NÁHLÍK, Tomáš and Dana SMETANOVÁ. ZPĚTNÁ VAZBA OD OPAKUJÍCÍCH STUDENTŮ ZÁKLADNÍHO KURZU MATEMATIKY (FEEDBACK FROM REPETIVE STUDENT OF THE BASIC MATHEMATICS COURSE). Media4u Magazine. Praha: Ing. Jan Chromý, Ph.D., vol. 14, No 4, p. 36-40. ISSN 1214-9187. 2017.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name ZPĚTNÁ VAZBA OD OPAKUJÍCÍCH STUDENTŮ ZÁKLADNÍHO KURZU MATEMATIKY
Name (in English) FEEDBACK FROM REPETIVE STUDENT OF THE BASIC MATHEMATICS COURSE
Authors NÁHLÍK, Tomáš and Dana SMETANOVÁ.
Edition Media4u Magazine, Praha, Ing. Jan Chromý, Ph.D. 2017, 1214-9187.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
Keywords (in Czech) Hodnocení; zpětná vazba; matematika; test nezávislosti.
Keywords in English Evaluation; feedback; mathematics; test of independence.
Tags ERIH, MAT_1, RIV17
Changed by Changed by: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Changed: 17/4/2018 12:53.
Abstract
"Příspěvek popisuje výsledky výzkumu, ve kterém byly pomocí dotazníku zjišťovány hodnotící názory studentů na výuku předmětu Matematika I na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích. Výsledky jsou srovnány s výzkumem provedeným před třemi lety. Je prokázáno, že pohlaví respondentů nemá vliv na vnímání obtížnosti matematiky."
Abstract (in English)
"The paper describes the results of a questionare research evaluating the students' opinion on the teaching of Mathematics I at the Institute of Technology and Business in České Budějovice. The results are compared with research done three years ago. There is proved that the gender of the respondents does not affect the perception of the difficulty of mathematics."
PrintDisplayed: 20/4/2024 07:43