J
2017
ZNAČKY JAKO KLÍČOVÁ SOUČÁST MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE A JEJICH VÝVOJ V KONTEXTU MEZINÁRODNÍCH ŽEBŘÍČKŮ
SLABÁ, Marie a Petra MARTÍŠKOVÁ
Základní údaje
Originální název
ZNAČKY JAKO KLÍČOVÁ SOUČÁST MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE A JEJICH VÝVOJ V KONTEXTU MEZINÁRODNÍCH ŽEBŘÍČKŮ
Název anglicky
BRANDS AS A KEY PART OF MARKETING COMMUNICATION AND THEIR DEVELOPEMENT IN THE CONTEXT OF INTERNATIONAL RANKINGS
Autoři
SLABÁ, Marie a Petra MARTÍŠKOVÁ
Vydání
Mladá veda, Prešov, Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o. 2017, 1339-3189
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
marketingová komunikace; Interbrand; BrandZ; Brand Finance Global 500
Klíčová slova anglicky
brand; promotion; Interbrand; BrandZ; Brand Finance Global 500
Štítky
A_IBW,
A_MAM,
ERIH,
IBW,
IBW_H,
KCRM1,
MAK,
MAM_1,
MAM_1a,
MAM_2,
MAM_2a,
MAR,
MARK,
MAR_a,
MAV_a,
MAZ,
RIV17,
S_MAV
V originále
Značka a branding jsou považovány za jedny z klíčových prvků marketingové komunikace, které hrají v současnosti důležitou roli v každém oboru podnikání. Značka jednou z nejviditelnějších částí firmy jako takové a jejích produktů. Značky představují jedno z nejhodnotnějších nehmotných aktiv každé firmy. Měřením hodnoty značek se zabývá celá řada autorů i institucí a v praxi existuje několik světoznámých žebříčků hodnocení značek. Tento článek se zaměřuji na analýzu nejhodnotnějších značek světa v kontextu vybraných třech světoznámých žebříčků a to Interbrand, BrandZ, Brand Finance Global 500.
Anglicky
Brand and branding are considered to be one of the key elements of marketing communication that currently plays an important role in every business. The brand is one of the most visible parts of the company as well as its products. Brands are one of the most valuable intangible assets of any institutions. Man authors and institutions focus on the brand value measurement, and in practice there are several world-famous international brand rankings. This article focuses on the analysis of the world's most valuable brands in the context of the selected three world-famous rankings, namely Interbrand, BrandZ, Brand Finance Global 500.
Zobrazeno: 13. 5. 2025 07:30