Informační systém VŠTE

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2019

    1. MARTÍŠKOVÁ, Petra a Michaela KOUBKOVÁ. Jak dostat produkt mezi zákazníky: přímé a nepřímé vstupy na trh. In Ing. Vendula Velková. Sborník příspěvků z 2. mezinárodní vědecké konference ,,Podnikatelské kompetence a řízení lidských zdrojů ve 21. století", České Budějovice, 24. - 25. září 2019. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2019, s. 78-86. ISBN 978-80-7468-143-1.
      Název anglicky: How to get the product between customers: direct and indirect market entry
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: distribution; direct market entry; indirect market entry
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Ing. Anna Palokha, učo 18083. Změněno: 3. 12. 2019 15:23.
    2. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Roman ŠVEC a Marie SLABÁ. Online Shopping and Reading E-Shops’ Terms and Conditions. Online. In Khalid S. Soliman. Education Excellence and Innovation Management through Vision 2020, Proceedings of the 33rd International Business Information Management Association Conference (IBIMA). 1. vyd. Norristown, USA: International Business Information Management Association (IBIMA), 2019, s. 682-690. ISBN 978-0-9998551-2-6.
      Název česky: Online nákupování a čtení obchodních podmínek e-shopů
      angličtina. Spojené státy.
      Klíčová slova anglicky: online shopping; reading e-shops’ terms and conditions
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Ing. Anna Palokha, učo 18083. Změněno: 5. 12. 2019 08:46.

    2018

    1. SLABÁ, Marie, Petra MARTÍŠKOVÁ a Roman ŠVEC. E-commerce and online purchasing in the Czech Republic. Online. In Khalid S. Soliman. Vision 2020: Sustainable Economic Development and Application of Innovation Management from Regional expansion to Global Growth, Proceedings of the 32nd International Business Information Management Association Conference (IBIMA). 1. vyd. Norristown, USA: International Business Information Management Association (IBIMA), 2018, s. 7015-7023. ISBN 978-0-9998551-1-9.
      Název česky: Elektronické obchodování a online nakupování v České republice
      angličtina. Spojené státy.
      Klíčová slova anglicky: digitální trh; elektronické obchodování; online nákup; internet
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 9. 5. 2019 12:03.
    2. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Roman ŠVEC a Veronika HUMLEROVÁ. Vnímání významu pojmů "družstvo" a "družstevnictví". Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2018, roč. 6, č. 5, s. 103-113. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: Perceived Meaning of the Terms "Co-operative" and "Co-operative movement"
      čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: co-operative; co-operative movement; cooperative system; the European Cooperative Society

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 11. 12. 2018 10:54.

    2017

    1. ARAMAYO, Gabriela a Marek VOKOUN. Analysis of International Trade between Latin America and Germany using gravity models. Online. In Khalid S. Soliman. Vision 2020: Sustainable Economic development, Innovation Management, and Global Growth, Proceedings of the 30th International Business Information Management Association Conference (IBIMA). 1. vyd. Madrid, Spain: Internationa Business Information Management Association (IBIMA), 2017, s. 4043-4050. ISBN 978-0-9860419-9-0.
      Název česky: Analýza mezinárodního obchodu mezi Latinskou Amerikou a Německem pomocí gravitačních modelů
      RIV/75081431:_____/17:00001312 Stať ve sborníku. angličtina. Španělsko.
      Aramayo, Gabriela (32 Argentina, garant) -- Vokoun, Marek (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: gravity model; international trade; institutions; free trade agreements; economic and political factor
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 27. 11. 2018 11:05.
    2. ARAMAYO, Gabriela a Marek VOKOUN. Corruption, Political Instability and the Informal Sector in Latin America: Efficiency Analysis Of Latin American Companies Using DEA Model. Online. In Khalid S. Soliman. Vision 2020: Sustainable Economic development, Innovation Management, and Global Growth, Proceedings of the 30th International Business Information Management Association Conference (IBIMA). 1. vyd. Madrid, Spain: Internationa Business Information Management Association (IBIMA), 2017, s. 4385 - 4398. ISBN 978-0-9860419-9-0.
      Název česky: Korupce, politická nestabilita a neformální sektor v Latinské Americe: Analýza efektivnosti latinskoamerických společností používající model DEA
      RIV/75081431:_____/17:00001313 Stať ve sborníku. angličtina. Španělsko.
      Aramayo, Gabriela (32 Argentina, garant) -- Vokoun, Marek (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Data envelopment analysi; technical efficiency; Latin America; manufacturing companies
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 27. 11. 2018 11:11.
    3. MARTÍŠKOVÁ, Petra a Roman ŠVEC. E-shops and customer feedback: experience by Czech B2C customers. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2017, roč. 10, č. 1, s. 72-83. ISSN 1805-9112.
      Název česky: E-shopy a zákaznická zpětná vazba: zkušenosti českých B2C zákazníků
      Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: e-shops; Czech B2C customers; customer feedback; reply to customer feedback

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 18. 4. 2018 08:28.
    4. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Veronika HUMLEROVÁ a Antónia ŠTENSOVÁ. NOVÝ ZPŮSOB OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ V PODOBĚ „GDPR“ OČIMA VEŘEJNOSTI. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 6, s. 1-11. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: NEW WAY OF DATA PROTECTION IN THE FORM OF„GDPR“ FROM THE POINT OF VIEW OF THE PUBLIC
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: GDPR; General Data Protection Regulation; content analysis of opinions

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 15:32.
    5. ŠVEC, Roman a Petra MARTÍŠKOVÁ. PREFERENCE ZÁKAZNÍKŮ PŘI VÝBĚRU POTRAVINÁŘSKÝCH PRODEJEN. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., 2017, roč. 5, č. 3, s. 128-138. ISSN 1339-3189.
      Název anglicky: CUSTOMER PREFERENCES WHEN CHOOSING A FOOD STORE
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: customer preferences; choice of retail store; food store; Czech Republic

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 17. 4. 2018 15:02.

    2016

    1. SLABÁ, Marie. Students as a Specific Segment of Banking Sector - Case Study. Online. In Khalid S. Soliman. Innovation Management and Education Excellence Vision 2020: From Regional Development Sustainability to Global Economic Growth; Proceedings of The 27th International Business Information Management Association Conference (IBIMA). 1. vyd. Milan, Italy: International Business Information Management Association (IBIMA), 2016, s. 3290-3300. ISBN 978-0-9860419-6-9.
      Název česky: Studenti jako specifický segment bankovního sektoru - případová studie
      RIV/75081431:_____/16:00001317 Stať ve sborníku. angličtina. Itálie.
      Slabá, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: segment; segmentation; students; banking sector
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 29. 11. 2018 10:33.
Zobrazeno: 27. 4. 2024 01:54