J 2017

ZNAČKY JAKO KLÍČOVÁ SOUČÁST MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE A JEJICH VÝVOJ V KONTEXTU MEZINÁRODNÍCH ŽEBŘÍČKŮ

SLABÁ, Marie a Petra MARTÍŠKOVÁ

Základní údaje

Originální název

ZNAČKY JAKO KLÍČOVÁ SOUČÁST MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE A JEJICH VÝVOJ V KONTEXTU MEZINÁRODNÍCH ŽEBŘÍČKŮ

Název anglicky

BRANDS AS A KEY PART OF MARKETING COMMUNICATION AND THEIR DEVELOPEMENT IN THE CONTEXT OF INTERNATIONAL RANKINGS

Autoři

SLABÁ, Marie a Petra MARTÍŠKOVÁ

Vydání

Mladá veda, Prešov, Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o. 2017, 1339-3189

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

marketingová komunikace; Interbrand; BrandZ; Brand Finance Global 500

Klíčová slova anglicky

brand; promotion; Interbrand; BrandZ; Brand Finance Global 500

Štítky

A_IBW, A_MAM, ERIH, IBW, IBW_H, KCRM1, MAK, MAM_1, MAM_1a, MAM_2, MAM_2a, MAR, MARK, MAR_a, MAV_a, MAZ, RIV17, S_MAV
Změněno: 17. 4. 2018 12:54, Mgr. Eva Hynešová

Anotace

ORIG EN

V originále

Značka a branding jsou považovány za jedny z klíčových prvků marketingové komunikace, které hrají v současnosti důležitou roli v každém oboru podnikání. Značka jednou z nejviditelnějších částí firmy jako takové a jejích produktů. Značky představují jedno z nejhodnotnějších nehmotných aktiv každé firmy. Měřením hodnoty značek se zabývá celá řada autorů i institucí a v praxi existuje několik světoznámých žebříčků hodnocení značek. Tento článek se zaměřuji na analýzu nejhodnotnějších značek světa v kontextu vybraných třech světoznámých žebříčků a to Interbrand, BrandZ, Brand Finance Global 500.

Anglicky

Brand and branding are considered to be one of the key elements of marketing communication that currently plays an important role in every business. The brand is one of the most visible parts of the company as well as its products. Brands are one of the most valuable intangible assets of any institutions. Man authors and institutions focus on the brand value measurement, and in practice there are several world-famous international brand rankings. This article focuses on the analysis of the world's most valuable brands in the context of the selected three world-famous rankings, namely Interbrand, BrandZ, Brand Finance Global 500.
Zobrazeno: 13. 5. 2025 07:30