AJP_2 Anglický jazyk první II

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
zima 2011
Rozsah
0/4. 5 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Jindřiška Kraťková (cvičící)
Mgr. Kamila Tröstlová (cvičící)
Garance
Mgr. Kamila Tröstlová
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
AJP_2/K7: So 1. 10. 8:00–9:30 A6, 9:40–11:10 A6, Ne 13. 11. 15:15–16:45 A6, 16:50–18:20 A6, 18:25–19:55 A6, So 26. 11. 8:00–9:30 A6, 9:40–11:10 A6, 12:00–13:30 A6, Ne 8. 1. 16:50–18:20 A6, 18:25–19:55 A6, K. Tröstlová, Kombinovaná forma
AJP_2/S01: Út 9:55–11:25 A2, Út 11:35–13:05 A2, J. Kraťková
Předpoklady
AJP_1 Anglický jazyk první I || AJP Anglický jazyk první SM
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
Modul 2 Cílem je další postupný rozvoj komunikačních dovedností a sjednocení znalostí studujících na minimální úroveň B1 a vyšší podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Důraz je přitom kladen zejména na rozvoj dialogických kompetencí, na porozumění textům a na komunikační dovednosti spojené s prezentováním všeobecného tématu.
Osnova
  • 1. Organizace pobytu (ubytování, stravování, příjezd, odjezd) 2. Profese 3. Recruitment 4.Hospodaření domácností 5. Zahraniční aktivity studentů, studium v zahraničí 6. Role médií 7. Praha jako administrativní, politická, ekonomická a kulturní metropole 8. Společensko - geografická charakteristika UK 9. Společensko - geografická charakteristika GB 10. Společensko - geografická charakteristika USA 11. Společensko - geografická charakteristika České republiky 12. Powerpointové prezentace studentů na zadané téma 13. Powerpointové prezentace studentů na zadané téma Gramatika: • Slovesa • Zájmena • Větná skladba • Číslovky • Předložky • Zápor a otázka • Další vybrané gramatické jevy • Shrnutí učiva (Lekce 6. - 12.)
Literatura
    povinná literatura
  • KOLEKTIV AUTORŮ, Eurolingua English 2. Plzeň: Fraus 2008, 191 s. ISBN 80-7238-062-1.
    neurčeno
  • MURPHY, R., Essential Grammar in Use. Cambridge : Cambridge University Press, 2007. 319 s. ISBN 978-0-521-67543-7
  • RYNDOVÁ, J., TOUFAROVÁ, O., MALÁ, E. Study Support English Language First II. VŠTE v Českých Budějovicích, 2010, 23s. ISBN 978-80-87278-54-3.
Organizační formy výuky
seminář
tutoriál
konzultace
Komplexní výukové metody
frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
projektová výuka
brainstorming
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
Studijní zátěž
AktivitaPočet hodin za semestr
Prezenční formaKombinovaná forma
Powerpointová prezentace1010
Příprava na průběžný test4040
Příprava na seminář, cvičení, tutoriál2860
Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi5220
Celkem:130130
Metody hodnocení a jejich poměr
referát 20 %
dílčí test 1 40 %
dílčí test 2 40 %
Podmínky testu
Napsat dva průběžné testy a prezentovat jeden ústní projev podpořený powerpointem. První test se píše v~polovině semestru, druhý dílčí test se píše v~závěru semestru. Prezentace se koná podle harmonogramu, který sestavuje konkrétní vyučující předmětu. Bodové hodnocení odpovídá procentuálnímu poměru metod hodnocení (prezentace maximálně 20 bodů, test 1 maximálně 40 bodů, test 2 maximálně 40 bodů, maximální počet bodů ze všech částí je tedy 100). Pro úspěšné absolvování předmětu je třeba dosáhnout minimálně 70%, tedy 70 bodů ze všech tří částí dohromady.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2010, zima 2010, léto 2011, léto 2012, zima 2012, léto 2013, zima 2013, léto 2014, zima 2014, léto 2015, zima 2015, léto 2016, zima 2016, léto 2017, zima 2017, léto 2018, zima 2018, léto 2019, zima 2019, léto 2020, zima 2020, léto 2021, léto 2023.