Informační systém VŠTE

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2023

    1. DUŠEK, Radim. Building a career in marketing communication in a sustainable development era: which key competencies are required? Entrepreneurship and Sustainability Issues. Vilnius, Litva: Entrepreneurship and Sustainability Center, 2023, roč. 11, č. 2, s. 10-22. ISSN 2345-0282.
      URL
      Název česky: Budování kariéry v marketingové komunikaci v éře udržitelného rozvoje: jaké klíčové kompetence jsou potřebné?
      Název anglicky: Building a career in marketing communication in a sustainable development era: which key competencies are required?
      RIV: Článek v odborném periodiku. angličtina. Litva.
      Dušek, Radim (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: competency model; marketing communication; reputation; graduates

      Změnila: Barbora Kroupová, učo 25655. Změněno: 29. 4. 2024 10:44.

    2022

    1. PÁRTLOVÁ, Petra, Radim DUŠEK a Nikola SAGAPOVA. Building reputation and social media – how effectively do attractive European tourist destinations communicate on them? Entrepreneurship and Sustainability Issues. Vilnius, Litva: Entrepreneurship and Sustainability Center, 2022, roč. 10/2022, č. 1, s. 467-482. ISSN 2345-0282.
      URL
      RIV/75081431:_____/22:00002479 Článek v odborném periodiku. angličtina. Litva.
      Pártlová, Petra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Dušek, Radim (203 Česká republika, domácí) -- Sagapova, Nikola (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Social media; reputation; tourism; destination; marketing communication; index of Social Media Effectiveness

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 30. 1. 2023 14:53.
    2. DUŠEK, Radim a Nikola SAGAPOVA. Instagram Use among Czech Young Generation during COVID-19 Lockdown Period with Restricted Travel and Services. JOURNAL OF TOURISM AND SERVICES. Praha, Czech Republic: Center for International Scientific Research of VŠO and VŠPP, 2022, roč. 13/2022, č. 24, s. 150 - 163. ISSN 1804-5650.
      URL
      RIV/75081431:_____/22:00002395 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Dušek, Radim (203 Česká republika, garant, domácí) -- Sagapova, Nikola (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Instagram; social media; young generation; COVID-19 pandemic; Czech Republic; lockdown period; restrictions

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 21. 3. 2023 18:49.
    3. SAGAPOVA, Nikola, Radim DUŠEK a Petra PÁRTLOVÁ. Marketing Communication and Reputation Building of Leading European Oil and Gas Companies on Instagram. Energies. Basel, Switzerland: MDPI, 2022, roč. 15/2022, č. 22, s. 2-14, 8683 s. ISSN 1996-1073.
      URL
      RIV/75081431:_____/22:00002461 Článek v odborném periodiku. angličtina. Švýcarsko.
      Sagapova, Nikola (203 Česká republika, domácí) -- Dušek, Radim (203 Česká republika, domácí) -- Pártlová, Petra (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: oil; gas; companies; energy; climate; crisis; reputation; marketing communication; social media

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 22. 3. 2023 20:51.
    4. SAGAPOVA, Nikola, Roman BUCHTELE a Radim DUŠEK. The Fashion Industry and its Problematic Consequences in the Green Marketing Era a Review. Online. In Zdeněk Caha, Michal Ruschak, Vendula Velková. SHS Web of Conferences, Volume 135 (2022): "International Conference on Entrepreneurial Competencies in a Changing World (ECCW 2021)". 1. vyd. Les Ulis, France: EDP Sciences, 2022, s. nestránkováno, 6 s. ISSN 2261-2424.
      URL
      angličtina. Francie.
      Klíčová slova anglicky: green marketing; fashion industry; environment; sustainability; CSR
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 1. 7. 2022 09:20.

    2021

    1. DUŠEK, Radim. Generic Competency Model: Business Graduate Key Competencies for Successful Working at Trading Companies-Case Study from the Czech Republic. Global Business and Finance Review. South Korea: People and Global Business Association, 2021, roč. 26, č. 4, s. 65-76. ISSN 1088-6931.
      URL
      RIV/75081431:_____/21:00002325 Článek v odborném periodiku. angličtina. Korejská republika.
      Dušek, Radim (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Competency Models; Key Competency; Trading Company; Business Graduates; HRM

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 16. 5. 2022 08:32.
    2. SAGAPOVA, Nikola a Radim DUŠEK. THE EFFECT OF THE FIRST WAVE OF THE COVID-19 GLOBAL PANDEMIC ON SUMMER HOLIDAY PLANS IN 2020 - CASE STUDY FROM THE CZECH REPUBLIC. AD ALTA-JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH. HRADEC KRALOVE, CZEH REPUBLIC: MAGNANIMITAS, 2021, roč. 11, č. 1, s. 271-277, 8 s. ISSN 1804-7890.
      URL
      RIV/75081431:_____/21:00002119 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Sagapova, Nikola (203 Česká republika, garant, domácí) -- Dušek, Radim (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: COVID-19 pandemic; Hospitality and Tourism Industry; Destination; Accommodation Facilities; Marketing Mix; the Czech Republic

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 18. 8. 2021 15:28.

    2020

    1. DUŠEK, Radim. A decision-making method based on consumer spending data. Online. In J. Horák, J. Vrbka and Z. Rowland (Eds.). SHS Web of Conferences. Volume 73. Les Ulis, Francie: EDP Sciences, 2020, s. nestránkováno, 5 s. ISBN 978-2-7598-9094-1.
      URL
      RIV/75081431:_____/20:00002060 Stať ve sborníku. angličtina. Francie.
      Dušek, Radim (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: decision-making method; geomarketing; consumer spending; GIS software; SMEs
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Nikola Petříková, učo 28324. Změněno: 10. 6. 2021 14:43.

    2013

    1. DUŠEK, Radim. Požadavky malých a středních podniků ve stavebnictví na kompetence absolventů. Online. In Viliam Záthurecký. Rozvoj malých a středních podniků ve stavebnictví (1) : sborník příspěvků. 1. vyd. Brno: Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity, 2013, s. 74-79. ISBN 978-80-210-6187-3.
      Název anglicky: Small and medium-sized construction enterprises’ requirements for graduates’ competencies
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Small and medium-sized enterprises; key competencies; graduates of universities

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 30. 5. 2013 09:59.
Zobrazeno: 22. 11. 2024 20:51