SLABÁ, Marie. The Importance of Stakeholders in Services case study in the Czech market. In Khalid S. Soliman. Vision 2020: Innovation Management, Development Sustainability, and Competitive Economic Growth, Proceedings of The 28th International Business Information Management Association Conference (IBIMA). 1. vyd. Seville, Spain: International Business Information Management Association (IBIMA). s. 3808-3821. ISBN 978-0-9860419-8-3. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Importance of Stakeholders in Services case study in the Czech market
Název česky Případová studie k významu zainteresovaných stran ve službách na českém trhu
Autoři SLABÁ, Marie.
Vydání 1. vyd. Seville, Spain, Vision 2020: Innovation Management, Development Sustainability, and Competitive Economic Growth, Proceedings of The 28th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), od s. 3808-3821, 14 s. 2016.
Nakladatel International Business Information Management Association (IBIMA)
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-0-9860419-8-3
Klíčová slova česky stakeholder; service; stakeholder analysis
Klíčová slova anglicky zainteresovaná strana; služby; analýza zúčastněných stran
Štítky MARK, SCOPUS
Změnil Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 11. 4. 2019 09:18.
Anotace
The service sector is the most important sector in the term of the number of employees and the most quickly developing sector. The purpose of this article is the analysis of stakeholder groups in services. The key element of stakeholder analysis is identification and prioritization of stakeholder groups that are influenced by the activities of organizations and can affect the purpose of organizations and the goals of organizations. In this paper author will focus on the service sector. Based on the author's research the most important stakeholder groups were identified and the stated hypothesis about independence of importance of stakeholder analysis and assigned priorities on the category of services and category of enterprises were accepted or rejected on the basis of the results of chi-square test.
Anotace česky
Sektor služeb je nejdůležitějším sektorem z hlediska počtu zaměstnanců a nejrychleji se rozvíjejícího sektoru. Cílem tohoto článku je analýza skupin zúčastněných stran ve službách. Klíčovým prvkem analýzy zúčastněných stran je identifikace a stanovení priorit skupin zúčastněných stran, které jsou ovlivněny činností organizací a mohou ovlivnit účel organizací a cíle organizací. V tomto článku se autor zaměří na sektor služeb. Na základě autorského výzkumu byly identifikovány nejdůležitější skupiny zúčastněných stran a na základě výsledků chi-kvadrát testu byla přijata nebo odmítnuta uvedená hypotéza o nezávislosti důležitosti analýzy zainteresovaných stran a přiřazených priorit na kategorii služeb a kategorie podniků.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 12:44