SLABÁ, Marie, Petra MARTÍŠKOVÁ a Roman ŠVEC. Factors Influencing Customer Loyalty towards Private Labels. In Khalid S. Soliman. Vision 2020: Sustainable Economic Development and Application of Innovation Management from Regional expansion to Global Growth, Proceedings of the 32nd International Business Information Management Association Conference (IBIMA). 1. vyd. Norristown, USA: International Business Information Management Association (IBIMA). s. 2150-2159. ISBN 978-0-9998551-1-9. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Factors Influencing Customer Loyalty towards Private Labels
Název česky Faktory ovlivňující loajalitu zákazníků vůči soukromým značkám
Autoři SLABÁ, Marie, Petra MARTÍŠKOVÁ a Roman ŠVEC.
Vydání 1. vyd. Norristown, USA, Vision 2020: Sustainable Economic Development and Application of Innovation Management from Regional expansion to Global Growth, Proceedings of the 32nd International Business Information Management Association Conference (IBIMA), od s. 2150-2159, 10 s. 2018.
Nakladatel International Business Information Management Association (IBIMA)
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-0-9998551-1-9
Klíčová slova česky loajalita zákazníků; chování spotřebitelů; spokojenost spotřebitelů; cena a cenová citlivost; spotřebitelská zkušenost
Klíčová slova anglicky customer loyalty; consumer behaviour; consumer satisfaction; price and price sensitivity; consumer experience
Štítky MARK, SCOPUS
Změnil Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 9. 5. 2019 12:04.
Anotace
Understanding consumer behaviour plays an important role at the competitive market. This article focus on the factors that influencing customer loyalty towards private labels. This article focus on the key factors influencing customer loyalty towards private labels and explores the relationships among crucial factors and main socio-demographic characteristic. Author stated several hypotheses and tested them through chi-squared test. The statistical tests proved that importance of price as a key factor for loyalty towards private labels depends on income at the 5% confidence level.
Anotace česky
Pochopení chování spotřebitelů hraje důležitou roli na konkurenčním trhu. Tento článek se zaměřuje na faktory, které ovlivňují loajalitu zákazníků vůči soukromým značkám. Článek se zaměřuje na klíčové faktory ovlivňující loajalitu zákazníků vůči soukromým značkám a zkoumá vztahy mezi rozhodujícími faktory a hlavní socio-demografickou charakteristikou. Autor uvedl několik hypotéz a testoval je pomocí chi-kvadrát testu. Statistické testy prokázaly, že význam ceny jako klíčového faktoru loajality vůči soukromým značkám závisí na příjmu na úrovni spolehlivosti 5%.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 11:06