J 2017

EXTERNAL COMMUNICATION OF SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES IN THE REGION OF SOUTH BOHEMIA

BŘEZINOVÁ, Monika a Marie SLABÁ

Základní údaje

Originální název

EXTERNAL COMMUNICATION OF SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES IN THE REGION OF SOUTH BOHEMIA

Název česky

VNĚJŠÍ KOMUNIKACE MALÝCH A STŘEDNÍCH FIREM V JIHOČESKÉM REGIONU

Autoři

BŘEZINOVÁ, Monika a Marie SLABÁ

Vydání

Mladá veda (Young Science), Prešov, Slovensko, Vydavateľstvo UNIVERSUM, 2017, 1339-3189

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

komunikace; SME; proces; komunikační kanály

Klíčová slova anglicky

Communication; SME; process; channels

Štítky

A_IBW, A_MAM, ERIH, IBW, IBW_H, KCRM1, MAM_1, MAM_1a, MAZ, RIV17
Změněno: 18. 4. 2018 08:21, Mgr. Eva Hynešová

Anotace

ORIG CZ

V originále

Communication with the public, external communication is an important part of management systems providing transmission of information in order to make them accessible to those concerned and to those it may concern. A part of such communication is communication with the media and through them with the professionals and the public in general. Communication is responsible for providing objective, comprehensive, accurate and understandable information about the corporate strategy, but also their services, which positively affect the image of an enterprise.

Česky

Komunikace s veřejností, vnější komunikace je důležitou součástí systémů řízení, který zajišťuje přenos informací, tak aby byly přístupné dotčeným osobám a osobám, kterých se týkají. Součástí takové komunikace je komunikace s médii a prostřednictvím nich s odborníky a veřejností obecně. Komunikace je zodpovědná za poskytování objektivních, komplexních, přesných a srozumitelných informací o podnikové strategii, ale také o službách podniku. Správně realizovaná komunikace pozitivně ovlivňuje image podniku.
Zobrazeno: 13. 5. 2025 06:29