D 2009

Přístupy ke kvalitě služeb v obcích v ČR

FANTOVÁ ŠUMPÍKOVÁ, Markéta a Pavel ROUSEK

Základní údaje

Originální název

Přístupy ke kvalitě služeb v obcích v ČR

Název anglicky

Public Service Quality in Czech Municipalities

Autoři

FANTOVÁ ŠUMPÍKOVÁ, Markéta a Pavel ROUSEK

Vydání

Brno, Bílá místa a černé díry reforem ve veřejném sektoru, 13 s. 2009

Nakladatel

Masarykova univerzita v Brně

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-7399-657-4

Klíčová slova česky

kvalita služeb, obce, Česká republika

Klíčová slova anglicky

quality of services, municipalities, Czech Republic

Návaznosti

GA402/05/2644, projekt VaV.
Změněno: 25. 2. 2011 13:42, Ing. Pavel Rousek, Ph.D.

Anotace

V originále

V článku analyzujeme přístupy zaměstnanců úřadů ke kvalitě veřejných služeb, které obce v ČR poskytují. Vycházíme z dat získaných v roce 2008 od více než 500 obcí v různých velikostních kategoriích. Zaměřujeme se jednak na to, jak zaměstnanci sami hodnotí kvalitu služeb v jejich obci, a jednak na to, co pro kvalitu služeb dělají a jaké je k tomu vedou podněty.

Anglicky

The paper offers the outcomes of empirical research conducted in 2008 in all Czech municipalities. It focuses on quality of public services evaluated by municipal officials.