Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{51321, author = {Martíšková, Petra and Koubková, Michaela}, address = {České Budějovice}, booktitle = {Sborník příspěvků z 2. mezinárodní vědecké konference ,,Podnikatelské kompetence a řízení lidských zdrojů ve 21. století", České Budějovice, 24. - 25. září 2019}, edition = {1}, editor = {Ing. Vendula Velková}, keywords = {distribution; direct market entry; indirect market entry}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {České Budějovice}, isbn = {978-80-7468-143-1}, pages = {78-86}, publisher = {Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích}, title = {Jak dostat produkt mezi zákazníky: přímé a nepřímé vstupy na trh}, year = {2019} }
TY - JOUR ID - 51321 AU - Martíšková, Petra - Koubková, Michaela PY - 2019 TI - Jak dostat produkt mezi zákazníky: přímé a nepřímé vstupy na trh PB - Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích CY - České Budějovice SN - 9788074681431 KW - distribution KW - direct market entry KW - indirect market entry N2 - Produkty, ať už v podobě zboží nebo služeb, se musí nějakým způsobem dostat k zákazníkovi, jinak by byly z podnikatelského hlediska prakticky bezcenné. Jinými slovy, pokud produkt nebude na trhu dostupný (tj. nebude k dostání) pro cílovou skupinu zákazníků, bylo veškeré ostatní marketingové úsilí vynaloženo zcela zbytečně. Z pohledu marketingu se v této souvislosti hovoří o distribuci, zahrnující nejen fyzický přesun zboží, ale též zajištění marketingových cest neboli distribučních kanálů tak, aby zákazníkovi bylo vůbec umožněno si nabízený produkt nějakým způsobem obstarat, dostat se k místu jeho nabídky a vybrat si jej. Samotná volba konkrétních marketingových cest (resp. distribučních kanálů) by měla logicky vzít v potaz potřeby a přání zákazníků. Vhodnost zajištění marketingových cest se samozřejmě odráží v následném úspěchu či neúspěchu podnikatelského subjektu. Obvykle se rozlišují přímé a nepřímé vstupy na trh, a tak cílem předkládaného příspěvku je nalézt konkrétní příklady v soudobé podnikové praxi, které budou dokazovat reálné využití možností těchto přímých a nepřímých vstupů na trh, jež jsou obvykle popisovány v marketingové teorii. ER -
MARTÍŠKOVÁ, Petra a Michaela KOUBKOVÁ. Jak dostat produkt mezi zákazníky: přímé a nepřímé vstupy na trh. In Ing. Vendula Velková. \textit{Sborník příspěvků z 2. mezinárodní vědecké konference ,,Podnikatelské kompetence a řízení lidských zdrojů ve 21. století'', České Budějovice, 24. - 25. září 2019}. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. s.~78-86. ISBN~978-80-7468-143-1. 2019.
|