SLABÁ, Marie, Petra MARTÍŠKOVÁ, Roman ŠVEC a Michaela KOUBKOVÁ. Faktory ovlivňující využívání internetového bankovnictví pro stanovení profilu cílového segmentu internetového bankovnictví. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 6, č. 4, s. 115-121. ISSN 1339-3189. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Faktory ovlivňující využívání internetového bankovnictví pro stanovení profilu cílového segmentu internetového bankovnictví
Název anglicky Factors influencing the use of internet banking to determine the profile of the target segment of internet banking
Autoři SLABÁ, Marie, Petra MARTÍŠKOVÁ, Roman ŠVEC a Michaela KOUBKOVÁ.
Vydání Mladá veda, Prešov, Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o. 2018, 1339-3189.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky internetové bankovnictví; faktory ovlivňující využívání internetového bankovnictví; zákazníci
Klíčová slova anglicky internet banking; factors influencing use of internet banking; customer
Štítky ERIH, MAM_1, MAM_1a, MAR, MARK, MAV_a, MAZ, OBCH, S_MAV
Změnil Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 6. 8. 2018 11:35.
Anotace
Bankovnictví je jedním z oborů, pro který jsou informační technologie klíčovým faktorem. V současné době je internetové bankovnictví považováno za jeden za základních produktů a služeb, které banky svým klientům nabízí. Tento článek se zaměřuje na faktory, které ovlivňují využívání internetového bankovnictví s cílem vytvořit profil zákazníka, jenž je typickým uživatelem internetového bankovnictví.
Anotace anglicky
Banking is one of the spheres for which information technology is a key factor. Currently, Internet banking is considered as one of the basic products and services that banks offer to their clients. This article focuses on factors influencing the use of Internet banking with the aim to create a profile of a customer, who is a typical user of Internet banking.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 17:47