholder management a analýza stakeholderů jako efektivní nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků a organizací. 2011.
Název anglicky: Stakeholder management and analysis of stakeholders as an effective tool of improvement of competitiveness of firms and organisations
Ekonomie. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: stakeholder; stakeholder management; stakeholder mapping; stakeholder analysis
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Věra Kostková, učo 6173. Změněno: 22. 11. 2011 14:49.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/17362/cs -
ŠVEJDOVÁ, Gabriela. Efektivita marketingové komunikace internetového platebního systému. In Zborník príspevkov z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie Medzinárodné vzťahy 2010 - Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. Bratislava: Vydavatel’stvo Ekonóm, 2010, s. 873-879. ISBN 978-80-225-3172-6.
Název anglicky: Marketing Communication’s Effectiveness of Internet Payment System
Řízení, správa a administrativa. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: advertising campaign; effectiveness; electronic wallet; financial literacy; sklik; outsourcing; safetyt and security of personal data
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 22. 1. 2015 08:50.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/15581/cs -
SLABÁ, Marie. Marketing educational institutions - history and current situation in the present chaotic market environment. In Infusing Research and Knowledge in South-East Europe. Thessaloniki: South-East European Research Centre, 2010, s. 296-313. ISBN 978-960-9416-03-0.
Řízení, správa a administrativa. angličtina. Řecko.
Klíčová slova anglicky: Marketing; marketing communication; educational institution; internet; turbulence
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:34.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/13161/cs -
SLABÁ, Marie. Stakeholder Circle Methodology. In Míková Irena. Sborník příspěvků z vědecké konference doktorandů, studentů magisterského studia a mladých vědeckých pracovníků pořádané na Fakultě managementu VŠE. 1. vyd. Jindřichův Hradec: Oeconomica, 2010, s. 84-92. ISBN 978-80-245-1750-6.
Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Stakeholder; stakeholder management; stakeholder mapping; stakeholder analysis; Stakeholder Circle; marketing communication
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:35.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/13861/cs -
ŠOLC, Ladislav; Gabriela ŠVEJDOVÁ a Tsolmon JAMBAL. Kalkulace nákladů a její význam pro tvorbu cen. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2009, roč. 2, č. 2, s. 23-34. ISSN 1802-503X.
Název anglicky: Costs calculation and its importance for determination of prices
RIV/75081431:_____/09:00000171 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
Šolc, Ladislav (203 Česká republika, garant, domácí) -- Švejdová, Gabriela (203 Česká republika, domácí) -- Jambal, Tsolmon (496 Mongolsko, domácí)
Klíčová slova anglicky: cost structuring; costing model; total costs; absorption costing; purchase and sales calculation; lower price transmission; business margin; the great of sales; selling expenses; price politicy; cover contribution; fix costs; variable costs; revenues
Recenzováno: ano
Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 22. 1. 2015 08:47.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/6981/cs -
SLABÁ, Marie. Analýza konkurenčního trhu vysokých škol manažerskoekonomického zaměření - dílčí výsledky marketingového šetření. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008, 9 s. ISBN 978-80-7318-663-0.
Název anglicky: Analysis of competitive market of managerial-economic universities - partial results of marketing research
Ekonomie. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Marketing strategy; marketing research; universities; marketing communication; Web sites
Změnila: Ing. Marie Slabá, Ph.D., učo 7719. Změněno: 22. 1. 2011 18:01.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/13521/cs -
SLABÁ, Marie. Public Private Partnership in Tourism. In The Third Annual Conference on Public Policy and Management. Indie – Bnagalore: Indian Institute of Management, 2008, 27 s.
Název anglicky: Public Private Partnership in Tourism
Ekonomie. angličtina.
Klíčová slova anglicky: Public Private Partnership; Tourism; Destination Management; Project; Principles
Změnila: Ing. Marie Slabá, Ph.D., učo 7719. Změněno: 5. 1. 2011 15:58.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/13541/cs -
SLABÁ, Marie a Marie HESKOVÁ. Čtyřicet let od vydání knihy Marketing Management. Marketing inspirations. 2007, roč. 1/2, č. 1, 3 s. ISSN 1336-796X.
Název anglicky: Forty Years Since the Edition of Marketing Management
Ekonomie. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: marketing management; brand management; social responsibility marketing; holistic marketing
Změnila: Ing. Marie Slabá, Ph.D., učo 7719. Změněno: 5. 1. 2011 09:48.Podrobněji: https://is.vstecb.cz/publication/13501/cs
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
Zobrazeno: 15. 7. 2025 03:56