KAMPF, Rudolf, Marek VOCHOZKA, Pavla LEJSKOVÁ a Tomáš CMIRÁL. Dependencies of Personal Vehicle Sales on the Financial Support of their Sales. In ITELMS´ 2014. 1. vyd. Kaunas (Lithuania): Kaunas University of Technology. s. 141-150. ISSN 2345-0088. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dependencies of Personal Vehicle Sales on the Financial Support of their Sales
Název česky Závislosti prodeje osobních vozidel na finanční podpoře jejich prodeje
Autoři KAMPF, Rudolf (203 Česká republika, garant, domácí), Marek VOCHOZKA (203 Česká republika, domácí), Pavla LEJSKOVÁ (203 Česká republika) a Tomáš CMIRÁL (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Kaunas (Lithuania), ITELMS´ 2014, od s. 141-150, 10 s. 2014.
Nakladatel Kaunas University of Technology
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10103 Statistics and probability
Stát vydavatele Litva
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/75081431:_____/14:00000613
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISSN 2345-0088
Klíčová slova česky podpora prodeje; komunikační mix; regresní analýza; závislost
Klíčová slova anglicky sales support; communication mix; regression analysis; dependence
Štítky KDL10, KEM6, RIV16
Změnil Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 8. 9. 2016 12:15.
Anotace
The article describes the dependence of the sales of BMW vehicles in the Czech Republic on the financial support of those sales. The current state of sales support of selected BMW models in the Czech Republic is described as is the level of dependence of those sales on the scale of support which is analyzed using regression models. In addition, the future development of sales of selected BMW vehicles is given. The article was written as the partial outcome of research carried out in 2012.
Anotace česky
Článek popisuje závislost prodeje vozů BMW v České republice na finanční podpoře těchto prodejů. Současný stav podpory prodeje vybraných modelů BMW v České republice je popsán, jako je míra závislosti těchto prodejů na stupnici podpory, která je v článku analyzována při použití regresních modelů. Kromě toho, načrtnutý je také budoucí vývoj prodejů vybraných vozidel BMW. Tento článek byl napsán jako dílčí výsledek výzkumu prováděného v roce 2012.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 14:52