SLABÁ, Marie a Marie HESKOVÁ. Čtyřicet let od vydání knihy Marketing Management. Marketing inspirations. roč. 1/2, č. 1, 3 s. ISSN 1336-796X. 2007.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Čtyřicet let od vydání knihy Marketing Management
Název anglicky Forty Years Since the Edition of Marketing Management
Autoři SLABÁ, Marie a Marie HESKOVÁ.
Vydání Marketing inspirations, 2007, 1336-796X.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Klíčová slova anglicky marketing management; brand management; social responsibility marketing; holistic marketing
Štítky MAM_1, MAM_1a, MAZ
Změnil Změnila: Ing. Marie Slabá, Ph.D., učo 7719. Změněno: 5. 1. 2011 09:48.
Anotace
Od prvního vydání publikace Marketing Management Philipa Kotlera uplynulo již čtyřicet let (1967). Kniha je právem označována za "bibli marketingu". Byla prvním komplexním dílem věnovaným problematice marketingového managementu. Každé další vydání knihy doznalo změn, které souvisejí s vývojem oblasti teorie a praxe marketingu, vývojem trhu a společnosti. Cílem příspěvku je představit poslední, dvanácté vydání knihy Marketing Management profesora Kotlera a upozornit na rozdíly proti předcházejícím edicím a zvýraznit moderní metody marketingového managementu.
Anotace anglicky
The first edition of Marketing Management, published in 1967, introduced the concept that companies must be customer and market driven. The twelve edition (2006) preserves major topics of the eleventh edition, but reorganizes them into a new modular structure. They are now eight parts as compared to five to allow for greater flexibility.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 07:34