NÁHLÍK, Tomáš a Dana SMETANOVÁ. ZPĚTNÁ VAZBA OD OPAKUJÍCÍCH STUDENTŮ ZÁKLADNÍHO KURZU MATEMATIKY. Media4u Magazine. Praha: Ing. Jan Chromý, Ph.D., roč. 14, č. 4, s. 36-40. ISSN 1214-9187. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název ZPĚTNÁ VAZBA OD OPAKUJÍCÍCH STUDENTŮ ZÁKLADNÍHO KURZU MATEMATIKY
Název anglicky FEEDBACK FROM REPETIVE STUDENT OF THE BASIC MATHEMATICS COURSE
Autoři NÁHLÍK, Tomáš a Dana SMETANOVÁ.
Vydání Media4u Magazine, Praha, Ing. Jan Chromý, Ph.D. 2017, 1214-9187.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky Hodnocení; zpětná vazba; matematika; test nezávislosti.
Klíčová slova anglicky Evaluation; feedback; mathematics; test of independence.
Štítky ERIH, MAT_1, RIV17
Změnil Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 12:53.
Anotace
"Příspěvek popisuje výsledky výzkumu, ve kterém byly pomocí dotazníku zjišťovány hodnotící názory studentů na výuku předmětu Matematika I na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích. Výsledky jsou srovnány s výzkumem provedeným před třemi lety. Je prokázáno, že pohlaví respondentů nemá vliv na vnímání obtížnosti matematiky."
Anotace anglicky
"The paper describes the results of a questionare research evaluating the students' opinion on the teaching of Mathematics I at the Institute of Technology and Business in České Budějovice. The results are compared with research done three years ago. There is proved that the gender of the respondents does not affect the perception of the difficulty of mathematics."
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 22:33