J
2017
EXTERNAL COMMUNICATION OF SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES IN THE REGION OF SOUTH BOHEMIA
BŘEZINOVÁ, Monika a Marie SLABÁ
Základní údaje
Originální název
EXTERNAL COMMUNICATION OF SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES IN THE REGION OF SOUTH BOHEMIA
Název česky
VNĚJŠÍ KOMUNIKACE MALÝCH A STŘEDNÍCH FIREM V JIHOČESKÉM REGIONU
Autoři
BŘEZINOVÁ, Monika a Marie SLABÁ
Vydání
Mladá veda (Young Science), Prešov, Slovensko, Vydavateľstvo UNIVERSUM, 2017, 1339-3189
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
komunikace; SME; proces; komunikační kanály
Klíčová slova anglicky
Communication; SME; process; channels
V originále
Communication with the public, external communication is an important part of management systems providing transmission of information in order to make them accessible to those concerned and to those it may concern. A part of such communication is communication with the media and through them with the professionals and the public in general. Communication is responsible for providing objective, comprehensive, accurate and understandable information about the corporate strategy, but also their services, which positively affect the image of an enterprise.
Česky
Komunikace s veřejností, vnější komunikace je důležitou součástí systémů řízení, který zajišťuje přenos informací, tak aby byly přístupné dotčeným osobám a osobám, kterých se týkají. Součástí takové komunikace je komunikace s médii a prostřednictvím nich s odborníky a veřejností obecně. Komunikace je zodpovědná za poskytování objektivních, komplexních, přesných a srozumitelných informací o podnikové strategii, ale také o službách podniku. Správně realizovaná komunikace pozitivně ovlivňuje image podniku.
Zobrazeno: 13. 5. 2025 06:29