VŠTE:AJP_2 Anglický jazyk první II - Informace o předmětu
AJP_2 Anglický jazyk první II
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicíchléto 2013
- Rozsah
- 0/4. 5 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Robert Arthur Donaldson (cvičící)
Mgr. Věra Filipová (cvičící)
Mgr. Ivana Jílková (cvičící)
Mgr. Miroslav Kněz (cvičící)
Mgr. Jindřiška Kraťková (cvičící)
Mgr. Kristýna Lišková (cvičící)
Mgr. Helena Lustová (cvičící)
Ing. Eva Malá (cvičící)
Mgr. Karim Sidibe (cvičící)
Mgr. Kamila Tröstlová (cvičící)
Mgr. Alena Zelenková (cvičící)
Ing. Eva Simotová (pomocník)
Bc. Patrik Vinkler (pomocník) - Garance
- Mgr. Kamila Tröstlová
Centrum jazykových služeb – Ústav podnikové strategie – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJP_2/CCV_1_P: Čt 11:35–13:05 A1, Čt 13:10–14:40 A1, M. Kněz
AJP_2/D1: So 9. 3. 13:40–15:10 B2, 15:15–16:45 B2, So 6. 4. 8:00–9:30 B2, 9:40–11:10 B2, So 4. 5. 12:00–13:30 B2, 13:40–15:10 B2, 15:15–16:45 B2, So 18. 5. 8:00–9:30 B2, 9:40–11:10 B2, 12:00–13:30 B2, E. Malá
AJP_2/E1a: So 16. 3. 12:00–13:30 E1, 13:40–15:10 E1, So 13. 4. 16:50–18:20 E1, 18:25–19:55 E1, Ne 14. 4. 12:00–13:30 E1, 13:40–15:10 E1, So 27. 4. 8:00–9:30 E1, 9:40–11:10 E1, Ne 26. 5. 8:00–9:30 E1, 9:40–11:10 E1, E. Malá
AJP_2/E1b: So 16. 3. 12:00–13:30 A5, 13:40–15:10 A5, So 13. 4. 16:50–18:20 D616, 18:25–19:55 D616, Ne 14. 4. 12:00–13:30 D515, 13:40–15:10 D515, So 27. 4. 8:00–9:30 D515, 9:40–11:10 D515, Ne 26. 5. 8:00–9:30 D616, 9:40–11:10 D616, V. Filipová
AJP_2/K9: So 23. 3. 8:00–9:30 B1, 9:40–11:10 B1, 12:00–13:30 B1, So 6. 4. 16:50–18:20 B1, 18:25–19:55 B1, Ne 21. 4. 15:15–16:45 B1, 16:50–18:20 B1, 18:25–19:55 B1, So 4. 5. 8:00–9:30 B1, 9:40–11:10 B1, A. Zelenková
AJP_2/S01: Po 11:35–13:05 A6, Pá 11:35–13:05 A6, V. Filipová
AJP_2/S02: Po 13:10–14:40 A4, St 11:35–13:05 A7, K. Tröstlová
AJP_2/S03: St 11:35–13:05 A6, Pá 14:45–16:15 A5, I. Jílková
AJP_2/S04: Po 14:45–16:15 D416, St 13:10–14:40 A7, K. Tröstlová
AJP_2/S05: Út 9:55–11:25 A6, Út 17:55–19:25 A6, K. Sidibe
AJP_2/S06: Út 11:35–13:05 A4, Čt 17:55–19:25 D516, K. Sidibe
AJP_2/S07: Út 16:20–17:50 A7, Čt 11:35–13:05 D516, K. Tröstlová
AJP_2/S08: St 14:45–16:15 D515, Čt 9:55–11:25 D415, K. Tröstlová
AJP_2/S09: St 16:20–17:50 D415, Čt 9:55–11:25 A6, I. Jílková
AJP_2/S10: Čt 14:45–16:15 A7, Pá 16:20–17:50 A2, I. Jílková
AJP_2/S11: Čt 16:20–17:50 A7, Pá 9:55–11:25 D416, K. Sidibe
AJP_2/S12: St 13:10–14:40 B4, St 14:45–16:15 B4, R. Donaldson - Předpoklady
- VST VST
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Ekonomika podniku - kombinovaná forma (program VŠTE, EM)
- Ekonomika podniku (program VŠTE, EM)
- Konstrukce staveb (program VŠTE, ST)
- Stavební management- kombinovaná forma (program VŠTE, ST)
- Stavební management (program VŠTE, ST)
- Strojírenství (program VŠTE, STRO)
- Technologie dopravy a přepravy (program VŠTE, DTS) (2)
- XStavební management (program VŠTE, ST)
- Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
- Cílem předmětu je rozšíření znalosti studenta předmětu na úroveň odpovídající stupni B1-(B2) Společného referenčního rámce pro jazyky. Po úspěšném absolvování předmětu dokáže student porozumět hlavním myšlenkám srozumitelné spisovné vstupní informace týkající se běžných témat, se kterými se pravidelně setkává ve škole, práci, volném čase, apod. Student zvládá většinu komunikačních situací, jež mohou nastat při cestování v oblasti, kde se hovoří anglickým jazykem. Absolvent předmětu je dále schopen napsat jednoduchý souvislý text na téma, které je mu blízké, nebo témata, která ho zajímají. Dokáže popsat své zážitky, sny, naděje a cíle a umí stručně vysvětlit a odůvodnit své názory a plány. V ústním a písemném projevu se mohou vyskytovat některé stylistické, lexikální či gramatické nepřestnosti, které však nebrání porozumění. Modul 2 Cílem je další postupný rozvoj komunikačních dovedností a sjednocení znalostí studujících na minimální úroveň B1 a vyšší podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Důraz je přitom kladen zejména na rozvoj dialogických kompetencí, na porozumění textům a na komunikační dovednosti spojené se schopností konverzovat na všeobecné téma.
- Osnova
- 1. Společenská konverzace, infinitiv, slovní přízvuk
- 2. Gerundium, záliby, volný čas
- 3. Nakupování, modální slovesa (have to, don't have to, must, mustn't), formální dopis
- 4.Podmínkové věty - první podmínka, "matoucí" slovesa, výslovnost samohlásek
- 5. Podmínkové věty - druhá podmínka, zvířata, přízvuk a rytmus
- 6. Rozhodnutí, may, might (možnost), should, shouldn't, tvorba slov
- 7. Strachy a fóbie, předpřítomný čas prostý + for, since
- 8. Vazba Used to
- 9. Rozdíl mezi předpřítomným časem a minulým prostým časem
- 10. Trpný rod
- 11. Popis budovy, složeniny something, anything, nothing, etc.
- 12. Frázová slovesa, so/neither + pomocná slovesa, zdraví a životní styl
- 13. Shrnutí látky • Slovesa • Zájmena • Větná skladba • Shrnutí slovesných časů • Shrnutí učiva (Lekce 5. - 8.)
- Literatura
- povinná literatura
- OXENDEN, C., KOENIG-LATHAM, C. SELIGSON, P. New English File Pre-intermediate, Oxford University Press 2007, 167 s. ISBN 0-19-438433-0
- BLOOM, B., SMIDOWICZ, V., City&Guilds International English for Speakers of Other Languages 3 Achiever Student's Book, 2005, 168 s., ISBN: 9780851931630
- doporučená literatura
- KOLEKTIV AUTORŮ, Eurolingua English 2. Plzeň: Fraus 2008, 191 s. ISBN 80-7238-062-1.
- neurčeno
- RYNDOVÁ, J., TOUFAROVÁ, O., MALÁ, E. Study Support English Language First II. VŠTE v Českých Budějovicích, 2010, 23s. ISBN 978-80-87278-54-3.
- MURPHY, R., Essential Grammar in Use. Cambridge : Cambridge University Press, 2007. 319 s. ISBN 978-0-521-67543-7
- Organizační formy výuky
- seminář
tutoriál
konzultace - Komplexní výukové metody
- frontální výuka
skupinová výuka - kooperace
projektová výuka
brainstorming
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná multimediálními technologiemi
- Studijní zátěž
Aktivita Počet hodin za semestr Prezenční forma Kombinovaná forma Příprava na seminář, cvičení, tutoriál 28 60 Příprava na závěrečný test 40 40 krátký ústní projev 10 10 Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi 52 20 Celkem: 130 130 - Metody hodnocení a jejich poměr
- prezentace 50 %
závěrečný test 50 % - Podmínky testu
- Napsat závěrečný test a prezentovat jeden ústní projev. Test se píše v~závěru semestru a má za úkol testovat jednotlivé dílčí jazykové dovednosti (psaní, poslech a čtení s~porozuměním). Ústní projev se koná podle harmonogramu, který sestavuje konkrétní vyučující předmětu. Pro úspěšné absolvování předmětu je třeba dosáhnout 70% z~každé dílčí části. Je tedy nutné dosáhnout 70% úspěšnosti jak v~testu, tak v~ústní prezentaci.
- Informace učitele
- Student se aktivně podílí na výuce a plní dílčí úkoly zadané vyučujícím. Rozsah učiva AJP_2 je 4.-8. lekce povinné literatury. Na seminářích se povoluje maximálně 7 absencí. Vyšší absence jsou posuzovány individuálně a budou omlouvány pouze výjimečně (nemoc, apod.) V případě nesplnění podmínek zápočtu v řádném termínu má student právo na jeden opravný termín, ale pouze v případě, že test napsal alespoň na 30% (viz Studijní a zkušební řád VŠTE, článek 17, Zápočet). Tento termín vypisuje konkrétní vyučující předmětu nebo garant ve zkouškovém období téhož semestru. Uznání předmětu je možné pouze po předložení mezinárodního certifikátu min. na úrovni B1.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (léto 2013, nejnovější)
- Permalink: https://is.vstecb.cz/predmet/vste/leto2013/AJP_2