Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{32683, author = {Slabá, Marie}, address = {Praha}, booktitle = {Jihočeský kraj v globální ekonomice}, edition = {1. vydání}, keywords = {stakeholder; marketing; SMEs}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-86277-82-0}, pages = {169-178}, publisher = {SETOUTBOOKS.CZ}, title = {Analýza marketingových aktivit a řízení vztahů se stakeholdery malých a středních podniků}, year = {2016} }
TY - CHAP ID - 32683 AU - Slabá, Marie PY - 2016 TI - Analýza marketingových aktivit a řízení vztahů se stakeholdery malých a středních podniků VL - Neuveden PB - SETOUTBOOKS.CZ CY - Praha SN - 9788086277820 KW - stakeholder KW - marketing KW - SMEs N2 - Jelikož více jak 99% všech podnikatelských subjektů v České republice tvoří malé a střední podniky, zabývá se jedenáctá kapitola analýzou marketingových aktivit a stakeholder managementem malých a středních podniků v Jihočeském kraji. Tato kapitola se zaměřuje na organizaci marketingových a PR aktivit malých a středních podniků i znalost a využívání stakeholder managementu pro řízení mikro, malých a středních podniků. V rámci provedené analýzy se klade důraz nejen na popis stávajícího stavu v oblasti marketingu malých a středních podniků a identifikaci klíčových skupin stakeholderů, ale také na odhalení rozdílného přístupu jednotlivých firem k těmto aktivitám v závislosti na kategorii podniku – tedy zda se jedná o mikro, malý, či střední podnik. Provedený výzkum odhalil, že pro všechny kategorie malých a středních podniků jsou nejdůležitějšími třemi stakeholder skupinami – zákazníci, zaměstnanci a konkurence. Výzkum také prokázal, že organizace marketingových a PR aktivit závisí na kategorii podniku. ER -
SLABÁ, Marie. Analýza marketingových aktivit a řízení vztahů se stakeholdery malých a středních podniků (Analysis of Marketing Activities and Management of Relationships with Stakeholders of Small and Medium Enterprises). In \textit{Jihočeský kraj v globální ekonomice}. 1. vydání. Praha: SETOUTBOOKS.CZ, 2016, p.~169-178. ISBN~978-80-86277-82-0.
|