Informační systém VŠTE

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2018

    1. HUMLEROVÁ, Veronika a Petra PÁRTLOVÁ. Blahobyt ve vybraných regionech zemí V4. Regionální rozvoj mezi teorií a praxí. Praha: Vysoká škola regionálního rozvoje, 2018, roč. 2018, č. 2. ISSN 1805-3246.
      Název anglicky: Well-being in Selected Regions of V4 Countries
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: region; well-being; quality of life; V4 countries

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 27. 6. 2018 08:18.
    2. HUMLEROVÁ, Veronika. Rozvoj venkovských obcí v Jihočeském kraji prostřednictvím externích finančních zdrojů. Acta Sting. Brno: AKADEMIE STING, o.p.s., 2018, roč. 2018, č. 1, 13 s. ISSN 1805-6873.
      Název anglicky: Development of Rural Municipalities in South Bohemian Region using external financial resources
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: rural areas; rural development financial sources; municipalities

      Změnila: Mgr. Eva Hynešová, učo 23116. Změněno: 12. 6. 2018 13:16.

    2013

    1. SLABÁ, Marie. Analysis of usage of subsidies from LFA and SAPS scheme. In Rojík Stanislav. Konkurence : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2013, s. 239-250. ISBN 978-80-87035-73-3.
      Název česky: Analýza využití dotací dotačního programu LFA a SAPS
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: agriculture sector; subsidies; Less Favoured Areas Scheme; Single Area Payment Scheme

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 7. 5. 2014 09:34.
    2. SLABÁ, Marie. Evaluation of selected universities websites. In Rojík Stanislav. Konkurence : sborník příspěvků. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2013, s. 251-262. ISBN 978-80-87035-73-3.
      Název česky: Hodnocení webových stran vybraných vysokých škol
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: university; marketing communication; internet; websites evaluation

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 7. 5. 2014 14:48.
    3. SLABÁ, Marie. Theoretical aspect of univerzity marketing. In Drive your knowledge be a scientist, 9th International Bata Conference : sborník příspěvků. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2013, s. nestránkováno, 7 s. ISBN 978-80-7454-248-0.
      Název česky: Teoretické aspekty marketingu vysokých škol
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Marketing; university; marketing mix; marketing mix tools

      Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 29. 7. 2013 10:14.

    2012

    1. SLABÁ, Marie. Websites as an effective tool of marketing communication of universities. In Nové trendy 2012 : sborník příspěvků. 1. vyd. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o., 2012, s. 233-242. ISBN 978-80-87314-29-6.
      Název česky: Webové stránky jako efektivní nástroj marketingové komunikace
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Marketing communication; universities; websites; internet

      Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 19. 11. 2014 08:32.
Zobrazeno: 22. 11. 2024 16:44