SLABÁ, Marie. Analýza konkurenčního trhu vysokých škol manažerskoekonomického zaměření - dílčí výsledky marketingového šetření. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. 9 s. ISBN 978-80-7318-663-0. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza konkurenčního trhu vysokých škol manažerskoekonomického zaměření - dílčí výsledky marketingového šetření
Název anglicky Analysis of competitive market of managerial-economic universities - partial results of marketing research
Autoři SLABÁ, Marie.
Vydání Zlín, 9 s. 2008.
Nakladatel Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-7318-663-0
Klíčová slova anglicky Marketing strategy; marketing research; universities; marketing communication; Web sites
Štítky MAM_1, MAM_1a, MAZ
Změnil Změnila: Ing. Marie Slabá, Ph.D., učo 7719. Změněno: 22. 1. 2011 18:01.
Anotace
Tato práce poskytuje přehled o stávající situaci v oblasti segmentu vysokých škol manažersko-ekonomického zaměření s důrazem na moderní metody v marketingových aktivitách těchto institucí. Teoretická část stručně shrnuje situaci na trhu. V praktické části jsou pak prezentovány výsledky první části marketingového výzkumu autorky, který je zaměřen na porovnání marketingových aktivit vybraných manažersko-ekonomických fakult vysokých škol na území České a Slovenské republiky. Na základě získaných poznatků je provedeno srovnávací hodnocení jednotlivých institucí.
Anotace anglicky
The paper provides an overview of the current situation in the sphere of managerial-economic universities with the accent on the usage of new modern methods in marketing activities of these institutions. The theoretical part gives a brief summary of the situation in the market. The results of the first part of the author’s marketing research, which was targeted the selected managerial-economic faculties of universities in the Czech and Slovak Republic are presented in the practical part. The comparative evaluation of these universities will be carried out on the bases of gained findings.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 19:38