KUČERKA, Daniel a Ján KMEC. Didaktické pracoviská – KD model. Edukacja – Technika – Informatyka. Rzeszów: WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU RZESZOWSKIEGO, roč. 21, č. 3, s. 112-117. ISSN 2080-9069. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Didaktické pracoviská – KD model
Název česky Didaktická pracoviště – KD model
Název anglicky Didaktic workplaces – KD model
Autoři KUČERKA, Daniel a Ján KMEC.
Vydání Edukacja – Technika – Informatyka, Rzeszów, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU RZESZOWSKIEGO, 2017, 2080-9069.
Další údaje
Originální jazyk slovenština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky Materiální vyučovací prostředky; výuka; didaktické pracoviště; respondent; experiment
Klíčová slova anglicky material teaching means; teaching; didactic workplace; respondent; experiment
Štítky DOP, ERIH, RIV17
Změnil Změnila: Mgr. Blanka Mikšíková, učo 22534. Změněno: 18. 4. 2018 08:23.
Anotace
Príspevok sa zaoberá tvorbou integrovaných didaktických pracovísk. Autori ukazujú miesto integrovaných didaktických pracovísk v rámci materiálnych didaktických prostriedkov. Ďalej sa zaoberajú KD modelom Integrovaných didaktických pracovísk, kde uvádzajú ich základné kategórie medzi ktoré radia školské dielne stredných škôl, špeciálne pracoviská pre nadaných žiakov, špeciálne pracoviská pre integrovaných telesne postihnutých žiakov, laboratóriá a špeciálne učebne odborných predmetov. Na záver príspevku uvádzajú možné vybavenie týchto pracovísk pre výučbu odborného výcviku a odborných predmetov. Tieto pracoviská sú zamerané na predmety špecializácií v strojárenstve.
Anotace česky
Příspěvek se zabývá tvorbou integrovaných didaktických pracovišť. Autoři ukazují místo integrovaných didaktických pracovišť v rámci materiálních didaktických prostředků. Dále se zabývají KD modelem Integrovaných didaktických pracovišť, kde uvádějí jejich základní kategorie mezi které řadí školní dílny středních škol, speciální pracoviště pro nadané žáky, speciální pracoviště pro integrovaných postižené žáky, laboratoře a speciální učebny odborných předmětů. Na závěr příspěvku uvádějí možné vybavení těchto pracovišť pro výuku odborného výcviku a odborných předmětů. Tato pracoviště jsou zaměřeny na předměty specializací ve strojírenství.
Anotace anglicky
The paper deals with the creation of integrated didactic workplaces. The authors point to the place of integrated didactic workplaces within the material didactic means. They also deal with the KD model of Integrated didactic centres where they list their core categories, including high school secondary workshops, special workplaces for gifted pupils, special workplaces for integrated disabled students, laboratories and special classrooms for vocational subjects. At the end of the paper they mention the possible equipment of these workplaces for the vocational training and teaching the vocational subjects. These workplaces are focused on subjects of specialization in engineering.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 18:00