SLABÁ, Marie, Petra MARTÍŠKOVÁ a Roman ŠVEC. E-commerce and online purchasing in the Czech Republic. In Khalid S. Soliman. Vision 2020: Sustainable Economic Development and Application of Innovation Management from Regional expansion to Global Growth, Proceedings of the 32nd International Business Information Management Association Conference (IBIMA). 1. vyd. Norristown, USA: International Business Information Management Association (IBIMA). s. 7015-7023. ISBN 978-0-9998551-1-9. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název E-commerce and online purchasing in the Czech Republic
Název česky Elektronické obchodování a online nakupování v České republice
Autoři SLABÁ, Marie, Petra MARTÍŠKOVÁ a Roman ŠVEC.
Vydání 1. vyd. Norristown, USA, Vision 2020: Sustainable Economic Development and Application of Innovation Management from Regional expansion to Global Growth, Proceedings of the 32nd International Business Information Management Association Conference (IBIMA), od s. 7015-7023, 9 s. 2018.
Nakladatel International Business Information Management Association (IBIMA)
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-0-9998551-1-9
Klíčová slova česky digital market; e-commerce; online purchase; internet
Klíčová slova anglicky digitální trh; elektronické obchodování; online nákup; internet
Štítky OCN, SCOPUS
Změnil Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 9. 5. 2019 12:03.
Anotace
The digital market has a significance importance for business in European Union and the Czech Republic is not exception. During past years the e-commerce become one of the most important parts of business. Online purchasing has been growing for several last years. This article focuses on analyzing of development of e-commerce mainly in the terms of online purchasing in the Czech Republic. Authors used a desk research as the main research techniques for collecting statistical data for authors’ research. Authors will test the relationship between the number of internet users and online purchasing. Based on the regression analysis, a significant relationship between these variables was proved.
Anotace česky
Digitální trh má význam pro podnikání v Evropské unii a Česká republika není výjimkou. V posledních letech se elektronické obchodování stalo jednou z nejdůležitějších částí podnikání. Online nakupování roste již několik posledních let. Příspěvek se zaměřuje na analýzu vývoje elektronického obchodu především v podmínkách on-line nákupu v České republice. Autoři použili desk research jako hlavní výzkumné techniky pro sběr statistických dat pro výzkum autorů. Autoři budou testovat vztah mezi počtem uživatelů internetu a online nákupem. Na základě regresní analýzy byl prokázán významný vztah mezi těmito proměnnými.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 20:37