Informační systém VŠTE

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2020

    1. MARTÍŠKOVÁ, Petra a Roman ŠVEC. Digital Era and Consumer Behavior on the Internet. In Svetlana Igorevna Ashmarina, Marek Vochozka, Valentina Vyacheslavovna Mantulenko. Digital Age: Chances, Challenges and Future. Basel, Switzerland: Springer. s. 92-100. ISSN 2367-3370. doi:10.1007/978-3-030-27015-5_12. 2020.

    2018

    1. SLABÁ, Marie, Petra MARTÍŠKOVÁ a Roman ŠVEC. Advertising at Media Market – Evidence from the Czech Republic. In Khalid S. Soliman. Vision 2020: Sustainable Economic Development and Application of Innovation Management from Regional expansion to Global Growth, Proceedings of the 32nd International Business Information Management Association Conference (IBIMA). 1. vyd. Norristown, USA: International Business Information Management Association (IBIMA). s. 1808-1816. ISBN 978-0-9998551-1-9. 2018.
    2. SLABÁ, Marie, Petra MARTÍŠKOVÁ a Roman ŠVEC. Factors Influencing Customer Loyalty towards Private Labels. In Khalid S. Soliman. Vision 2020: Sustainable Economic Development and Application of Innovation Management from Regional expansion to Global Growth, Proceedings of the 32nd International Business Information Management Association Conference (IBIMA). 1. vyd. Norristown, USA: International Business Information Management Association (IBIMA). s. 2150-2159. ISBN 978-0-9998551-1-9. 2018.
    3. SLABÁ, Marie, Petra MARTÍŠKOVÁ, Roman ŠVEC a Michaela KOUBKOVÁ. Faktory ovlivňující využívání internetového bankovnictví pro stanovení profilu cílového segmentu internetového bankovnictví. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 6, č. 4, s. 115-121. ISSN 1339-3189. 2018.
    4. ŠVEC, Roman, Petra MARTÍŠKOVÁ a Michaela KOUBKOVÁ. PREFERENCE RODIN S DĚTMI PŘI VÝBĚRU AKTIVIT A ATRAKTIVIT CESTOVNÍHO RUCHU. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 6, č. 2, s. 1-13, 14 s. ISSN 1339-3189. 2018.
    5. ŠVEC, Roman, Petra MARTÍŠKOVÁ, Marie SLABÁ a Valentýna ŠKRABÁLKOVÁ. Preference seniorů na trhu cestovního ruchu. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 6, č. 4, s. 104-114. ISSN 1339-3189. 2018.
    6. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Marie SLABÁ a Roman ŠVEC. REKLAMA KOLEM NÁS POHLEDEM PREZENČNÍCH STUDENTŮ VYSOKÝCH A VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL V ČESKÉ REPUBLICE. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 6, č. 2, s. 91-103. ISSN 1339-3189. 2018.
    7. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Roman ŠVEC a Marie SLABÁ. The Impact of the Consumers’ Limited Time on the Character of Their Decision: Theoretical Point of View on the Rationality of the Decision. In Khalid S. Soliman. Vision 2020: Sustainable Economic Development and Application of Innovation Management from Regional expansion to Global Growth, Proceedings of the 32nd International Business Information Management Association Conference (IBIMA). 1. vyd. Norristown, USA: International Business Information Management Association (IBIMA). s. 2402-2411. ISBN 978-0-9998551-1-9. 2018.
    8. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Roman ŠVEC a Marie SLABÁ. Theoretical Point of View on (UN) Conscious Decision-Making, Decision Quality and Decision Costs. In Khalid S. Soliman. Vision 2020: Sustainable Economic Development and Application of Innovation Management from Regional expansion to Global Growth, Proceedings of the 32nd International Business Information Management Association Conference (IBIMA). 1. vyd. Norristown, USA: International Business Information Management Association (IBIMA). s. 7511-7519. ISBN 978-0-9998551-1-9. 2018.
    9. SLABÁ, Marie. Vliv ekonomické krize na vývoj prodejní ceny cukrové čepy jako základního nástroje marketingového mixu. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 6, č. 5, s. 187-193, 6 s. ISSN 1339-3189. 2018.
    10. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Roman ŠVEC, Marie SLABÁ a Jana ŘÍHOVÁ. Vnímaná citlivost vybraných osobních údajů: údaje o sociokulturních faktorech a osobní ekonomické situaci. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 6, č. 4, s. 95-103. ISSN 1339-3189. 2018.

    2017

    1. MARTÍŠKOVÁ, Petra a Roman ŠVEC. E-shops and customer feedback: experience by Czech B2C customers. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, roč. 10, č. 1, s. 72-83. ISSN 1805-9112. 2017.
    2. SLABÁ, Marie. Komparace postoje firem A JEJICH ZÁKAZNÍKŮ K CSR AKTIVITÁM. Mladá veda (Young Science). Prešov, Slovensko: Vydavateľstvo UNIVERSUM, roč. 5, č. 1, s. 105-112. ISSN 1339-3189. 2017.
    3. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Marie SLABÁ a Roman ŠVEC. KONTROVERZNÍ TÉMATA V REKLAMĚ Z POHLEDU PREZENČNÍCH STUDENTŮ VYSOKÝCH A VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL V ČESKÉ REPUBLICE. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 5, č. 6, s. 12-23. ISSN 1339-3189. 2017.
    4. ŠVEC, Roman, Veronika HUMLEROVÁ a Petra MARTÍŠKOVÁ. MOTIVACE PRACOVNÍKŮ V CESTOVNÍM RUCHU. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 5, č. 6, s. 84-96. ISSN 1339-3189. 2017.
    5. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Veronika HUMLEROVÁ a Antónia ŠTENSOVÁ. NOVÝ ZPŮSOB OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ V PODOBĚ „GDPR“ OČIMA VEŘEJNOSTI. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 5, č. 6, s. 1-11. ISSN 1339-3189. 2017.
    6. MARTÍŠKOVÁ, Petra. PERSONIFIKACE PRODUKTU JAKO ZPŮSOB NAVÁZÁNÍ AUTENTIČTĚJŠÍHO VZTAHU SE ZÁKAZNÍKEM. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 5, č. 3, s. 55-71. ISSN 1339-3189. 2017.
    7. ŠVEC, Roman. PREFERENCE STRAVOVÁNÍ SENIORŮ JAKO MOŽNÝ PRVEK ROZVOJE CESTOVNÍHO RUCHU. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 5, č. 3, s. 112-127. ISSN 1339-3189. 2017.
    8. ŠVEC, Roman a Petra MARTÍŠKOVÁ. PREFERENCE ZÁKAZNÍKŮ PŘI VÝBĚRU POTRAVINÁŘSKÝCH PRODEJEN. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 5, č. 3, s. 128-138. ISSN 1339-3189. 2017.
    9. ŠVEC, Roman, Petra MARTÍŠKOVÁ a Antónia ŠTENSOVÁ. PREFERENCE ZÁKAZNÍKŮ PŘI VÝBĚRU UBYTOVACÍHO ZAŘÍZENÍ A JEJICH VZAH K PR FIREM. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 5, č. 6, s. 97-112. ISSN 1339-3189. 2017.
    10. MARTÍŠKOVÁ, Petra, Marie SLABÁ a Roman ŠVEC. SPOLEČENSKÁ ROLE REKLAMY OČIMA PREZENČNÍCH STUDENTŮ VYSOKÝCH A VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL V ČESKÉ REPUBLICE. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 5, č. 3, s. 72-85. ISSN 1339-3189. 2017.
    11. MARTÍŠKOVÁ, Petra a Roman ŠVEC. Stimulation of customer feedback in B2C e-shops. In Khalid S. Soliman. Education Excellence and Innovation Management trough Vision 2020: From Regional Development Sustainability to Global Economic Growth; Proceedings of the 29th International Business Information Management Association Conference. 1. vyd. Vienna, Austria: International Business Information Management Association (IBIMA). s. 2060-2074. ISBN 978-0-9860419-7-6. 2017.
    12. SLABÁ, Marie a Petra MARTÍŠKOVÁ. ZNAČKY JAKO KLÍČOVÁ SOUČÁST MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE A JEJICH VÝVOJ V KONTEXTU MEZINÁRODNÍCH ŽEBŘÍČKŮ. Mladá veda. Prešov: Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o., roč. 5, č. 6, s. 113-121. ISSN 1339-3189. 2017.

    2016

    1. SLABÁ, Marie. Analýza marketingových aktivit a řízení vztahů se stakeholdery malých a středních podniků. In Jihočeský kraj v globální ekonomice. 1. vydání. Praha: SETOUTBOOKS.CZ. s. 169-178. ISBN 978-80-86277-82-0. 2016.
    2. MARTÍŠKOVÁ, Petra a Roman ŠVEC. Obtaining Customer Feedback: Experience of “Staffino” from the Managerial Point of View. In Khalid S. Soliman. Vision 2020: Innovation Management, Development Sustainability, and Competitive Economic Growth; Proceedings of the 28th International Business Information Management Association Conference (IBIMA). 1. vyd. Seville, Španělsko: Internationa Business Information Management Association (IBIMA). s. 657-670. ISBN 978-0-9860419-8-3. 2016.
    3. SLABÁ, Marie. Perception of Chinese brands in the Czech Republic. In North China University Of Technology. Innovative Economic Symposium 2016: Trade and economic relations between China and Central Europe. China: Neuveden. s. 21-29. ISBN 978-7-5103-1428-5. 2016.
    4. SLABÁ, Marie. STAKEHOLDER POWER-INTEREST MATRIX AND STAKEHOLDER-RESPONSIBILITY MATRIX IN CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY. In Tomáš Löster, Tomáš Pavelka. The 8th International Days of Statistics and Economis. Neuveden: Melandrium. s. 1366-1374. ISBN 978-80-87990-02-5. 2016.
    5. SLABÁ, Marie. The Importance of Stakeholders in Services case study in the Czech market. In Khalid S. Soliman. Vision 2020: Innovation Management, Development Sustainability, and Competitive Economic Growth, Proceedings of The 28th International Business Information Management Association Conference (IBIMA). 1. vyd. Seville, Spain: International Business Information Management Association (IBIMA). s. 3808-3821. ISBN 978-0-9860419-8-3. 2016.

    2015

    1. SLABÁ, Marie. Advertising in Chinese Markets. In Khalid S. Soliman. Proceedings of the 26th International Business Information Management Association Conference. 1. vyd. Norristown: International Business Information Management Association (IBIMA). s. 941-951. ISBN 978-0-9860419-5-2. 2015.
    2. SLABÁ, Marie a Hudečková QI. Analysis of development of the most valuable brands in the world and the most valuable brands in China. Littera Scripta. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, roč. 8, č. 1, s. 49-59. ISSN 1805-9112. 2015.

    2014

    1. SLABÁ, Marie. Analýza webových stran vybraného hotelu v českých budějovicích – případová studie. In Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu : sborník příspěvků. 1. vyd. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová Brno. s. 195-203. ISBN 978-80-87300-56-5. 2014.

    2013

    1. SLABÁ, Marie. Analýza stakeholderů v bankovním sektoru. In FINANCIAL MANAGEMENT OF FIRMS AND FINANCIAL INSTITUTIONS: 9TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE PROCEEDINGS. 1. vyd. Ostrava: VŠB - Technical University Ostrava. s. 817-826. ISBN 978-80-248-3172-5. 2013.
    2. SLABÁ, Marie. Evaluation of selected universities websites. In Rojík Stanislav. Konkurence : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava. s. 251-262. ISBN 978-80-87035-73-3. 2013.
    3. SLABÁ, Marie a Marie HESKOVÁ. Nový přístup k strategii marketingové komunikace s využitím metodiky stakeholder circle. AUSPICIA: recenzovaný časopis pro otázky společenských věd. České Budějovice: VŠERS, Neuveden, č. 2, s. 58-65. ISSN 1214-4967. 2013.
    4. MULAČOVÁ, Věra, Petr MULAČ, Petra BEDNÁŘOVÁ, Lukáš KUČERA, Vendula SIMOTOVÁ a Marie SLABÁ. Obchodní podnikání ve 21. století. 1. vyd. Praha: Grada Publishing. 520 s. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4780-4. 2013.
    5. SLABÁ, Marie. Theoretical aspect of univerzity marketing. In Drive your knowledge be a scientist, 9th International Bata Conference : sborník příspěvků. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. s. nestránkováno, 7 s. ISBN 978-80-7454-248-0. 2013.

    2012

    1. SLABÁ, Marie a Pavel ROUSEK. Development of tourism and marketing in tourism in the Czech republic. In Drive your knowledge be a scientist : 8th International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers : sborník příspěvků. 1.vyd. Zlín: Tomas Bata University in Zlín : Faculty of Management and Economics. s. nestránkováno, 8 s. ISBN 978-80-7454-013-4. 2012.
    2. SLABÁ, Marie. Marketing : Studijní opora pro kombinované studium : Bakalářské studium. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 145 s. ISBN 978-80-7468-013-7. 2012.
    3. SLABÁ, Marie. Marketing as a tool of escalation of competitiveness of universities. In Šiška Vladislav. Konkurence : sborník příspěvků. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava. s. 143-151. ISBN 978-80-87035-53-5. 2012.
    4. SLABÁ, Marie. Nové trendy v cestovním ruchu a marketing cestovního ruchu. In Jaromír Rux; Jiří Šup. Aktuální problémy cestovního ruchu : Nové trendy a technologie v cestovním ruchu : sborník z mezinárodní konference. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava. s. 229-234. ISBN 978-80-87035-56-6. 2012.

    2011

    1. SLABÁ, Marie. Stakeholder management a analýza stakeholderů jako efektivní nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků a organizací. 2011.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 28. 3. 2024 16:34