WEBEROVÁ, Dagmar a Lenka LIŽBETINOVÁ. Consumer Attitudes towards Brands in Relation to Price. In Khalid S. Soliman. Innovation Management and Education Excellence Vision 2020: Regional Development to Global Economic Growth. Milan, Italy: International Business Information Management Association (IBIMA). s. 1850-1857. ISBN 978-0-9860419-6-9. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Consumer Attitudes towards Brands in Relation to Price
Název česky Postoje spotřebitelů k značkám ve vztahu k ceně
Autoři WEBEROVÁ, Dagmar (203 Česká republika) a Lenka LIŽBETINOVÁ (703 Slovensko, garant, domácí).
Vydání Milan, Italy, Innovation Management and Education Excellence Vision 2020: Regional Development to Global Economic Growth, od s. 1850-1857, 8 s. 2016.
Nakladatel International Business Information Management Association (IBIMA)
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Itálie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/75081431:_____/16:00000956
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-0-9860419-6-9
Klíčová slova česky postoj; značka; price; respondenti
Klíčová slova anglicky attitude; brand; price; respondents
Štítky IF, KCRM6, RIV16, SCOPUS
Změnil Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 28. 2. 2017 15:18.
Anotace
The objective of this paper is to evaluate buying behavior and consumer preferences of consumers in the Czech Republic according to the attributes of price and brands. The evaluation is based on data obtained from primary research focused on the behavior and preferences of consumers to brands. In addition, these results are compared with the outcomes of the same oriented research conducted in the Slovak Republic. In the Czech Republic, research was carried out through a questionnaire survey and structured interviews during October and November of 2014. This article provides a more detailed view with respect to specific structures of the Czech consumers.
Anotace česky
Cílem tohoto příspěvku je zhodnotit nákupní chování a spotřebitelských preferencí spotřebitelů v České republice v souladu s atributy cen a značek. Hodnocení je založeno na údajích získaných z primárního výzkumu zaměřeného na chování a preferencích spotřebitelů ke značkám. Kromě toho jsou tyto výsledky jsou porovnány s výsledky stejného orientovaného výzkumu prováděného ve Slovenské republice. V České republice výzkum probíhal pomocí dotazníkového šetření a řízených rozhovorů v průběhu října a listopadu 2014. Tento článek poskytuje podrobnější pohled s ohledem na specifické struktury českých spotřebitelů.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 12:51