J 2017

PERSONIFIKACE PRODUKTU JAKO ZPŮSOB NAVÁZÁNÍ AUTENTIČTĚJŠÍHO VZTAHU SE ZÁKAZNÍKEM

MARTÍŠKOVÁ, Petra

Základní údaje

Originální název

PERSONIFIKACE PRODUKTU JAKO ZPŮSOB NAVÁZÁNÍ AUTENTIČTĚJŠÍHO VZTAHU SE ZÁKAZNÍKEM

Název anglicky

PERSONIFICATION OF THE PRODUCT AS A WAY TO ESTABLISH MORE AUTHENTIC RELATIONSHIPS WITH CUSTOMERS

Autoři

MARTÍŠKOVÁ, Petra

Vydání

Mladá veda, Prešov, Vydavateľstvo UNIVERSUM, spol. s r. o. 2017, 1339-3189

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

personifikace; marketingová komunikační kampaň; CRM; Facebook; YouTube; Instragram; čokooplatka Fidorka; Mondelez International

Klíčová slova anglicky

personification; marketing communication campaign; CRM; Facebook; YouTube; Instagram; Fidorka biscuit; Mondelez International

Štítky

CRM, ERIH, KCRM1, MARK, MAV_a, RIV17, S_MAV, TOD
Změněno: 17. 4. 2018 15:28, Mgr. Eva Hynešová

Anotace

ORIG EN

V originále

Navazování a rozvíjení vztahů se zákazníky je důležitou a neoddělitelnou součástí marketingového managementu. Tato snaha by měla být relevantní vůči cílové skupině a kvůli vzbuzení patřičné odezvy by měla být něčím zajímavá. Předkládaný článek představuje případovou studii, jež byla vytvořena na principech obsahové analýzy, a ukazuje na konkrétním příkladu netradiční přístup při budování vztahů se zákazníky, které je založeno na personifikaci produktu – čokooplatky Fidorky v různých příchutích od společnosti Mondelez International. Příklad analyzuje marketingovou komunikační kampaň v online prostředí, konkrétně prostřednictvím speciální webové stránky v podobě microsite a profilů na sociálních sítích Facebook, YouTube a Instagram.

Anglicky

Establishing and developing relationships with customers is an important and inseparable part of marketing management. This effort should be relevant to the target group of customers, and it should be interesting in order to get the appropriate customer response. This paper presents a case study based on the principles of content analysis, pointing to a specific example of an unconventional approach to building customer relationships which is based on the personification of a product – chocolate biscuit called Fidorka, produced by company Mondelez International. The case study analyses a marketing communication campaign in an online environment, specifically by means of a special microsite and profiles on Facebook, YouTube and Instagram.
Zobrazeno: 13. 5. 2025 14:18