SLABÁ, Marie. Internet: Effective tool of marketing communication of universities. In Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011. 12 s. ISBN 978-80-7454-013-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Internet: Effective tool of marketing communication of universities
Název česky Internet: Efektivní nástroj marketingové komunikace vysokých škol
Autoři SLABÁ, Marie.
Vydání 1. vyd. Zlín, Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky, 12 s. 2011.
Nakladatel Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-7454-013-4
Klíčová slova česky marketingová komunikace; elektronická komunikace; internet; vysoká škola
Klíčová slova anglicky marketing communication; electronic communication; Internet; university
Štítky A_IBW, A_MAM, IBW, IBW_H, KCRM1, MAA, MAK, MAM_1, MAM_1a, MAM_2, MAM_2a, MAR, MAR_a, MAV, MAV_a, MRS
Změnil Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:33.
Anotace
This article focuses on marketing communication of universities. With the changing environment, growing number of universities in the Czech Republic, growing competition, problems caused by the global economic crisis, Czech universities has to adopt activities that formerly were typical only for private commercial sphere. Such activity is also marketing communication. When considering communication strategy of university, it is critical to take into account modern trends such as Internet, too. Internet is one of the most important tools of electronic communication. This fact is also approved by the author’s researches that are summarized in the final part of this paper.
VytisknoutZobrazeno: 6. 12. 2022 12:42